Beste Porschefanaten,
Na een vier maanden in het bezit te zijn van een Boxster en nog langer mee gelezen te hebben, werd het de hoogste tijd om mijzelf voor te stellen. Ik ben Lourens, 27 jaar en woon in de prachtige stad Middelburg. Sinds augustus vorig jaar in het bezit van een originele Boxster 2.5 uit 1998. Iets meer dan 1 ton op de teller. We zijn er heel blij mee. Na twee MX-5jes en een Golf GTI onze eerste Porsche. Eerst gekeken naar BMW Z3 Coupe (paste niet), BMW Z4 2.5/3.0 niet echt speciaal genoeg vergeleken met een Boxster. Deze na een akk gekocht. Moest wel de motor de garage uit. Tot op heden geen spijt van.
We zijn er al mee op vakantie geweest. Heerlijk. Zwarte Woud (Freiburg) prachtige wegen om de auto een beetje te leren kennen. Natuurlijk langs PC Freiburg geweest en de Schauinsland klim gereden. Komende zomer richting Oostenrijk.
Ik wil de auto graag origineel houden. Wat er wel moet worden aangepast is de uitlaat. Ik weet nog niet wat het gaat worden. Zo als het er nu naar uit ziet zal het een Carnewal GT uitlaat worden. Heeft er iemand een geluid/videofragment van deze combi? Ik houd me ook aanbevolen voor een tweedehands uitlaat. Als iemand deze heeft liggen, graag een PB.
Heeft er iemand ervaring met een Sommerfeld uitlaat? Op youtube is het filmpje niet echt geweldig. Zijn er nog ander leuk geprijsde alternatieven?
Voor het nieuwe seizoen begint moeten er nog nieuw rubber op. Ik wil in principe Pirelli P-Zero Rosso, ligt er nu ook al op. Maar de voorbanden 205/50R17 is niet met N-codering te krijgen volgens de mijn bandenspeciaalzaak.
Ik moet ook de voorbumper nog even recht zetten. Moet ik een keertje in de werkplaats doen.
Dat was het zover even. En nu de foto's:
Groeten,
Lourens