Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
Re: Oriënterend op een jubi
Wat een keloel. als je daar met een zak met geld twv de vraagprijs staat, verkoopt hij hem echt wel. "ik verkoop hem alleen aan een liefhebber..." Bullshit, als je betaald hebt is hij van jou. En al maak je er dan een kippenhok van, zal me roesten...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
14 maart 2014 16:19 |
|
|
Frits77
986 S040
|
was niet serieus, alleen zijn vrienden op FB kunnen de advertentie zien, vandaar mijn aanname.
|
14 maart 2014 16:29 |
|
|
TERRUM
|
Lijkt me een auto waar recent aan gewerkt is en als je dan zit hoe het achterste logo er op zit dan vraag ik me af hoe goed er aan gewerkt is, het zijn de details die het hem doen bij zo een wagen vind ik, als je dan al niet de moeite doet om je logo deftig te bevestigen dan vraag ik me af waar dat de liefhebber zit
|
15 maart 2014 7:55 |
|
|
evol
|
Toch een mailtje aan gewaagd, wie weet. Wel iets duur nog voor de kilometers naar mijn idee, maar eerst maar eens kijken of er überhaupt reactie is en er nog wat aan de prijs te doen valt. Dank voor de tip hier!
|
15 maart 2014 9:56 |
|
|
evol
|
TOTMBO is er niet op tegen Of het deze wordt dat weet ik nog niet. Ben in gesprek met de verkoper, maar er zijn andere gegadigden. Niet zo makkelijk dat het niet om de hoek is. Voorlopig geen tijd om te gaan kijken
|
16 maart 2014 22:01 |
|
|
HermanH
|
Snap dat je gevallen bent voor een Jubi. Zoektocht is leuk, maar de fun begint pas als je er een hebt. Zou idd niet te lang wachten en toeslaan zodra er één binnen je budget op de markt komt. Had je deze al gevonden? Succes met het vinden van jouw Jubi. En dat lekkere kontje zie je alleen als je achter een andere Jubi rijdt.
_________________________________________ My friends all drive Porsches
|
17 maart 2014 21:55 |
|
|
evol
|
Die had ik gevonden, Herman, maar toch bedankt. Spoiler vind ik niet mooi (lelijk zelfs) en de prijs is boven budget.
Wat is naar jullie idee een goede prijs voor die Belg? 218.000 km, 3e eigenaar, geen onderhoudsboekje, wel facturen, goede staat maar niet concours (nog niet gezien met eigen ogen)
Twijfel of dit een goeie prijs/km verhouding is of dat ik beter kan wachten op een exemplaar met minder kilometers.
|
18 maart 2014 21:07 |
|
|
horn
PF #57
|
40-45K. Zoveel zullen er overigens de komende tijd niet goedkoop voorbij komen. De verkoper ruikt winst met zijn bijzondere 964.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
19 maart 2014 0:20 |
|
|
evol
|
Klopt, met wat speurwerk achterhaald dat deze auto in 2011 voor 30.000 euro van eigenaar is verwisseld. Aardige prijsontwikkeling, maar goed dat was me wel bekend. Ik heb besloten verder te zoeken naar een exemplaar met boekje en minder kilometers.
|
20 maart 2014 22:48 |
|
|
TERRUM
|
|
22 maart 2014 20:04 |
|
|
HermanH
|
Prijzen van Jubi's zullen niet echt dalen. Onder de € 50k kom je ze al bijna niet meer tegen. Jubi's met lage km-standen wordt dik meer voor gevraagd. Op een enkele exoot na zijn ze ook allemaal snel weer verkocht. En ik neem aan dat je het overzicht met de prijzen en prijsontwikkeling hebt gezien. De markt is dun en dat weten de verkopers.
Heb je die in Enter al bekeken? Wing kan je evt vervangen door de originele motorkap. Misschien zit die er wel bij voor die prijs. Advertentie bevat weinig info dus ff bellen. En geloof me: een ingevuld boekje zegt niet veel. Een degelijke onderhoudshistorie met facturen met daarop km-standen zegt veel meer. Ook een goed gesprek met de vorige eigenaar levert je veel informatie. Heeft hij veel geïnvesteerd in de Jubi of er alleen maar mee gereden.
Aankoopkeuring laten uitvoeren en met het keuringsrapport kan je vervolgens de onderhandelingen starten. Maar ik ben bang dat je met de huidige marktomstandigheden niet veel van de prijs af zal krijgen. Ombouwen van RHD naar LHD is technisch mogelijk maar levert je - denk ik - weinig prijsvoordeel. Nogmaals succes met het vinden van jouw Jubi. Zodra ik er één voorbij zie komen laat ik je het weten.
_________________________________________ My friends all drive Porsches
|
22 maart 2014 23:00 |
|
|
evol
|
Zie hier: http://forum.jubi.pocg.de/viewtopic.php?f=6&t=251Niet een heel goed gevoel bij die auto. Ik heb geen haast. We zien wel wat er op mijn pad komt.
|
22 maart 2014 23:25 |
|
|
TERRUM
|
Die laatste dat ik gepost heb is gezakt naar 45000 en bespreekbaar dus, go go go for it, goedkoper gaat ge ze niet meer tegenkomen vrees ik
|
24 maart 2014 7:38 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Volgens de website van Astara te Rijssen komt er daar binnenkort eentje binnen Violet met 175.000 Km, Nr. 364 Prijs op aanvraag
|
06 apr 2014 8:07 |
|
|
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3nu Alpine en Lotus
|
Re: Oriënterend op een 964 jubi
Dat is wel een hééééééééééle mooie!
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
06 apr 2014 9:07 |
|
|
Olaf
911 Carrera S
|
... derde bedrijf - en onveranderde Km-stand sinds 2010. Zal wel een snoepje zijn, met dito prijs
|
06 apr 2014 9:10 |
|
|
Henk965
Maserati QP 4.7S0591
|
Als het je om het kontje gaat, is dit natuurlijk ook te overwegen. Die bbq krijg je er gratis bij en een beetje meer driving-fun
_________________________________________ Another one bites the dust !
|
06 apr 2014 9:36 |
|
|
evol
|
Erg mooie jubi bij Astara, maar boven mijn budget. Heb samen met TOTMBO nog wat andere wensen dus komt tijd komt raad. Maar zien wat mijn pad kruist. Thanks voor de heads up
|
07 apr 2014 20:55 |
|
|
Olaf
911 Carrera S
|
Wat durft hij er voor te vragen ?
|
07 apr 2014 21:14 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Daar ben ik nu ook wel benieuwd naar
|
07 apr 2014 21:44 |
|
|
Thefrits
993 2sBelgië
|
|
15 apr 2014 15:23 |
|
|
TERRUM
|
Te gekke prijzen toch maar als jubi eigenaar toch wel leuk om horen, nu de mijne volledig herdaan is heb ik toch ook al zulke bedragen aangeboden gekregen, waar gaat dat naartoe
|
16 apr 2014 6:38 |
|
|
Thefrits
993 2sBelgië
|
Tja…. verzamelaars objecten… beperkt aantal….. Ik zou 'm niet zo snel weg doen
|
16 apr 2014 9:06 |
|
|
ErikE
987 3.2S '07 /
ex-986 2.7 '03 /
ex-964 C2 '91 /
ex-968 CS '92 /
ex-964 C4 targa '91regio Waterland
|
Hele gekke opmerking: ik zou voor een "gewone" C2 gaan...
_________________________________________ Take the long way home....
|
16 apr 2014 9:29 |
|
|