Auteur |
Bericht |
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Auto bekrast gelukkig niet de porsche
Zojuist even boodschap gedaan en bij terugkomst lange kras over mijn pas 1 jaar oude insignia sport tourer. Ik vind dat soort lieden zooooo irritant die dat ff voor je doen. je kan me niet kwader maken. ik moest het ff kwijt
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
01 aug 2013 17:42 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Re: Auto bekrast gelukkig niet de porsche
R*kkers Snap wat je voelt, heb zelf ook al eens te maken gehad met vandalisme
|
01 aug 2013 17:51 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Balen man! Belachelijk als ze dat doen
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
01 aug 2013 18:48 |
|
|
A-Line
LEEUWARDEN
|
Ongelooflijk klo.. Rene. Ik snap dat soort acties niet en zal ze ook nooit snappen.
|
01 aug 2013 18:54 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Mja, dat zuigt, heb ik ook eens meegemaakt, vier banden lek, voetsporen over motorkap en dak gepaard met de nodige krassen en deuken. Wist ook wie het gedaan heeft maar helaas vond de politie het niet nodig om er iets mee te doen. Was gelukkig niet de Porsche, die hebben ze gewoon gejat Succes met de afwikkeling. Vandalisme was bij mij i.i.g. niet gedekt destijds.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
01 aug 2013 18:59 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Nou, dan wist ik het ook wel....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
01 aug 2013 19:42 |
|
|
Delnoy
|
Hij ook
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
01 aug 2013 19:52 |
|
|
Maba44
|
Ik maar denken dat het Limburgse zo rustig was ! Tuig die gasten die auto's bekrassen zo zinloos!
_________________________________________ Dromen zijn om waar te maken!
|
02 aug 2013 7:21 |
|
|
Delnoy
|
Boze Ex die het gedaan heeft. Is inmiddels weer van het vloeibaar voedsel af en mijn voorwaardelijk is allang verjaard De gestolen Porsche is waarschijnlijk gedaan door een bende die actief was tot ergens begin dit jaar. Als ik de berichten mag geloven is die bende opgerold. Waar ik nu woon is het rustig hoor. Zééééér rustig zelfs.
|
02 aug 2013 7:54 |
|
|
Carrera80
Carrera 3.2 uit 84
|
Bij mij ook afgelopen week Hele portier moet opnieuw worden gespoten van de DD. Kwam er 2 dagen later ook nog eens achter dat ze mijn antenne van het dag hadden geschroefd. Stelletje $##%#!! Waar gaat dat heen, waar gaat dat heen...
|
02 aug 2013 8:40 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Deze vakantie in Girona een veeg van meer dan een meter over de zijkant van de camper. Waarschijnlijk alleen lakschade, maar uiteraard niemand te bekennen.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
02 aug 2013 9:30 |
|
|