Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 dec 2024 16:52

Antwoord op onderwerp  [ 46 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
wat een reacties 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Rob Herfst schreef:
(meer dan 50% van de Amerikanen wilde hem zelfs voor een tweede termijn........lekker niveau in dat landje :oops:)

Precies!
De éérste maal was hij ook net bijna verkozen :twisted:
( :!: :lol: )

30 apr 2008 17:02
Profiel
Bericht 
Rob Herfst schreef:
ECT schreef:
California heeft toch meer een status aparte....

Ohw California, dat is inderdaad wel een heel stuk hoger van niveau........

Afbeelding :shock: :mrgreen:

I'll be back...... :lol: :lol: :lol:

Hij presteert in ieder geval beter dan Malle Laxeerwind (=anagram voor onze kroonprins WA) en Harry Spotter tezamen ooit voor elkaar kunnen krijgen. :P

30 apr 2008 17:23
Moderator
PF # 136
Bericht 
De taal is het voertuig van de geest, maar ons Nederlands is wel een krakende wagen geworden.

Afbeelding

:wink:

30 apr 2008 17:59
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
HenkC2C schreef:
De taal is het voertuig van de geest

Dat is een waar woord Henk. Ik ben soms bang dat het niet aan de wagen maar aan de geest ligt.... ('licht' zou de gemiddelde dumpert schrijven... :lol: )

30 apr 2008 18:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht wat een reakties
De jeugd heeft de toekomst, ofwel met t, d, of dt: onze ouders riepen
vroeger precies hetzelfde: ergo: de geschiedenis herhaalt zich, waar we heen gaan, Jelle zal wel zien enz, enz.

30 apr 2008 18:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Veghel
Bericht 
ECT schreef:
Rob Herfst schreef:
ECT schreef:
Hij presteert in ieder geval beter dan Malle Laxeerwind (=anagram voor onze kroonprins WA) en Harry Spotter tezamen ooit voor elkaar kunnen krijgen. :P

Daar is niet echt veel voor nodig :evil: !Dat kunnen de dumpert-respondenten so for mekaar kreigen :roll:

Zie op dumpert de "waarheid "van de briljante Volkswagen advertentie's 8)

30 apr 2008 18:26
Profiel
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
ECT schreef:
Het is nog maar de vraag of de lezers en respondenten van dumpert en geenstijl wel echt hoogopgeleide mensen zijn. Ik krijg meer de indruk dat het hier om VMBO-ers of lager zijn die een Sjonnie Seat Leon of Golfie GTI rijden. Dubieus allooi aldus.

Tuurlijk, de prijs en/of het type van de auto bepalen het allooi van de persoon :shock:
En dit is dan 2 kanten op bedoeld :idea:
8)

30 apr 2008 22:10
Profiel
PorscheForum Rakker
996 Turbo
Brussel, België
Bericht 
Heb spijtig genoeg ook even mijn tijd gestoken in die reacties te lezen... ***zucht***

30 apr 2008 23:06
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C4
Bericht 
Internet creeert anonimiteit.

M.a.w. mensen kunnen dingen zeggen die zij face-to-face niet zouden durven of willen zeggen.

01 mei 2008 0:26
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
absoluut. maar het feit dát ze het doen (eerder regel dan uitzondering!) en de wijze waarop doet mij mijn wenkbrauwen fronsen... :?

01 mei 2008 6:13
Profiel
PorscheForum Rakker
911 2.2E targa
Goirle, NB
Bericht 
Stelletje lutsers, met jullie vmbo-neuzen
-1

:lol:

01 mei 2008 14:04
Profiel Facebook 
PorscheForum Rookie
Amersfoort
Bericht 
Wegdek nat + Porsche + persoon die wilt uitbreken = bijna botsing.

Hij corrigeerde de auto wel redelijk goed :)

01 mei 2008 14:55
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
bijna botsing kwam door die vreselijke zondagrijders. als die er niet waren geweest, was er niks aan de hand geweest :cheesy:

01 mei 2008 15:48
Profiel
Groningen
Bericht 
Geenstijl: het afkraken van anderen tot kunst verheven.

Op zich niets nieuws, maar blijkbaar een groeimarkt. Triest niveau, met een semi intellectueel jasje. De term NSB wordt al te vaak aangehaald om verklikken en verklikkers te vervloeken, maar de site zelf en haar gebruikers schijnen er het alleenrecht op te hebben.

02 mei 2008 1:12
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
Citaat:
Het is nog maar de vraag of de lezers en respondenten van dumpert en geenstijl wel echt hoogopgeleide mensen zijn. Ik krijg meer de indruk dat het hier om VMBO-ers of lager zijn die een Sjonnie Seat Leon of Golfie GTI rijden. Dubieus allooi aldus.

