Hallo iedereen,
Dat is weer een hele tijd geleden dat we nog iets op het forum gepost hebben! Maar nu ga ik hier toch regelmatig nog eens wat neerschrijven over ons nieuwste 'projectje'... Na een nare en spijtige ervaring met onze 911 Targa '77, keren we nu terug naar onze eerste liefde: een Boxster! Deze keer geen 987, maar wel een 986. Aan ons om te bewijzen dat een 986 al wel een zekere leeftijd kan hebben, maar dat hij er ook nog goed kan uitzien!
Het gaat hier om een '97 model met een 2,5L motortje.
Origineel gekocht met een kapotte motor, maar dat probleem is ondertussen al weer opgelost en de Boxster rijdt al erg vloeiend! Nu volgen er natuurlijk nog wel enkele aanpassinkjes!
Hier zoals we hem opgepikt hebben:
Dus hebben we hem na een kleine wasbeurt maar onmiddellijk omhoog gezet om de motor te repareren! Dat verliep allemaal best vlot (er zat blijkbaar wat los, voor de details moet je bij mijn pa zijn), motor eronderuit en er terug in op een dagje inclusief herstellen dus dat viel goed mee!
Onze bedoeling is om hier een leuke zomerwagen van te maken (als we hopelijk ooit eens de kans gaan krijgen om cabrio te rijden) en de 986 wat om te bouwen op onze eigen manier met wat 987 elementen erin! kortom: een leuk, niet al te groot project. Of toch alleszins minder uitgebreid dan de bekende 'barbecue' 987
Dus na wat geklus reed hij dan toch weer, en erg vlot moet ik zeggen!
En dan al effe een voorsmaakje van 1 van de aanpassingen :
Ziezo, hopelijk kan ik op regelmatige basis de vorderingen posten! Ga nu wel beginnen aan mijn examenperiode, maar af en toe wat ontspanning moet natuurlijk ook kunnen!!!
Groetjes uit België!!!