Ik neus de laatste tijd hier af-en-toe rond. Dan is het wel zo netjes om mezelf voor te stellen.
Ik ben Wing (Chinese afkomst). 49 jaar, getrouwd, een dochter van 12 en een zoon van 10.
Circa 15 jaar geleden hebben we een 911 2.4 targa uit 1973 gehad. Tussentijds verschillende andere hobby auto's gehad en recentelijk hebben we onze Mercedes 230SL uit 1967 verkocht om weer op zoek te gaan naar een 911.
In eerste instantie had ik een 964 in gedachten. Later een 993 en uiteindelijk is het een 996 geworden. Waarom? Bij de eerste twee typen vond ik alleen maar auto's met een schadeverleden. En het meest erge was dat het slecht gerepareerd is. Ik had voorkeur voor een luchtkoeler. Maar toen ik een keer met een 996 gereden had was ik verkocht. Ja, het geluid is relatief tam. Maar als je het gaspedaal dieper intrapt dan vind ik hem wel minstens even mooi klinken. En wat mij een brede grijns gaf was de wijze waarop het vermogen voelbaar is. Ik ben uiteindelijk dus geslaagd met een 996.
Specs:
Type: 996 carrera 4 cabrio
Kleur: zwart metalic
Bekleding: naturbraun leder (custom made voor de eerste eigenaar)
Bouwjaar: 2002
Km's: 95.000
Extra's: Bose geluidsinstallatie met telefoon en navi, hardtop, airco, 18 inch zomerbanden, 17 inch winterbanden.
Waar het kan probeer ik zelf te sleutelen.
Gedaan: olie ververst, bougies vervangen en radiatoren vrijgemaakt van blad en kiezel (voorbumper gedemonteerd)
Uploaded with
ImageShack.usUploaded with
ImageShack.us
Laatst bijgewerkt door
Wing op 19 aug 2013 23:32, in totaal 1 keer bewerkt.