Beste mensen , na veel italiaans is het nu tijd om te zoeken naar een Porsche Boxster.
Ik heb nu een MB CLK waar ik veel plezier aan heb maar mis mijn barchetta oftewel een cabrio.
laatst een weekendje een 911 3.0 SC mee gehad maar dat is toch een beetje te spartaans voor mij
ondanks dat ik de auto maandag met een snik weer terug bracht .
Ik zoek dus een boxster kleur zwart met niet teveel kilometers (max 150.000)
heb een beetje rondgezocht hier en het advies is 2.7 maar ik ben een barchetta gewend
dus denk dat een 2.5 voor mij voldoende is (rij max 5000 km per jaar met de porsche)
ik gebruik de auto alleen privé aangezien ik voor mijn werk in een MB ML rij en geen bijtelling
wil betalen . privé rij ik dus bijna niet alleen de leuke ritjes voor de motorracerij .
Ik lees van alles over lekkende keerringen etc maar hoe erg is het nu echt allemaal .
Als ik een 150.000 KM boxster zie dan zou ik haast zeggen dat ie toch zeker de problemen
wel verholpen heeft of het probleem niet heeft ? of denk ik dan te makkelijk ?
ik laat me graag door jullie adviseren .
de auto zal zo rond februari aangekocht gaan worden aangezien dan de CLK bijtellingsvriendelijk
is geworden en dus interessant voor eventueel zakelijke rijders (230 Kompressor met 119.000 op de teller)
Ik snap dat onderhoudboekjes etc belangrijk is en je moet maar hopen dat ze officieel zijn ingevuld
naar mijn bescheiden mening (lijkt vaak voor te komen dat er een partij stempels in staan van niet bestaande dealers etc)
kom maar op met de tips en weetjes .. ik heb al veel zoekwerk gedaan maar misschien lees ik
wel over dingen heen vanwege de gekleurde bril .... dat kan !
oh ja even een beetje meer over vervoer voor mij : CLK 230 Kompressor , ML 270 CDI , Ducati 749S , Ducati Monster TURBO en nog een klassieke fiat 500 en een GasGas trialmotor.