Logisch dat die beesten allemaal in Rob zijn tuin zitten, ze zijn door Staatsbosbeheer verdreven uit het bos tegenover zijn huis
Maar Rob, mooie plaatjes
_________________________________________ Een erg hardnekkig virus, dat Porschevirus...
11 maart 2013 19:02
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Re: je glimlach van vandaag...
Ach, kijk eens aan. Niet gedacht dat de gemiddelde sportwagen liefhebber dit leuk zou vinden.
In dat geval.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
11 maart 2013 19:18
sunnyfunny
he Rob, die go pro van jou draait overuren Krijg ik toch nog een beetje zomergevoel met het gure weer nu.
_________________________________________ Life's to short not to live it up a little!
12 maart 2013 0:16
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Lionhunter schreef:
Logisch dat die beesten allemaal in Rob zijn tuin zitten, ze zijn door Staatsbosbeheer verdreven uit het bos tegenover zijn huis
Maar Rob, mooie plaatjes
Ze zijn na mijn mail wel begonnen met de boel op te ruimen Alleen sneeuwt het nu weer en is het begonnen met vriezen dus waarschijnlijk staken ze weer hun activiteiten.
Wat wel jammer is, we hadden een stuk of 4 Oehoe's in het bos zitten. Nergens meer te bekennen.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
12 maart 2013 0:52
3AE '99
987.2 Cayman S
Roosendaal
Leken ze hierop?
_________________________________________ "...indrukwekkend, collega...maar werkt het ook in theorie?..."
12 maart 2013 12:30
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Ja
In 2012 ging het mannetje dood, maar eind 2012 melde een nieuw mannetje zich in de groeve.
_________________________________________ ieder zijn meug!
12 maart 2013 13:44
bully
Citaat:
wolf schreef:
leuk verhaal. als ik dat ouwe hok nog eens inruil zal het ook een cayman of recente bxstr worden.
23 mei 2013 19:04
Delnoy
Lada
Helemaal in het zuiden.
Onder het motto van, oud topic weer even leven inblazen. Doe je goed Bully,
Ziehier mensen, i.p.v. de wasstraat zelf maar weer eens aan de slag gegaan. Vogels en ander ongedierte (scrol even naar boven) zijn toch weer vertrokken richting bos dus......
Niet bepaald de foto's van de dag maar ach, komt weinig meer voorbij de laatste tijd
23 mei 2013 22:17
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Vergeefse moeite, ze gaan binnenkort weer strooien, de winter komt er weer aan
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
12 jun 2013 13:22
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Misschien iets voor Mud? Is vast niet de bodemprijs..
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
12 jun 2013 15:44
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Mijn glimlach van vandaag (of eigenlijk gisteren):
Twee door mij ingestuurde foto's hebben de Australische Typ901 2014 kalender gehaald:
Oh, happy new Year everyone!
06 jan 2014 1:32
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Cool. Vind vooral die onderstaande erg mooi.
Deze keer wel met allemaal echte stemmen?
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
06 jan 2014 19:53
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
cool man!
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
06 jan 2014 22:53
patrick911
1973 911 2.4T &
Melbourne
Vandaag een berichtje via facebook vanuit Italie (vertaald via Google translator):
"Hello Patrick, yes, I was the owner of that car (edit: the yellow Porker) from 1983 to 1991 and I am very pleased to see it is in the same condition as when I sold it. If you do not mind I'd like to have a few photos, thanks. Congratulations and enjoy this very nice car. Regards Mauro."
9 jaar geleden - toen ik de auto kocht bij Witmer & Odijk - vond ik verschillende oude vergeelde papieren in het handschoenenvakje. Daarbij ook een belasting-formuliertje met de naam van wat ik verwachtte een eerdere eigenaar erop. Drie jaar geleden ontdekt dat de beste man op facebook zat en hem een berichtje gestuurd. Nooit iets gehoord - de beste man heeft na aanmelding waarschijnlijk nooit meer gekeken...
Twee jaar geleden bedacht ik me dat de beste man waarschijnlijk geen engels spreekt en dus via een vriend nogmaals in het italiaans geprobeerd... zonder resultaat.
Vorig jaar zijn zoon een berichtje gestuurd via facebook en vandaag dus eindelijk antwoord.
Er zijn honder-duizend belangrijkere zaken op deze wereld, maar hiervan werd ik toch echt even een beetje blij.
18 feb 2014 9:17
piewie
911 T 2.2 targa 1971
964 c2 1990 ////////
911 S 2.2 targa 1971
baarle Nassau Hertog nl/be
ja Patrick .....altijd weer leuk om oude eigenaren te ontmoeten met de meest interesante verhalen
18 feb 2014 10:01
doctor porsche
993 4s 96
993 C2T 95
FIAT 500 69
@olaf Is dat niet de valeiusstraat Amsterdam? Ken die rode 911..... @horn was da 2theloo?
_________________________________________ Always be yourself, unless you can be a pirate, then always be a pirate
18 feb 2014 13:04
horn
PF #57
doctor porsche schreef:
@horn was da 2theloo?
yep. kalverstraat. "vintage kakken met wolf"
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
18 feb 2014 15:02
Dial_888
911 3.2 Carrera
Wat een berichtje op Twitter teweeg kan brengen....
Een berichtje of ik de persoon was die op op de basisschool Briar Hill in Melbourne gezeten had........ja dus. Klasgenoot/vriendje heeft na jaren zoeken mij gevonden. Kortom, uitnodiging voor de reünie staat er....en 50 jaar later gaat nu door.....
Ticket nu gekocht en vakantie erachter geplakt.
Toen ik nog jong was...Lake Eildon....
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
18 feb 2014 21:04
horn
PF #57
leuk man, ouwe waterskier!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
18 feb 2014 21:19
patrick911
1973 911 2.4T &
Melbourne
Lake Eildon, daar moet je rondom scheuren met een oude luchtkoeler!
Wanneer ben je daar?, misschien kunnen we dat nog wel regelen
19 feb 2014 14:18
Dial_888
911 3.2 Carrera
Volgens mijn vroegere klasgenoot kun je beter scheuren achterwege laten....super streng zijn ze.
Ik ben in okt. daar.....en meerijden zou super zijn!...
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
19 feb 2014 22:40
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Sta je dan met je Carrera GT..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum