Auteur |
Bericht |
NordRack2
Porsche 911 Carrera Cabriolet 3,2 '89
|
Re: Maximum snelheid naar 100 km ??
_________________________________________ "Any part of my work can be interrupted for something important like golf or bowling" Bud Sagendorf
|
06 feb 2020 20:04 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Ik denk dat uitdunning vd bevolking ook een reële optie is, maar ook het WWF waagt zich niet aan die uitspraken.... Mijn economie-kennis is onvoldoende om de gevolgen van een krimpende bevolking te voorspellen, maar het is wel goed voor het milieu. Niet voor de huizenmarkt, niet voor de bouw, enz. Ik denk dat niemand daar op zit te wachten, ook (vooral) de overheid niet. Het kost gewoon inkomsten....
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
06 feb 2020 22:54 |
|
|
NordRack2
|
O maar daar hoeven we niet geheimzinnig over te doen; op den duur is dat de enige optie. Dus wereldwijd een éénkindsysteem of zo iets. Eeuwige toename van de wereldbevolking kan eenvoudig niet, dat begrijpt ieder kind.
_________________________________________ "Any part of my work can be interrupted for something important like golf or bowling" Bud Sagendorf
|
07 feb 2020 6:55 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Ik begrijp dat jij morgen van de flat gaat springen, of mag een ander het goede voorbeeld geven....
|
07 feb 2020 7:58 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Bevolkingsgroei neemt wereldwijd al jaren af. In Europa zal de bevolking zelfs krimpen in de komende decennia.
|
07 feb 2020 8:07 |
|
|
de Fiscalist
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2Den Haag
|
Misschien valt de aarde nog te redden als we overal maar 100 gaan rijden En back on topic
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
07 feb 2020 8:17 |
|
|
Johndc
996mk2 cabrio en 944 Cup racerApeldoorn Oost
|
Hoogstens het groeitempo. De groei neemt nog steeds toe. https://www.trouw.nl/nieuws/er-komen-st ... ~b5139e66/
_________________________________________ 996 mkII cabrio tiptronic, 944 Cup racer und noch etwas
|
07 feb 2020 12:23 |
|
|
erwin996
M140i
|
De autochtone bevolking krimpt. Maar door immigratie groeit de bevolking sterk (in ieder geval in Nederland).
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
07 feb 2020 12:29 |
|
|
w.w.doet.
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.Immer volle pulle
|
Precies dat is het grootste probleem voor ons kleine landje !!! Nederland is vol
Voor wie moeten dus al die huizen worden gebouwd ???? elk jaar een stad erbij van 100.000 inwoners !
Onze linkse regering veroorzaakt zelf de problemen …… dat kan niet goed gaan zo !
die eikel van een linkse Rutte waait met alle winden mee ,zolang als hij maar primier mag zijn !
_________________________________________ Geen andere keus dan een ster op de neus. 200D rules, Immer volle pulle.
|
07 feb 2020 12:50 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Het is vandaag prachtig weer en ik ga zometeen op pad n de natuur in...en gewapend met een dikke lens.... En ik vind dat Rutte het prima doet, al jaren een stabiel factor.....met zijn team want hij doet het niet alleen.
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
07 feb 2020 13:02 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Het groeitempo als je het zo wil zeggen, ja. De wereldbevolking groeit met ong. 1% per jaar. Groei is met name in onderontwikkelde landen (vooral Afrika). In Europa zal de bevolking in de komende 50 jaar afnemen als je puur kijkt naar sterfe- en geboortecijfers, maar idd migratie is daarin niet meegerekend. En voor het klimaatveranderingsprobleem (en daar ging het hier om) doet dat er niet toe: dat is een wereldwijd probleem.
|
07 feb 2020 13:12 |
|
|
Olaf
911 Carrera S
|
Nederland kampt nog volop met de vergrijzing ... wat dan wel weer bijdraagt aan de (door de regering gewenste) lagere snelheid op neerlands wegen
|
07 feb 2020 13:13 |
|
|
steef
|
We kampen helemaal niet met vergrijzing, dat is wat de overheid ons wijs wil maken. Vergeet niet dat de grote grijze groep gewoon overal het volle pond voor betaalt. En hoe ouder ze worden, hoe langer ze geld opleveren. Dat die groep plots wat meer zorg nodig heeft is vanuit de overheid en zorgverzekeringen huiliehuilie, het overgrote deel heeft een leven lang bijgedragen, en nauwelijks zorg nodig gehad Dus raadt maar waar het wederom om draait..... Overigens heel raar dat wij als Nederlanders door moeten werken tot na je 65e.....terwijl dit nergens in de EU landen moet. Er staat de jongere generaties nog heel wat shit te wachten bij het huidige beleid. En @Dial: "ik vind dat Rutte het prima doet, al jaren een stabiel factor"....daar is het overgrote deel van de bevolking het helemaal niet met je eens, Rutte wordt gewoon afgerekend! Rutte en de zijnen hebben werkelijk helemaal niets gepresteerd voor het midden- en kleinbedrijf. Laat staan voor de burger in loondienst.
