Auteur |
Bericht |
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
slotcar racetracks: hoe cool is dat?
Onlangs vond ik mijn oude Carrera racebaan op zolder bij mijn ouders. Die heb ik weer lekker mee naar huis genomen en opgezet. Alles werkte nog en ik heb me er een paar dagen kostelijk mee vermaakt. Alleen bleek een van de autootjes wat probleempjes te hebben, dus ik ging op internet op zoek waar dat storinkje door veroorzaakt kon worden en toen kwam ik dit tegen: Please, please, please... Zet maar bij me neer! Ik beloof er dagelijks mee te spelen! Hebben jullie zelf een slotcar race-track? Zo ja: plaats eens een fotootje? Kennen jullie nog andere coole (Porsche geïnspireerde) slotcar tracks?
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
25 feb 2015 17:31 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Re: slotcar racetracks: hoe cool is dat?
Heb hier 40 meter baan liggen. Niet raceklaar maar allemaal nog in doos. Geen Carrera maar Scalextric.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
25 feb 2015 17:38 |
|
|
Olaf
911 Carrera S
|
Niet bij mij thuis ... .. maar wel de baan waar het groepje moderators van dit forum mee gespeeld hebben
|
25 feb 2015 18:04 |
|
|
michelm1978
Porsche 911 3.0SC 1982Varik
|
jajajaja GAAF! Heb hier een Scalextric baan. Zowel de kids als papa vermaken zich hiermee. Deze staat nog op mijn wishlist..
|
25 feb 2015 19:40 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Die keren dat ik in Barcelona ben duik ik altijd de Scalextric-store in.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
25 feb 2015 19:58 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Als ik het goed heb, is er zelfs nog een apart topic te vinden op dit forum.
|
25 feb 2015 22:03 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
De baan heb ik natuurlijk niet meer......wel nog drie autootjes.... Fleischmann. Heeft wel wat meegemaakt zoals je ziet, maar was de snelste....
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
25 feb 2015 23:04 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
26 feb 2015 1:22 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Van mijn zoontje....maar papa gebruikt hem ook wel eens natuurlijk Het is alleen altijd zo'n gedoe om zo'n baan op te zetten en af te breken. En het neemt ook zoveel ruimte in...
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
26 feb 2015 9:32 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Was erg leuk en (te) lang geleden! In 2011 zo te zien Mijn Ferrari was veruit het snelste
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
26 feb 2015 10:11 |
|
|
Rene1969
|
God wat keek ik altijd mijn ogen uit vroeger bij een vriendje thuis..Hij had namelijk een Carrera racebaan waar je ook met de autootjes in kon halen. Later nog eens naar gezocht maar volgens mij is dat een concept geweest wat maar heel kort in de handel is geweest ofzo? Nu ik dit topic zie moest ik daar ineens aan denken. Kent iemand dat ook nog? Nog wel eens voor mijn zoontje zo'n standaard baantje gekocht maar moet zeggen dat ik dat niet meer veel aan vond, alleen beetje gas geven, nee dat haalde de glans van die Carrera baan met inhaal mogelijkheden zoals bij mijn vriendje bij lange na niet..
|
26 feb 2015 20:45 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Carrera Servo
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
26 feb 2015 21:42 |
|
|
horn
PF #57
|
Volgens mij niet. Ik heb er in ieder geval jaaaaaaaaaren om lopen zanikken...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
27 feb 2015 8:19 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
Zo'n Carrera Digital is ook wel gaaf. Met meer man racen tegen elkaar en inhalen.
|
27 feb 2015 21:04 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Hier ook een Fleischmann baan op zolder liggen, is alweer even geleden dat de baan in de huiskamer stond. Heb helaas de originele auto's er niet meer bij, dus als Steef er ooit vanaf wil Heb oa deze 935 er nu op rond rijden...
|
27 feb 2015 21:58 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
|
01 mei 2015 23:25 |
|
|
MY00
Cayman S
|
_________________________________________ Mvg,
René
|
01 mei 2015 23:40 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Beetje hetzelfde gevoel wat ik heb als naar ijshockey kijk..
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
01 mei 2015 23:51 |
|
|