Hartelijk dank voor al de leuke commentaren, dat doet plezier!
Ja, ik weet het, het klinkt misschien wat absurd voor buitenstaanders, en ik was eigenlijk echt aan vakantie toe, maar sinds zij (de Porsche) haar intrede heeft gemaakt hoeft op vakantie gaan eigenlijk al niet meer voor me, hahaha. Ik zou net zo goed heel der dagen willen poetsen en nog wat rondtouren met de transitplaten zo lang het kan. (dat is een 14-tal dagen). Maar dat kan ik het vrouwtje uiteraard niet aandoen.
De kindjes zijn inderdaad reuze-enthousiast en wanneer ik hen vroeg of het niet wat te krap achteraan was, kreeg ik het verbaasde antwoord; "hoezo krap? Plaats zat!"
Aangezien er nog heel wat kleinigheden voor de reis moesten aangekocht worden, gebeurde dit uiteraard met de P, en de kids gingen steevast mee. Vanmiddag ook nog snel de douanedocumenten in orde gaan brengen te Antwerpen, dus dat is ook al in orde. Nu nog een gelijkvormigheidskeuring te Brussel op 23/8 en hopelijk de gewone keuring dezelfde dag en we kunnen pas volop gaan genieten. Het vrouwtje vroeg al enkele malen wanneer zij eens een toertje mocht gaan maken met de P. Ik zie het al gebeuren, hoor, binnen enkele maanden rijd ik continu met een Peugeot Break rond en is mevrouw er continu met de P vandoor.
Nogmaals dank voor al de leuke reacties en tot binnen een 14-tal dagen! Zal maar alvast mijn Morgan-boek in mijn reistas steken, dan overleef ik de verbanning naar het buitenland wel.