Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 dec 2024 15:49

Antwoord op onderwerp  [ 55 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Motorolie in de Aldi 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
911(964)-Carera4
Raamsdonksveer
Bericht 
De vijf eigenschappen van motorolie:

Hiervoor een gemakkelijk geheugensteuntje: KOEGRAS
Koe-ling
G -eluiddemping
R -einiging
A -fdichting
S -mering

E.e.a staat in willekeurige volgorde van belangrijkheid :!:

14 apr 2006 13:06
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
911(964)-Carera4
Raamsdonksveer
Bericht 
Epicurus schreef:
HJDB3.2 schreef:
Moet je dan ook altijd tanken bij de Shell en niet bij een - veel voordelige witte/naamloze - pomp?
Benzine is toch ook belangrijk voor je motor... En daar heb je tenslotte wat meer liters van nodig dan van olie.

Ik ben ook van mening dat het merk olie niks uitmaakt. Kan me niet voorstellen dat Aldi ergens een olieraffinaderij heeft staan. Echter dat litertje per jaar dat ik nodig heb wordt ook door mij van een goed merk verkocht.

Heb nog een leuk verhaal gehoord over een (Volvo....) rijder die regelmatig bij de Witte Pomp bij mij in de buurt tankte;
Deze stond afgelopen zomer met motorpech stil in Andorra (....), naar de lokale Volvo-dealer: (misschien leuk om er even een spelelement in te brengen) : Oorzaak..... Iemand ?

Verstopt benzinefilter :?:

14 apr 2006 13:08
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
*in between Porsches* ex 993 C2 coupe ex 993 C2 cabrio ex 964 C4
Bericht 
Johnnyboyporsche schreef:
Epicurus schreef:
HJDB3.2 schreef:
Moet je dan ook altijd tanken bij de Shell en niet bij een - veel voordelige witte/naamloze - pomp?
Benzine is toch ook belangrijk voor je motor... En daar heb je tenslotte wat meer liters van nodig dan van olie.

Ik ben ook van mening dat het merk olie niks uitmaakt. Kan me niet voorstellen dat Aldi ergens een olieraffinaderij heeft staan. Echter dat litertje per jaar dat ik nodig heb wordt ook door mij van een goed merk verkocht.

Heb nog een leuk verhaal gehoord over een (Volvo....) rijder die regelmatig bij de Witte Pomp bij mij in de buurt tankte;
Deze stond afgelopen zomer met motorpech stil in Andorra (....), naar de lokale Volvo-dealer: (misschien leuk om er even een spelelement in te brengen) : Oorzaak..... Iemand ?

Verstopt benzinefilter :?:

Heel goed Johnny ! En de oorzaak was volgens de garage overduidelijk vervuilde benzine gedurende langere tijd......
Goedkoop=Duurkoop......

14 apr 2006 14:11
Profiel
PorscheForum Rakker
2003 cabrio 996 3,6
Bericht 
gelukkig dat iedereen er zo over denkt....

vandaar dat we nog steeds 5 miljoen euro winst maken , per dag !

verder wil/kan/mag ik me er niet over uitlaten.

30 mei 2006 22:10
Profiel
PorscheForum Rakker
*in between Porsches* ex 993 C2 coupe ex 993 C2 cabrio ex 964 C4
Bericht 
Frankie schreef:
gelukkig dat iedereen er zo over denkt....

vandaar dat we nog steeds 5 miljoen euro winst maken , per dag !

verder wil/kan/mag ik me er niet over uitlaten.

Jij werkt voor Jeroen van der V. ? Prima olie hoor ! Zolang jullie dat spul ook aan die rode auto's in de F1 kunnen slijten is er volgens mij niet veel te duchten van toko's als de Aldi.......

30 mei 2006 22:24
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 55 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3