Bedrijf levert alleen binnen Duitsland. Wie kan me helpen?
Auteur
Bericht
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bedrijf levert alleen binnen Duitsland. Wie kan me helpen?
Ik wil iets in Duitsland bestellen, maar het betreffende bedrijf levert alleen binnen Duitsland. Het levert kosteloos (gratis) binnen Duitsland, maar verzendt niet naar het Buitenland.
Nou zoek ik iemand (liefst in de buurt van de Nederlandse grens) die het pakje voor me in ontvangst wil/kan nemen en het dan naar mij in Nederland door wil sturen (of waarbij ik het -mits nabij de Duitse grens- op kan komen halen).
Het gaat overigens om een horloge dat bij het betreffende bedrijf (Valmano) de helft kost van wat het bijvoorbeeld op Chrono24 kost...
Wie zou me willen helpen?
Stuur me maar een pb...
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
26 mei 2015 11:06
Gizmo
911 C2 Cabrio
Den Haag
Re: Bedrijf levert alleen binnen Duitsland. Wie kan me helpe
Als je er niet uitkomt laat het me weten, vrienden van mij komen vrijdag en die wonen net over de grens bij Hardeberg.
26 mei 2015 12:01
Dial_888
911 3.2 Carrera
Ik heb een paar collega's die net over de grens thv Enschede wonen...zal zel morgen ff vragen of ze als ontvangstadres willen fungeren....
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
26 mei 2015 18:35
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Super!
Ik heb inmiddels al wat 'opties'. Dus als je me een pb'tje gestuurd hebt en ik heb nog niet gereageerd, denk dan niet dat ik je vergeten ben. Ik moet even kijken wat de handigste optie is...
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum