Switch to full style
Zaken als vering, aandrijving, banden, velgen, uitlijning, remsysteem etc. komen hier aan bod.
Plaats een reactie

Weer gelukt!

02 apr 2006 18:03

Twee weekjes geleden veiling bij e-Bay gewonnen: setje 16 inch Fuchsen voor € 1.061. Inclusief banden en velgdeksels.
Gisteren even op en neertje naar de leverancier in Duitsland, lekker doorgetrapt. :lol: En in Duitsland nog even serieuze Duitse kost gegeten voor de terugreis.
Leuk voor winterbanden of de slalom!

02 apr 2006 21:18

wat haalde je op de teller? :?:

02 apr 2006 21:44

wolf schreef:wat haalde je op de teller? :?:

Eigenlijk niet eens bijzonder, maar gezien de regen vond ik 200-210 best hard. Ben maar door één auto ingehaald.

02 apr 2006 22:06

nee, niet opwindend :D ; wat is je max ooit geweest?

02 apr 2006 22:47

wolf schreef:nee, niet opwindend :D ; wat is je max ooit geweest?

Bescheiden 225! Toen gingen de wielen erg trillen, maar dat is dus inmiddels verholpen. Herkansing met (eigen) camera komt nog.

02 apr 2006 23:01

let me know :D

03 apr 2006 0:23

"Soll ich Ihnen die Reifen abschicken?"

"Nein, ich komm die Reifen selber abholen. Sollen wir sagen, innerhalb 'ne Stunde? Kann ich noch 'n bisschen Gummi schmieren!"

Ik zou voortaan alleen maar ebay.de checken, al was het maar om een wielbout te gaan halen.

"Nee schat, dat verkopen ze hier niet en zonder kun je niet naar de Tupperwareparty/zwangerschapsgym/koopzondag op de woonboulevard etc. Ik ben zo terug."

03 apr 2006 10:56

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

03 apr 2006 19:06

thijzer schreef:"Soll ich Ihnen die Reifen abschicken?"

"Nein, ich komm die Reifen selber abholen. Sollen wir sagen, innerhalb 'ne Stunde? Kann ich noch 'n bisschen Gummi schmieren!"

Ik zou voortaan alleen maar ebay.de checken, al was het maar om een wielbout te gaan halen.

"Nee schat, dat verkopen ze hier niet en zonder kun je niet naar de Tupperwareparty/zwangerschapsgym/koopzondag op de woonboulevard etc. Ik ben zo terug."

Er zijn er ook die alles doorhebben! 8)
Plaats een reactie