Auteur |
Bericht |
Pacoloco
|
Verwijderen van malware?
Heb ik een virus of is het forum nu voorzien van reclames?
_________________________________________ footers zuigen! :D
Laatst bijgewerkt door Pacoloco op 24 jun 2014 8:28, in totaal 1 keer bewerkt.
|
24 jun 2014 7:26 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Re: advertising sponsoring?
Op de aaipad geen last van, dus misschien heb je een virus!
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
24 jun 2014 7:37 |
|
|
Pacoloco
|
he bah! mal/spyware.. Vrijdag een powerpointviewer van een site gedownload waarvan ik al dacht dat ik het beter niet kon doen. Het verwijderen van de viewer zal de malware niet mee verwijderen ben ik bang. Virusscanner geeft aan dat de pc schoon is. Daar heb ik dus ook weinig aan
|
24 jun 2014 7:51 |
|
|
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
Welke soort reclame is het? Random woorden die opeens een link hebben naar een reclamesite?
|
24 jun 2014 7:54 |
|
|
Pacoloco
|
dat klopt idd.
sommige woorden zijn ineens een link geworden waar ik op kan klikken en boven en onderaan de site staan banners.
Bekend virus?
|
24 jun 2014 8:16 |
|
|
Olaf
911 Carrera S
|
Geen verstand van. Maar het PF zal niet door 'ons' van reclame worden voorzien
|
24 jun 2014 8:22 |
|
|
Pacoloco
|
Re: Verwijderen van malware?
Bedankt Olaf,
Het is inmiddels duidelijk. Ik heb de titel van het bericht aangepast.
|
24 jun 2014 8:29 |
|
|
Frans D
|
Even CCleaner installeren en laten draaien; http://ccleaner.nl.softonic.com/Je kan eventueel daarnaast ook eerst systeemherstel doen, maar zou sowieso ook de pc scannen.
|
24 jun 2014 8:35 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Ik gebruik Bitdefender. De beste virus scanner in de markt.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
24 jun 2014 9:01 |
|
|
RichardP
ex. 996 C2 MK2 tiptr.ex. Boxster 986 Zaanstad
|
Inderdaad, ccleaner en Spybot. Beide updaten en laten lopen.
|
24 jun 2014 10:02 |
|
|
bully
|
|
24 jun 2014 13:30 |
|
|
Pacoloco
|
heb alle suggesties geprobeerd maar het is er nog niet vanaf. Morgen maar verder proberen...
|
24 jun 2014 16:09 |
|
|
barolo
3.2S010
|
BitDefender voor de 1ste x gebruiken, dan istie een paar uur bezig. Je moet alle scans uitvoeren.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
24 jun 2014 16:17 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Heb vorig jaar hetzelfde probleem gehad en ook een tijd lopen prutsen om het probleem te verhelpen. Weet helaas niet meer welk programma toen uiteindelijk geholpen heeft Heb je al op de symptomen gegoegeld Ik meen dat ik zo de oplossing heb gevonden. Succes
|
24 jun 2014 16:22 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
ik heb hetzelfde probleem (al een hele tijd) en alleen wanneer ik op het porscheforum zit Kaspersky staat altijd aan en bij extra laten checken vind ie nooit wat
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
24 jun 2014 16:44 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
jrt
(junk removal tool)
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
24 jun 2014 16:47 |
|
|
bully
|
Mmm malwarebytes vindt alles.
|
24 jun 2014 16:50 |
|
|
thedutchguy
ex 993 Targa
|
Ik dacht dat we allemaal een beetje mal ware.
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
|
24 jun 2014 17:09 |
|
|
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
|
http://www.2-removevirus.com/nl/monster ... rwijderen/Zelf nog last van gehad, antispywares hielpen niet. (ik raad je wel aan om die tool niet te downloaden) Beetje verder googelen hoe je het volledig van de pc moet verwijderen. Dingen downloaden zijn meestal slechte oplossingen.
|
24 jun 2014 18:53 |
|
|
paulb
ex 964 Turbo 3.3
|
Downloden is niet het echte probleem, het uitvoeren/starten/bekijken van die troep is uiteindelijk de boosdoener. Ben er zelf klaar mee, als het na een uurtje ofzo niet gefixt is installeer ik gewoon opnieuw Windows...vaak blijf je toch een dag pielen om er achter te komen dat het net niet lukt. Gelukkig allang geen last meer gehad, maarja bij kennissen daarentegen wordt toch vaak om hulp gevraagd. En als je't dan met heel veel pijn en moeite fixt krijg je de opmerking "ja, maar nu doet .... het niet meer". Altijd leuk andermans ellende oplossen Dus, gewoon beetje proberen met de genoemde malware en virus-scanners, wel even opletten dat je bij het downloaden van zo'n malware scanner niet alsnog nieuwe ellende binnenhaalt Anders gewoon een lekker verse windows (of wat je ook maar gebruikt) installeren. Daarna nog je gebruikte software (hopelijk niet al te veel) en je kan er weer jaaaaaren tegen
|
24 jun 2014 19:22 |
|
|
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
|
Voor zo'n klein virusje al je windows opnieuw installeren? Niet overdrijven hé .
|
24 jun 2014 19:39 |
|
|