Het blijft me verbazen over hoe er gedacht word over mensen met een lage, of wat lagere opleiding dan gemiddeld en dat dit altijd gekoppeld word aan dom gezwets op één of andere kl*tesite. Ik als ex LBOer [er zitten er nog wel meer hier op het forum] kan toch zeggen dat ik en al mijn klasgenoten van vroeger [werden toen ook al met de nek aangekeken] ondertussen een goede betaalde baan [royaal boven modaal] hebben of eigenaar zijn van een goedlopend bedrijf. Dit in tegenstelling tot sommige hoger opgeleide mensen die al jaren bij de Appie Hein achter de kassa staan omdat er geen vraag naar hun opleiding is. Niks verkeerds trouwens over mensen die bij AH werken.

Wie zorgt er trouwens voor dat allemaal die P's hier überhaubt nog rijden? Niet die "hoogopgeleide" i.i.g.

mhaschreurs.hyves.nl

02 mei 2008 13:22
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
Shit, ben jij LBO'er :shock: Had ik dat geweten... :cheesy:

Nee hoor, opleiding/intelligentie/achtergrond doet me weinig. Stom gezwets als op de genoemde pagina's (waar volgens de onderzoeken veel hoger opgeleiden schijnen te komen) irriteert me wel. Of het nou door iemand met een IQ van 145 of door Bonnie St Clair met 71 geschreven is. Het gaat om (het gebrek aan) inhoud. En Michael, na een jaar of 5 werken geef ik meer om de opgedane ervaring dan om de opleiding... :thumleft:

02 mei 2008 14:51
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2 Cabrio
Bericht 
Ik kan meestal smakelijk lachen om de provocerende reaguurders van het 1ste uur die zich op geenstijl.nl uitleven. (Koerbagh, Bijstandskoning, enz.)
Nieuwkomers hebben de nuance vaak niet door.

Taalkundig is geenstijl niet slecht (de gemiddelde reaguurder heeft daar in ieder geval nog het fatsoen om zijn eigen tikfouten te verbeteren). Taalkundige hoogstandjes zijn vaker terug te vinden op nieuwnieuws (ook gelieerd aan geenstijl).

Nieuwe media is voor liefhebbers. Voor aanhangers van de oude media een moeilijk te verkroppen waarheid van hoe media ook gebruikt kan worden, en dan is het gewoon kudt.

Taal leeft.

02 mei 2008 15:16
Profiel
PorscheForum Rakker
--- ex 928 / 1979 ---
Ter Apel
Bericht 
Het shcjint tcoh zo te zjin dat als de eretse en ltstaae ltteer maar op de jiutse pelk saatn aells tcoh goewon te leezn is?

So what's the :viking: problem?

02 mei 2008 21:25
Profiel WWW Facebook 
Groningen
Bericht 
In het geval van foutief d/t/dt (zeg maar het merendeel van de internetters) gebruik, kan dat nog steeds heel verwarrend zijn :twisted: :wink:

02 mei 2008 22:11
Profiel
Westervoort
Bericht 
michael schreef:
Niks verkeerds trouwens over mensen die bij AH werken.

Was het ook geen vrouw die achter de kassa zat bij Appie, die de meeste geschiedeniskennis had van alle personen die meededen in een bepaald programma? Liet veel mensen met een hoge opleiding in die richting achter zich...
Tot mijn schaamte (omdat ik van mezelf denk niet bevooroordeeld te zijn :wink: ) keek ik daar toch van op... :oops:

Ben er sinds kort achter dat een collega-chauffeur die ik al maanden geregeld spreek, een (vroeg-want dat gaan ze daar...)gepensioneerd Groot-Majoor in het leger was :shock: , met enkele HBO-opleidingen in de pocket. Rijdt nu 2 dagen per week oudjes omdat hij dat leuk vindt...zo zie je maar weer ; je oordeelt toch onbewust vaak te snel over iemand omdat deze "maar" ... is.

03 mei 2008 10:17
Profiel
PorscheForum Rakker
Dr. Ir. werktuigbouw
86 944, 83 928S
Bericht 
Christiaan911 schreef:
Wegdek nat + Porsche + persoon die wilt uitbreken = bijna botsing.

Hij corrigeerde de auto wel redelijk goed :)

Mwoah, dan was ie niet op de andere rijstrook geëindigd he ;) Hij overcorrigeerde juist.

03 mei 2008 11:26
Profiel Facebook  ICQ  Twitter 
Antwoord op onderwerp   [ 46 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2