Even een snel vraagje die me nog niet duidelijk is. Zijn de schokdempers + veren van een Boxster s uit 2000 het zelfde als een 2.5 Boxster uit '97? Ik kan deze namelijk bemachtigen maar kan mijn vraag niet duidelijk vinden
12 apr 2014 12:40
dpRide
Cars: flat6-en en V8 uit Züffenhausen plus nog wat vintage en een moderne uit Coventry.
Woonpl.: Vlaanderen
Re: Schokdempers Boxster/s 986
vooraan zijn de veren identiek, achteraan niet ... en opletten dat je niet gaat mixen met onderdelen van een M030 onderstel.
12 apr 2014 13:42
Vuurfox
Ede
Hmm dat is jammer. Ik heb juist die achter veren nodig. Hoe kan ik zien dat ik te maken heb met een M030 onderstel of een andere? (M010 geloof ik?)
12 apr 2014 13:57
dpRide
Cars: flat6-en en V8 uit Züffenhausen plus nog wat vintage en een moderne uit Coventry.
Woonpl.: Vlaanderen
aan de gekleurde verfstippen die op de spiralen af fabriek op getekend staan ofwel het onderdeelnr:
M030 van een 2.5 986 heeft achteraan rood/rood kleurcode gewone van een 2.5 986 heeft achteraan geel/blauw kleurcode
12 apr 2014 15:35
Vuurfox
Ede
Ok bedankt voor je info. Het schijnt toch geen Boxster S te zijn maar een 2.7. Zijn veren hebben de kleuren blauw/geel Dan hoef ik er ook niet meer over na te denken of het past. Maar voor de duidelijkheid. De Boxster S heeft grotere veren waardoor het niet past?
12 apr 2014 21:27
Vuurfox
Ede
Volgens deze man zijn de veren wit/blauw gecodeerd. Is dit ook mogelijk of is het geel verkleurd naar wit?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum