Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 dec 2024 13:29

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3410 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 137  Volgende
feyenoord.... - Ajax 

Wie wint er?
Poll eindigt op 13 nov 2007 13:57
feye... 32%  32%  [ 12 ]
AJAX 24%  24%  [ 9 ]
beide niet... 43%  43%  [ 16 ]
Totaal aantal stemmen : 37

feyenoord.... - Ajax 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Bericht 
Ook voor Huntelaar is nog geen geld bijgeschreven, maar de kans dat hij weg gaat is groter dan dat hij blijft!

En ik snap dat je trots bent op je club en dat ik weinig te vertellen heb met AJAX, maar echt genoten van je wedstrijden met p$v heb je natuurlijk ook niet...

p$v:
5x 1-0
6x 1-1
1x 2-1
5x 2-0
En 4x verloren...

AJAX:
2x 1-0
1x 1-1
1x 2-1
1x 2-0
En 5x verloren...

Gomes heeft sinds zijn komst elk seizoen meer dan 30 westrijden in de competitie gespeeld... Hoezo vaker zonder dan met???

Gomes en Alex waren bepalend voor jullie! En dat bleek afgelopen seizoen helemaal aangezien Gomes bijna elke wedstrijd man of te match was!

20 mei 2008 10:04
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Wimpie77 schreef:
maar echt genoten van je wedstrijden met p$v heb je natuurlijk ook niet...

Als je vrijwel alleen maar samenvattingen ziet lijkt het heel wat...

Ik ben overigens ook bij wedstrijden van ajax geweest en het niveau was daar ook niet best.

Citaat:
Gomes heeft sinds zijn komst elk seizoen meer dan 30 westrijden in de competitie gespeeld... Hoezo vaker zonder dan met???

Voor zijn komst werd PSV ook meermaals kampioen...

Citaat:
En dat bleek afgelopen seizoen helemaal aangezien Gomes bijna elke wedstrijd man of te match was!

Ik vond dit toch niet zijn beste seizoen om je heel eerlijk te zeggen. Winning by default als je het mij vraagt.

20 mei 2008 13:28
Profiel
Bericht 
Ik heb het ook over de afgelopen 4 jaar... :roll:

ALs we verder naar het verleden gaan kijken dan wordt ik als AJACIED weer erg blij!
Dan zijn we nog steeds en in ieder geval de komende 8 jaar de beste club van Nederland!!! 8)

20 mei 2008 15:29
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Wimpie77 schreef:

ALs we verder naar het verleden gaan kijken dan wordt ik als AJACIED weer erg blij!

Dan moet je wel ineens heel ver het verleden in kijken... Ook de cijfers van deze eeuw kunnen je niet al te vrolijk maken neem ik aan.

De stelling dat PSV de kampioenschappen alleen aan Gomes te danken heeft is onzinnig. Natuurlijk heeft hij een paar wedstrijden PSV op de been gehouden. Maar ik vond dat Stekelenburg dat ook redelijk vaak voor Ajax deed. Die heeft een heel goed seizoen achter de rug.

Een Gomes is makkelijker te vervangen dan een Huntelaar.

20 mei 2008 16:01
Profiel
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Feyenoord wordt volgend seizoen kampioen!

20 mei 2008 16:05
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Kom jij ook nog even om de hoek zeilen... Ha ha!!! :lol:

Ik zou nog maar vaak denken aan de bekerwinst van dit jaar, want de komende paar jaar zal het niet anders zijn! :twisted:

De opvolger van Huntelaar staat al klaar! Cvitanich heeft er alweer 9 gescoort...

Stekel was erg goed dit jaar!

20 mei 2008 16:14
Profiel
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Ik vilde (gezien de titel van deze topic) Feyenoord er weer een beetje in betrekken. :lol:

20 mei 2008 18:21
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Wimpie77 schreef:
En we moeten maar zien wat er met P$V gebeurt zonder Gomes!
Als en ik herhaal als Gomes er niet was dan was P$V ook niet 4 keer achter elkaar kampioen!

Verbazingwekkend dat een club vier jaar op rij landskampioen wordt door één van de elf spelers en als deze vervolgens weg wil dan toont geen enkele club serieuze interesse. De prijs is tenslotte een schijntje voor iemand die in zijn eentje voor dergelijke teamprestaties zorgt. Toch :?: :wink:

20 mei 2008 19:00
Profiel
Bericht 
Hup naar AJAX!

20 mei 2008 19:59
Profiel
Bericht 
Wimpie77 schreef:

Ik zou nog maar vaak denken aan de bekerwinst van dit jaar, want de komende paar jaar zal het niet anders zijn! :twisted:

Wat? Feyenoord de beker en... Helemaal niets in Amsterdam!?

:twisted:

20 mei 2008 21:02
Profiel
Bericht 
Ho ho!!! UEFA Cup in Amsterdam!

En als Twente zijn best doet dan moeten we misschien wel tegen Barcelona!