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
07 feb 2020 13:34 |
|
|
w.w.doet.
200D automaat bj 77, van Jasser Klavet gekocht.Immer volle pulle
|
+1
Niks vergrijzing, het gewone werkvolk spreekt over verbruining.
De elite lachen het weg. Zij wonen ver van de problemen in de wijk ! Ze weten niet wat er echt speeld
In dit land ben je al snel een racist farcist homofoob of wat dan ook.
Maar de gewone burger heeft er zo langzaam aan genoeg van wat er allemaal niet meer kan en mag in ons land zonder de echte feiten te noemen .
_________________________________________ Geen andere keus dan een ster op de neus. 200D rules, Immer volle pulle.
|
07 feb 2020 14:11 |
|
|
CRB
997 C2
958 Cayenne
970 Panamera 4
991 C4S X51
971 Panamera ST
|
Stabiel niks doen is ook stabiele factor.....
_________________________________________ Wat is beter dan een Porsche? Twee Porsches...
|
07 feb 2020 14:13 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
+100 het is makkelijk schreeuwen vanaf de zijlijn zonder verantwoordelijkheid. Gewoon met afstand de grootste in de peilingen
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
07 feb 2020 15:20 |
|
|
NordRack2
|
Links racisme (= de blanken hebben het altijd gedaan) is inderdaad een probleem. Zodra ik de tv aanzet zie ik het; hier, in de VS, in Duitsland. Dat is al een halve eeuw in de mode maar weinig mensen schijnen het te zien.
|
07 feb 2020 15:27 |
|
|
giulia
|
En wat mag en kan er allemaal niet meer in dit goed geregelde land dan? Noem eens feiten in plaats van allerlei onderbuik geblaat. Wij willen hier altijd maar aanspraak maken op onze rechten en de plichten niet accepteren. We zijn verwend en dat maakt ons een zeikerig volk. Het is nooit goed terwijl we ruim in de top staan van welvarendste - en goed geregelde landen. Dat je het niet iedereen naar de zin maken helaas. Een van de plichten die we nu hebben is onder andere een betere en schonere wereld achterlaten voor onze kinderen (en die heb ik nog geeneens dus niet na mij de zondvloed). Dan maar 100 rijden en nog een aantal andere maatregelen die echt nodig zijn. Ja, vanuit de politiek is er zat ruimte voor verbetering op allerlei vlakken maar met populisten zoals Geertje en De Uil van Minerva weet je zeker dat je het land wereldwijd in de afgrond stort. Dus tel je zegeningen, draag ook wat bij en mopper niet zo op dit kleine maar mooie land.
|
07 feb 2020 15:59 |
|
|
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Kan nog wel een paar “dingetjes” bedenken hoor, ook op lokaal en provinciaal niveau ... windturbines in je achtertuin, woningbouw, ... klein beetje gek geworden zijn we wel ... over autootje pesten heb ik het niet, daar ging dit topic al over toch?
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
07 feb 2020 16:23 |
|
|
steef
|
Dacht het niet....dus ik weet niet waar jij die info vandaan haalt? Ik weet wel dat de oude garde bij Rutte blijft zweren, maar die weten niet beter, en missen er waarschijnlijk al een paar.
|
07 feb 2020 16:52 |
|
|
MarkS
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Ipsos 2020
De VVD is met 28 zetels de grootste. Daarna een grote groep partijen in de middenmoot. Dat zijn er liefst 6: de PVV en FVD (allebei op 16), GroenLinks (15), CDA en PvdA (allebei op 14) en D66 (13 zetels). De derde groep, de kleintjes, wordt aangevoerd door 50PLUS (9 zetels) en de SP (8 zetels). Zij worden gevolgd door de Partij voor de Dieren en de ChristenUnie (allebei op 6 zetels). SGP en DENK peilen respectievelijk 3 en 2 virtuele zetels.
|
07 feb 2020 17:42 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Hopla
|
07 feb 2020 17:57 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Quatsch. Ondanks dat we in een overvol land leven zijn de dingen hier waanzinnig goed geregeld. Giulia heeft gelijk, Nederlanders zeuren teveel en dragen te weinig bij aan oplossingen voor problemen.
|
07 feb 2020 18:01 |
|
|
MarkS
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Nou vooruit om in jouw taalwereldje te blijven ... BS, waar zei ik precies dat we hier in NL veel zaken niet gewoon goed geregeld hebben? Maar op onderdelen slaan we soms en in mijn beleving wel steeds vaker wat door. Daarom gebruikte ik ook woordjes zoals “klein” en “beetje”. En dat merk je niet alleen in de landelijke politiek maar ook lokaal. Maar ik zal het volgende keer net zo genuanceerd brengen als jij. nu lekker aan de wijn want verder niet zo’n zin in discussie en gezeur idd ...
|
07 feb 2020 18:34 |
|
|
GinnFizz
Porsche 997.1 S Cabrio handbakRetie
|
Nou, interessant, slaat ook op België hoor.
_________________________________________ No one needs it. Everyone wants it!
|
07 feb 2020 20:53 |
|
|