Ondanks de discussie over wel of geen zout meer op de weg, vanmiddag mijn SC wakker gemaakt en een heerlijke tocht gemaakt van een dikke 120 km. Was wel even benieuwd naar de staat van accu, maar geen enkel probleem. Liep na 1 seconde! Even goed op temperatuur laten komen en ook nog even de Autobahn van onze oosterburen vereerd met een bezoek. Wat blijft het toch een kick!
06 maart 2015 18:20
Dial_888
911 3.2 Carrera
Re: Uit de winterslaap
Had ik afgelopen zaterdag, tikje en lopen maar ik ben er niet weggeweest. Slechts alles nalopen en lucht uit de banden laten lopen en op de juiste spanning.
Nu nog afwachten op een paar flinke maartse buien en straks gaan......
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
06 maart 2015 18:26
ewp964c2
Het Gooi, ex 964 C2 Coupe, ex 964 C4 Targa, ex 911T Targa '72 , ex 964 C4 Coupe, ex Tannengrun 996C2
Morgen Targa ophalen bij Visser en dan is die weer klaar voor het seizoen
_________________________________________ Ex 964 C2 Ex Targa 964 C4 Ex 911T 1972 Ex 964 C4 Coupe Ex 996 C2 991 C2S Sportchrono
06 maart 2015 18:38
Anne 2.7
>> 911 2.7 1977 <<
ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Hier idem. Afgelopen zondag voor het eerst in drie maanden weer prik gehad (massasleutel omgedraaid). Na drie tellen starten en (blijven) lopen zonder aan het gas te komen. Geen rook. Remmetjes een beetje vastgeplakt. Bandjes op spanning gebracht en even heerlijk gereden. #feest.
_________________________________________ Trained byGP E L I T E 'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)
06 maart 2015 19:50
Jaimz
11
Eindhoven
Vandaag en morgen wordt het super weer, zonnig droog het hele weekend, ga de mijne onder de pyjama vandaan halen en eens lekker rijden, jullie ook?
Hopelijk hebben de weermannen het bij het rechte eind, blijft een vak hè,
Veel plezier allen!
_________________________________________ Doe het nu, niet later.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum