ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
Precies.
29 sep 2004 12:34
Hape
Marcel schreef:
klauwen hoeven niet uit elkaar, maar als ze al niet 100% zijn is het natuurlijk wel een goede gelegenheid om een revisie uit te voeren.
Poedercoaten is voor de rubbers geen enkel probleem, temperatuur bij remmen is vele malen hoger.
Ze moeten wel super goed schoon gemaakt worden daar de remolie funest is voor het coating proces.
Dan de zuigers + rubbers goed afplakken of kapjes maken. De pplakband wordt namelijk met de gepoedercoate lake keihard en is er niet zo heel eenvoudig af te krijgen maar het is wel te doen.
De open schroefdraden afdichten met een boutje zodat deze niet volgespoten worden.
De leidingen hoeven niet gedemonteerd te worden daar dit origineel ook niet is gedaan (is meegelakt)
Uiteindelijk sjabloontje kopen, opplakken, en spuiten met hitte bestendige lak.
De mijne zijn super geworden, en wat betreft de kleur, sorry maar Ferrari rood is wel de goede kleur.
succes
`
Bij mijn auto en GT3 velgen komt rood wel het meest tot zijn recht denk ik. RAL 9000 benaderd de kleur idd het meest maar hoe kom ik voor zaterdag nog aan die sjablonen om het Porsche logo te kunnen spuiten?
Weet iemand waar je die kan halen??
Zaterdag gaan ze eraf, maandag worden ze gespoten en gaan ze er weer op.
Zo kunnen ze meteen ff het logo er op zetten.
Dat wordt dus een retourtje Heusden, gelukkig vind ik het niet erg om te rijden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum