Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 dec 2024 2:26

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2500 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 100  Volgende
Even geen Porsche (Bmw-adepten onder elkaar) 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
‘64 Kever
Bericht Re: Even geen Porsche (Bmw-adepten onder elkaar)
Jurgen schreef:
Ehh...we gaan nodeloos off-topic, maar waarom komt dragen je spel ten goede?
Begin de Z4 coupé trouwens steeds mooier te vinden.
Met een draagtas ga je veel eenvoudiger / rechter door de baan, kun je overal komen en heb je overal al je stokken bij ;)... Ik heb enorm moeten wennen aan die kar, maar een volle set dragen kan ik fysiek (nog) niet ;)

Enne, Z4 cabrio vind ik een briljante vormgeving ;) Z4 coupe iets minder, dan vind ik de Z3 coupe stoerder!

02 okt 2012 20:14
Profiel Facebook 
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
draagtas is top, wel een goede halen!

ben sinds 12 jaar nu ook porscheloos, wel raar maar door mijn fijne, redelijk volle, 5 touring (zwart/ zwart :wink:) en veel te weining vrije tijd (sinds kort zelfstandig ondernemer) heb ik er nog geen moment verdriet om gehad...

Als het allemaal een beetje loopt ga ik eens rustig aan de slag met een 911/ 912 "hard core magnus" style :mrgreen:

04 okt 2012 14:43
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 968 Targa (1994, Midnight Blue) DD: BMW 320i Touring Executive E91
Eindhoven
steef schreef:
Welk merk heeft een zes-cilinder 2.0 in zijn programma gehad, een paar maar (Ford ook geloof ik).....de eerste 320 was en is nog steeds een toppertje om mee te rijden!

Uhh de E21 320/320i waren eerst een 4-in-lijn, later pas kwam de 320/6 en de 323i. Dus mijn E91 320i vind ik helemaal period correct ;-)

En serieus: sinds ik bij normaal cruisen géén motorgeluid meer hoor in de auto, boeit het 4/6 vraagstuk me echt stukken minder. Meer iets van "toen daily drivers ook nog herrie schopten" nu, voor mij. Al klinkt de 320i bij optrekken voor een 4-pitter ook nog relatief leuk, een collega deed 't warme geluid aan de Volvo 5-pitters denken.

04 okt 2012 21:06
Profiel
993 4S
Ga maar eens in een 325/330i rijden, hoor/voel je echt wel.
Een BMW hoort minimaal een 6-cil te zijn, anders kun je net zo goed n Aldi oid kopen.

05 okt 2012 11:23
Profiel
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
:roll:
Afbeelding

05 okt 2012 11:39
Profiel
993 4S
De discussie ging over DD's.
Verder is dit inderdaad de enige 4-cil BMW die te pruimen is.
Vind trouwens sowieso dat BMW fout bezig is met overal een M op plakken, voorwielaandrijving, een 328 met 4 cilinders etc.

05 okt 2012 12:25
Profiel
993 4S
Rogier1975 schreef:
steef schreef:
Welk merk heeft een zes-cilinder 2.0 in zijn programma gehad, een paar maar (Ford ook geloof ik).....de eerste 320 was en is nog steeds een toppertje om mee te rijden!

Uhh de E21 320/320i waren eerst een 4-in-lijn, later pas kwam de 320/6 en de 323i. Dus mijn E91 320i vind ik helemaal period correct ;-)

En serieus: sinds ik bij normaal cruisen géén motorgeluid meer hoor in de auto, boeit het 4/6 vraagstuk me echt stukken minder. Meer iets van "toen daily drivers ook nog herrie schopten" nu, voor mij. Al klinkt de 320i bij optrekken voor een 4-pitter ook nog relatief leuk, een collega deed 't warme geluid aan de Volvo 5-pitters denken.

dat bedoel ik, een BMW die als een Volvo klinkt...
Moet niet erger worden...

05 okt 2012 12:29
Profiel
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Je opmerking over overal M badge op te plakken ben ik wel eens
Tja en als je al gruwelt van een 4 cilinder, wat denk je dan hier van
een 3 cilinder
http://youtu.be/7GE6SGcT_eI

Als een bmw alleen een verschil maakt als die 6 cilinders heeft, dan ben kort door de bocht.
Het onderstel verandert echt niet met het aantal cilinders en dat is nog een behoorlijk verschil met een audi of iets anders.
Beetje lucht-water / 914 / 924 / 944 / 968 verhaal bij Porsche

05 okt 2012 12:42
Profiel
993 4S
Inderdaad, was ik nog vergeten, 3 cilinder BMW :ass:

Mijn punt is dat het bijzondere van n BMW steeds minder wordt.
Vind ik jammer, was voor mij een karaktermerk, wordt steeds meer mainstream.

En dan hebben we het nog niet over alle kwaliteits-issues bij Mini, toch ook BMW...

05 okt 2012 13:06
Profiel
Porsche 911 2003
Waterland
DeniS2 schreef:
:roll:
Afbeelding

Dit is een droomauto, met de mooiste 4-cilinder ooit gebouwd! Deze wil ik echt graag hebben! Maar mag niet van Totmbo!

Overigens zijn dit echte roestbakken, vooral de NL-geleverden, daar ben ik na drie jaar zoeken inmiddels wel achter. Ze waren met weinig lak :shock: afgeleverd, om het gewicht te sparen.....

Maar deze motor (correct me if I'm wrong! Ik weet zo ff geen ander merk / MI16 misschien) had standaard (ca.) 200PK (195-220) !!!! En dat voor atmosferisch!!
Dat is een waar kunstwerk. Daar hebben ze nu Turbo's en andere blaasapparaten voor nodig! Waanzinnig goed gedaan van BMW!

05 okt 2012 15:26
Profiel
Citaat:
Maar mag niet van Totmbo!
:mrgreen: :popcorn:

05 okt 2012 15:38
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
@steef: een van de coolste auto's ooit gebouwd.

05 okt 2012 16:27
Profiel
Porsche 911 2003
Waterland
Doe niet zo l.u.l.l.i.g, Bully! :mrgreen:
Dat is bij de meeste mannen de grootste spelbreker....
Overigens vinden de meeste Tombo's dit een verschrikkelijk lelijk ding, dus zou op het Cool-board een Zub-Zero scoren! :lol:

05 okt 2012 16:32
Profiel
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Voor diegene bij wie het thuis wel mag, hier komt er één binnen
http://autohan.nl/verwacht/verwachte-gebruikte-autos.html

05 okt 2012 16:38
Profiel
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Heren, heren.
Moet ik het jullie nu echt gaan voorkauwen?!

Als je een, in de ogen van je teerbeminde echtgenote, niet helemaal voor de hand liggende keuze op het gebied van auto's wilt gaan maken kun je dit als volgt aanpakken:
Wacht tot ze 's avonds bij je op de bank zit en trek een lekker flesje wijn open.
Na het tweede glas begin je voorzichtig over de desbetreffende auto. Je ontmoet nu waarschijnlijk een behoorlijke weerstand, dit geeft niet, laat het rusten want het zaadje is geplant.
Heb geduld, wacht een paar dagen en sloof je dan uit in de keuken, trek wederom een goede fles wijn open en halverwege het diner begin je weer over die auto.
Je komt nu met goede argumenten om deze auto aan te schaffen, je ontmoet van haar kant weer weerstand maar jij hebt een paar dagen na kunnen denken en bent voorbereid op al haar tegenargumenten.
Benadruk vooral dat je het belangrijk vind dat zij het er mee eens is omdat je dat soort beslissingen nu eenmaal niet in je eentje neemt.
Ze is nu nog niet overtuigd maar ze voelt zich wel serieus genomen en is goed gestemd want heeft lekker gegeten en een paar glazen goede wijn achter de kiezen.
Laat het onderwerp hierna rusten, je wilt tenslotte niets forceren.
Maak in de dagen hierna terloops eens een complimentje: "wat staat die nieuwe rok je leuk", "Ben je afgevallen?". Het maakt niet uit wat.
Inmiddels staat ze er niet meer zo negatief tegenover en vind ze dat ze toch maar geboft heeft met zo'n lieve echtgenoot.
De tijd is nu rijp voor het slotoffensief: je pakt nu echt eens goed uit in de keuken en kookt beter dan je ooit hebt gedaan. Trek de beste fles wijn open die je thuis in de kast hebt liggen en begin na twee glazen over een proefrit.
Inmiddels heeft ze het gevoel dat ze je dat niet meer kan weigeren en ze laat zich overhalen om met je mee te gaan.
Straal geluk uit als je achter het stuur kruipt (dit moet niet moeilijk zijn, het is jouw droomauto!).
Benadruk nogmaals dat zij er ook achter moet staan, het is tenslotte ook haar geld!
Onderhandel over de prijs en zeg haar dat je zo'n aanbod eigenlijk niet kunt laten schieten.
Wees hierna heel lief voor haar.
De kans dat je nu je zin krijgt is zo'n 90% :idea:

Succes!

05 okt 2012 18:33
Profiel
Cayenne Turbo S Boxster S (987)
Rotterdam
Ewout schreef:

Afbeelding

05 okt 2012 19:38
Profiel WWW
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Ik hoor het wel weer,jij woont nog bij je moeder....... :mrgreen:

Jezus wat een gaaf ding die M3, affengeil.

