Zaken als vering, aandrijving, banden, velgen, uitlijning, remsysteem etc. komen hier aan bod.
27 sep 2005 17:45
Wie weet er een goed (en goedkoop) adres voor banden in het westen des lands (tussen Den Haag en Amsterdam) tevens voor uitlijnen en wegen..
Ik moet 4 nieuwe, er zitten nu conti sportcontact2 onder en denk dat ik daar bij blijf, ben er tevreden overmaar heb ook geen vergelijkings materiaal
Iemand suggesties.
27 sep 2005 17:55
Wouter 964C4 schreef:Wie weet er een goed (en goedkoop) adres voor banden in het westen des lands (tussen Den Haag en Amsterdam) tevens voor uitlijnen en wegen..
Ik moet 4 nieuwe, er zitten nu conti sportcontact2 onder en denk dat ik daar bij blijf, ben er tevreden overmaar heb ook geen vergelijkings materiaal
Iemand suggesties.
Zoek eens op
www.autobandenmarkt.nl Dan heb je een ijkpunt ten aanzien van de prijs. De prijzen daar zijn laag, dus verwacht niet dat het veel goedkoper wordt en bedenk dat die prijzen ZONDER montage zijn.
27 sep 2005 18:17
Goede prijzen bij Reedijk's Bandenservice in Strijen; ben ook erg tevreden over de service!
27 sep 2005 18:23
En SportContacts2 zijn er volgens mij niet met N-codering.
27 sep 2005 18:28
Nicolò schreef:En SportContacts2 zijn er volgens mij niet met N-codering.
.....
Weet zeker van wel.
27 sep 2005 21:23
Devils son schreef:Zoek eens op
www.autobandenmarkt.nl Dan heb je een ijkpunt ten aanzien van de prijs. De prijzen daar zijn laag, dus verwacht niet dat het veel goedkoper wordt en bedenk dat die prijzen ZONDER montage zijn.
Hmmmm, staar je in elk geval niet blind op deze prijzen en wees niet te flauw om de lokale bandenhandelaar ook zijn marge te gunnen
27 sep 2005 21:42
paSCal schreef:Hmmmm, staar je in elk geval niet blind op deze prijzen en wees niet te flauw om de lokale bandenhandelaar ook zijn marge te gunnen
Bij mij in het dorp is de lokale bandenboer vaak goedkoper (mits rekening houdende met montagekosten)...
27 sep 2005 23:30
Heb goede ervaringen met de SIBA in Uden. (mits het voor je in de buurt is)
28 sep 2005 8:09
dennis964 schreef:Heb goede ervaringen met de SIBA in Uden. (mits het voor je in de buurt is)
in het westen des lands (tussen Den Haag en Amsterdam)
28 sep 2005 8:28
met banden is het erg simpel:
- weet wat je wilt (spec's, merk etc)
- rondbellen (gouden gids!!) want bandenprijzen zijn erg competitief en de laagste aanbieder lang niet altijd hetzelfde bedrijf.
- het maakt mi niet uit waar je ze koopt, product blijft hetzelfde en je gaat toch geen relatie aan met je bandenleverancier.
-
www.autobandenmarkt.nl, deze is idd een goede norm en waarschijnlijk erg moeijlijk te verslaan....
- Conti's sportcontact met N2 codering bestaan wel degelijk, ik heb ze....
28 sep 2005 8:37
Marcel schreef:en je gaat toch geen relatie aan met je bandenleverancier.
Nou, als je een Turbo hebt...
28 sep 2005 9:33
Wouter 964C4 schreef:Wie weet er een goed (en goedkoop) adres voor banden in het westen des lands (tussen Den Haag en Amsterdam) tevens voor uitlijnen en wegen..
dennis964 schreef:Heb goede ervaringen met de SIBA in Uden. (mits het voor je in de buurt is)
28 sep 2005 10:06
Kijk dat is nu de bekrompenheid van de Nederlanders, 100km rijden vinden ze de aan de andere kant van de wereld...
28 sep 2005 10:10
Niets mis mee, als je het dan maar wel met de juiste reden doet en de kosten van de besparing aftrekt.
28 sep 2005 12:57
hoeveel reden heb je nodig als je met de Porsche gaat???
It is not about the arrival, it is the journey......
28 sep 2005 13:04
Dan is het geen (juiste) reden, maar een excuus.
Lekker slappe "discussie".
28 sep 2005 14:38
Ik heb wel eens mindere "excuses" nodig om dingen te doen die ik leuk vind.....
29 sep 2005 11:36
Albatros, Ijmuiden eens bellen,
Gr. Gerko
29 sep 2005 11:39
Ik heb sport conti's N1, wat is het verschil in de N codering. Las ergen N2 codering. Wat houdt sowieso de N codering in? Sorry, ben even te lui voor de zoekfunctie.
Toch maar even gezocht en, hupakee: " ... N-codering betekent dat de banden door Porsche zijn getest & goedgekeurd. Het rubber van deze banden heeft een andere compound dan "dezelfde" banden zonder N-code.
... N1 is doorontwikkeling van de N0.(N2 van N1, N3 van N2enz )
Inderdaad is de compound anders ..."