Leuke uitwedstrijd...!

21 mei 2008 8:56
Profiel
Bericht 
Wimpie77 schreef:
Ho ho!!! UEFA Cup in Amsterdam!

Een kinderhand is gauw gevuld... :wink:

21 mei 2008 11:21
Profiel
PorscheForum Rookie
996 GT3 Clubsport
Twente
Bericht 
Even weer over voetbal hebben; het mag binnenkort weer!

Woensdag aanstaande Arsenal thuis; makkie lijkt me :wink:

09 aug 2008 20:34
Profiel
PorscheForum Rakker
996 GT3 Mk1
Het Oosten
Bericht 
Tjonge jonge je bent al net als al die andere Twente supporters hier in de buurt.. :( :wink:

09 aug 2008 21:16
Profiel
Bericht 
Sjoerd schreef:
Woensdag aanstaande Arsenal thuis; makkie lijkt me :wink:

Dat lijkt mij ook een makkie. Zelfs als Arsenal met het derde aantreedt moeten ze het makkelijk redden.

Afijn, in Eindhoven zullen de 9 mio met plezier worden ontvangen. Toch mooi, eerst twee keer 9 mio krijgen van dat clubje uit amsterdam en dan nu weer van FC Twente. Dank!

09 aug 2008 23:48
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Pff..Devils son, je opmerkingen worden een beetje eentonig. Kijk je posts in dit topic 's na.... :? Het wordt een beetje een LP die blijft hangen (voor de kids onder ons: dat is een grote zwarte CD met groeven erin :wink: ). Af en toe een steekje is leuk, maar telkens... :roll:

10 aug 2008 0:28
Profiel
Bericht 
gelukkig heb ik niks met een grasmat .... scheelt ook weer hoop tijd en je plasma groen blijft behouden!! ..... 8) meen te horen vanmiddag dat die arsenal freaks hier in het gelredome as woe aantraden of is dat een andere UK ploeg , en de NL partij moest zich op de korenmarkt t hoofd koel houden

10 aug 2008 0:47
Bericht 
MS964 schreef:
Pff..Devils son, je opmerkingen worden een beetje eentonig. Kijk je posts in dit topic 's na.... :? Het wordt een beetje een LP die blijft hangen (voor de kids onder ons: dat is een grote zwarte CD met groeven erin :wink: ). Af en toe een steekje is leuk, maar telkens... :roll:

Ik wil ook best op niveau over voetbal praten hoor. Ik zou zeggen: doe een voorzet (liefst op maat).

10 aug 2008 13:36
Profiel
Bericht 
Ach, op niveau... Dan iig het voetbalnieuwtje vd avond: Overmars maakt zijn rentree bij Go Ahead Eagles! :shock:

10 aug 2008 23:49
Profiel
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Was bij de afscheidswedstrijd van Jaap Stam, en Marc Overmars is echt nog steeds erg snel en goed.
Super dat hij weer gaat spelen :!:

Alleen in Deventer...... :roll: :wink:

11 aug 2008 8:35
Profiel Twitter 
Bericht 
MS964 schreef:
Overmars maakt zijn rentree bij Go Ahead Eagles! :shock:

Na vier jaar niet te hebben gevoetbald... Dat gaat zijn lichaam m.i. niet trekken. De vraag is gewoon wanneer zijn knie weer naar de klote gaat. Ik had het mij voor kunnen stellen als hij nog bij een topclub had kunnen spelen, maar voor GA?

11 aug 2008 9:18
Profiel
Westervoort
Bericht 
Devils son schreef:
Na vier jaar niet te hebben gevoetbald... Dat gaat zijn lichaam m.i. niet trekken.

Als je 'm bij die afscheidswedstrijd had zien lopen was het je duidelijk dat hij in die 4 jaren zijn lichaam wel in conditie heeft gehouden...

11 aug 2008 12:47
Profiel
Bericht 
Jurgen schreef:

Als je 'm bij die afscheidswedstrijd had zien lopen was het je duidelijk dat hij in die 4 jaren zijn lichaam wel in conditie heeft gehouden...

Er is nog wel een verschil tussen een afscheidswedstrijd meedoen en een seizoen spelen.

Maar voor de goede orde: zelfs al kan hij de belasting aan, wat wil hij nu nog bewijzen? Cruijff kwam terug voor de centen en deed dat op niveau. Maar Overmars lijkt mij binnen en GA... het is toch niet de meeste aansprekende club in NL. Ik begrijp het dus niet.

11 aug 2008 13:48
Profiel
Westervoort
Bericht 
Het zou nl heel goed kunnen dat hij een liefhebber is... 8)

11 aug 2008 13:52
Profiel
Bericht 
Overmars is zeker binnen. Ging in 2000 voor 40 mio. euro van Arsenal naar Barcelona. :shock: :shock: :shock: Dit is de grootste grap ooit in de wereldwijde transfergeschiedenis. :?

11 aug 2008 13:59
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 3410 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 137  Volgende