Ik ben al behoorlijk lang lid van dit forum, maar tot opheden had ik nog nooit een bericht geplaatst....
Mijn naam is Arnoud Borg, ik woon in Utrecht en ben al een jaar of 8 eigenaar van een Porsche. Ik ben niet bang om mijn handen vies te maken, ik vind het bouwen/sleutelen vaak zelfs leuker dan het rijden.....
Ik ben 8 jaar geleden mijn Porsche hobby gestart met een 912 (vandaar mijn forum naam Arnoud912). Was een goede manier om nog "betrekkelijk" betaalbaar de Porsche wereld in te stappen.
Wat verbeteringen aan de 912:
Voorwielophanging en TanksupportRaamlijsten en deugrepenMotor netjes makenRem revisie & pedalen clusterVerkocht!Cover page Porsche ClassicNa dat ik de auto op behoorlijk wat fronten had verbeterd/gerestaureerd heb ik hem aan een Engelsman verkocht en heb ik er een hele mooie 911 3.2 Targa voor terug gekocht. Ik had niet veel tijd om te sleutelen (kinderen) dus ik dacht laat ik maar een goede auto kopen dan hoef ik daar niet veel tijd in te steken. Ik kwam er al snel achter dat sleutelen juist mijn ding is, en na 8 maanden heb ik al weer afscheid genomen van de Targa.
Mijn huidige auto is een 911 SC die ik heb omgebouwd naar een Porsche 911 IROC/911 3.0 rs. De auto heb ik op alle fronten aangepakt en er is dus nog maar weinig over van de SC die ik 3 jaar geleden heb gekocht:
Motor conversieIROC TributeVoor een verdere introductie zou ik zeggen schiet mij aan bij een van de Forum meetings
Met vriendelijke groet,
Arnoud
Laatst bijgewerkt door
Arnoud912 op 14 jun 2014 11:21, in totaal 2 keer bewerkt.