Ik denk: de 100 % ideale band bestaat niet.
Kijk maar naar de F1. Het is constant proberen een compromie te vinden.
Je hebt n.l. nooit de zelfde temperatuur, zelfde wegdek structuur, wegverkanting, droog/natweer en ga zo nog maar een tijdje door.
Dan moet er gekozen worden tussen een compound die onder bijna alle weersinvloeden gebruikt kan worden en die bij voorkeur ook nog een lage slijtagegrens heeft!
En natuur het oog wil ook wat(minst belangrijk)
_________________________________________ Verbeter de wereld en begin bij U zelf, laat een ieder in zijn eigen waarde ook U wilt daarin gelaten worden.
Ik heb nochthans liever een band die wat slijt dan slijtvast is.
Dat kan een idee zijn , maar volgens mij is een band die slijt iets zachter en daardoor zaldie betere grip hebben op het wegdek dan een hele harde band.
Ik heb nochthans liever een band die wat slijt dan slijtvast is. Dat kan een idee zijn , maar volgens mij is een band die slijt iets zachter en daardoor zaldie betere grip hebben op het wegdek dan een hele harde band.
Nee Koen, dat is geen idee, maar dat is helemaal waar!!!
_________________________________________ Verbeter de wereld en begin bij U zelf, laat een ieder in zijn eigen waarde ook U wilt daarin gelaten worden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum