Auteur |
Bericht |
computercottage
997 4S / C-klasse Estate, IJsselstein
|
Voorstelbericht van Faisal
Hallo allemaal,
Al enige tijd volg ik jullie leuke en zeer informatieve forum. Mijn naam is Faisal, ben 42 jaar en woon in IJsselstein, Utrecht. Samenwonend met Ivy en twee kids Asim 13 jaar & Asif 7 jaar. Ik ben geboren in Karachi, Pakistan en heb gestudeerd in Manila, Philippines. Momenteel woon en werk ik hier in Nederland. Ik ben Computer Engineer van beroep en werk bij een Computer bedrijf. Bij mijn huidige werkgever werk ik nu al bijna 6 jaar.
Sinds kort heb ik een Porsche 997 Carrera 4S Coupé uit 2007, kleur grijs met een licht camel interieur. Voor het dagelijkse verkeer heb ik de Audi A4 Avant ook in de kleur grijs.
Mijn autogeschiedenis? Golf Station, Renault Megan Coupe, Audi A3, Audi A4 Sedan, Audi A4 Avant, Volkswagen Passat station, Mini Cooper, Audi TT en nu weer Audi A4 Avant. Ik heb veel in Audi’s gereden. Ik heb deze Audi A4 Avant nog geen twee jaar maar op de teller staat al115K. Dat komt omdat wij veel rijden voor mijn zoon van 13 die veel aan shorttrack wedstrijden deelneemt in binnen en buitenland.
Dit ben ik in een notedop en ik hoop veel rijplezier te beleven in mijn Porsche!
Met vriendelijke groet, Faisal Muhammad
|
03 aug 2013 21:49 |
|
|
mafke
Opglabbeek, België
|
Re: Voorstelbericht van Faisal
Welkom! En ze zijn hier gek op foto's. (van auto's )
|
03 aug 2013 21:57 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Welkom hier en bedankt voor de mooie introductie! Foto's zijn inderdaad leuk natuurlijk. Audi's komen hier meer voor, onder andere bij mij. Veel plezier hier!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
03 aug 2013 22:09 |
|
|
P-Track
Haarlem
|
Mooie introductie Faisal, welkom. En natuurlijk een erg fijne 911. Zijn je zonen ook autogek of zijn ze meer van de Ipad....?
Veel plezier hier, erg veel info en nieuws te vinden.
Grt, Guido
|
03 aug 2013 23:57 |
|
|
erwin996
M140i
|
Welkom Faisal! Mooie intro!
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
04 aug 2013 0:09 |
|
|
leander
Brabant - Westland
|
Welkom Faisal!
_________________________________________ 924 Track '84
Ex: 924 Turbo Targa '80 Ex: 986 Boxster S '01
Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.
|
04 aug 2013 7:29 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Welkom Faisal en laat de fotos maar komen
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
04 aug 2013 8:19 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Welkom Faisal!
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
04 aug 2013 9:44 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Welkom en veel plezier met de Porsche! Piccies?
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
04 aug 2013 9:46 |
|
|
A-Line
LEEUWARDEN
|
Welkom Faisal,
Veel plezier op het forum gewenst en met name natuurlijk geweldige km's met je 997.
|
04 aug 2013 12:05 |
|
|
RichardP
ex. 996 C2 MK2 tiptr.ex. Boxster 986 Zaanstad
|
Welkom Faisal, Veel plezier hier op het forum en met de 997 natuurlijk. Prachtige wagen (maar laat toch maar even wat foto's zien).
|
04 aug 2013 12:27 |
|
|
Flyingdutch
997 4S MK1 2008Steinmaur, Zwitserland
|
Welkom, weer een 997 erbij
|
06 aug 2013 6:32 |
|
|
computercottage
|
Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties. ik heb wel foto's (nog niet zelf gemaakt) maar ik moet nog even uitzoeken hoe ik ze kan bijvoegen/plaatsen of kan iemand mij dit zo vertellen ...
Gr, Faisal
|
14 aug 2013 9:32 |
|
|
Patrick
|
hoe plaats je een foto? en de rest... viewtopic.php?f=14&t=25707 | | | | horn schreef: als je foto niet digitaal is:1. fotootje inscannen ga verder hieronder bij 2. als je foto wel digitaal is:2. zorg dat het fotootje het goede formaat heeft (max 500Kb, breedte 1280 pixels, hoogte 1024 pixels) Indien dit niet zo is, kan je dat aanpassen met Windows Paint of nog simpeler: download irfanview gratis van http://www.irfanview.com . dit is een heel handig programmaatje om foto's te resizen en/of te hernoemen. via image - resize kan je precies instellen hoe groot je je foto wilt hebben.3. ga naar album hierboven in de taakbalk. Klik vervolgens op 'Your personal gallery' 4. klik op 'upload foto' 5. klik op browse en zoek de plaats waar je foto op je pc staat en selecteer het bestand. 6. geef het een naam en evt een omschrijving welke in je album getoond wordt 7. klik op OK De foto staat nu in je album. 8. Klik op de foto in je album. De foto wordt groot. 9. Klik met je rechter muisknop op de foto. Selecteer 'copy image location' (hoe dit in het nederlands bij microsoft heet weet ik helaas niet) 10. open een post of ga naar je post die je al geopend hebt 11. klik op de IMG button. Er verschijnt nu [img] in je post 12. klik op ctrl-v. de url van je foto verschijnt in je post 13. klik op de *IMG button. Er verschijnt nu [/img] achter je zojuist gepaste url 14. maak je post af. klik op OK. Voila. (in plaats van op de IMG en de *IMG button te klikken kan je de url ook gewoon zelf tussen [img]en[/img] zetten, dus dat je deze BBCode tekens gewoon intypt. Let op dat je geen spaties ertussen zet. Als het niet lukt hoor ik het wel. PS Plaatjes van internet posten gaat hetzelfde. Volg de instructies vanaf punt 9. | | | | |
|
14 aug 2013 9:57 |
|
|
computercottage
|
@ P-Track Mijn zoon van 13 yrs. is niet echt gek op Auto's maar van 7 yrs. wel en noem Porsche (cool auto). Oudste zoon is altijd druk met sporten (schaatsen en inline-skaten)
|
14 aug 2013 10:10 |
|
|
computercottage
|
|
19 aug 2013 15:42 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Altijd lekker: die dikke kont!
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
19 aug 2013 16:06 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Mooie kleurencombi!
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
19 aug 2013 16:13 |
|
|
bully
|
+2 Heel mooi Faisal
|
19 aug 2013 16:46 |
|
|
A-Line
LEEUWARDEN
|
Wauwhhhhh ...mooi hoor.
|
19 aug 2013 18:28 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Echt een superfraaie auto!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
19 aug 2013 18:31 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
mooi man! Mooie kleurencombi en die dikke kont blijft geweldig
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
19 aug 2013 18:32 |
|
|