05 okt 2012 19:46
Profiel WWW
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Ewout schreef:
Heren, heren.
Moet ik het jullie nu echt gaan voorkauwen?!

Als je een, in de ogen van je teerbeminde echtgenote, niet helemaal voor de hand liggende keuze op het gebied van auto's wilt gaan maken kun je dit als volgt aanpakken:
Wacht tot ze 's avonds bij je op de bank zit en trek een lekker flesje wijn open.
Na het tweede glas begin je voorzichtig over de desbetreffende auto. Je ontmoet nu waarschijnlijk een behoorlijke weerstand, dit geeft niet, laat het rusten want het zaadje is geplant.
Heb geduld, wacht een paar dagen en sloof je dan uit in de keuken, trek wederom een goede fles wijn open en halverwege het diner begin je weer over die auto.
Je komt nu met goede argumenten om deze auto aan te schaffen, je ontmoet van haar kant weer weerstand maar jij hebt een paar dagen na kunnen denken en bent voorbereid op al haar tegenargumenten.
Benadruk vooral dat je het belangrijk vind dat zij het er mee eens is omdat je dat soort beslissingen nu eenmaal niet in je eentje neemt.
Ze is nu nog niet overtuigd maar ze voelt zich wel serieus genomen en is goed gestemd want heeft lekker gegeten en een paar glazen goede wijn achter de kiezen.
Laat het onderwerp hierna rusten, je wilt tenslotte niets forceren.
Maak in de dagen hierna terloops eens een complimentje: "wat staat die nieuwe rok je leuk", "Ben je afgevallen?". Het maakt niet uit wat.
Inmiddels staat ze er niet meer zo negatief tegenover en vind ze dat ze toch maar geboft heeft met zo'n lieve echtgenoot.
De tijd is nu rijp voor het slotoffensief: je pakt nu echt eens goed uit in de keuken en kookt beter dan je ooit hebt gedaan. Trek de beste fles wijn open die je thuis in de kast hebt liggen en begin na twee glazen over een proefrit.
Inmiddels heeft ze het gevoel dat ze je dat niet meer kan weigeren en ze laat zich overhalen om met je mee te gaan.
Straal geluk uit als je achter het stuur kruipt (dit moet niet moeilijk zijn, het is jouw droomauto!).
Benadruk nogmaals dat zij er ook achter moet staan, het is tenslotte ook haar geld!
Onderhandel over de prijs en zeg haar dat je zo'n aanbod eigenlijk niet kunt laten schieten.
Wees hierna heel lief voor haar.

Succes!

Nu begrijp ik waarom die RS4 niet bij mij voor de deur staat, en die Jag straks wel bij jou. Ik moet dus een glaasje wijn met Corine gaan drinken :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

05 okt 2012 21:15
Profiel
PorscheForum Junkie
997 Carrera S Cabriolet tiptronic 2005, Ex 996 Carrera 4S Cabriolet tiptronic 2003, Ex 356 Speedster Carrera GS de Luxe 1958 Replica
Lelystad
Het grappige is dat het, zoals Ewout schrijft, echt werkt....zo ben ik ook aan de 4S gekomen :lol:

05 okt 2012 21:28
Profiel Facebook 
Porsche 911 2003
Waterland
Ewout, dat werkt inderdaad een aantal keren, maar op een gegeven moment heb je deze truc verspeeld.....
Het is me nu drie keer gelukt, en drie keer is scheepsrecht. Je moet toch echt met betere tips komen..... :popcorn:

05 okt 2012 22:10
Profiel
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Mijn vrouw suggereert nu (na het voorlezen van t voorgaande) dat er een totmbo-forum zou moeten komen :mrgreen:

05 okt 2012 22:12
Profiel
Porsche 911 2003
Waterland
Dit forum is ook niet voor Totmbo bedoeld :bang:
Veel sneller wegklikken...... :mrgreen:

05 okt 2012 22:14
Profiel
997 GTS C2 cabrio '11 zwart ex 964 Jubi #445 '93 viola ex 996TT '03 zwart ex 993 TT '98 ex 993 cabrio '94 ex 997 C2 '05
vlakbij de Koekstad....
.....:popcorn:

05 okt 2012 22:34
Profiel
Lada
Helemaal in het zuiden.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

05 okt 2012 22:45
Profiel
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
Zo: ik zal jullie eens jaloers maken. Ik heb zon'n prachtige e30 M3, met maar 75k km erop en van de eerste eigenaar, geen roest, 195pk. Ik kan niet koken, totmbo vindt mijn auto hobby leuk, vindt mijn Porsche leuk, vindt mijn M3 leuk, vindt mijn Golf GTI leuk, en het belangrijkste: ze vindt mij leuk!!

Ja mannen, het kan allemaal echt..l

06 okt 2012 12:22
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2500 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 100  Volgende