Voor mijn Macan Diesel 2015 258pk heb ik orginele Brembo Remschijven besteld maar nu blijkt geleverde schijf 345mm te zijn en de schijven die erop zitten zijn 350mm,dikte beide 30mm Geeft dit problemen of kan ik ze gewoon monteren,bij de 350 er schijven blijft een randje staan!!!
Wie weet hier raad mee?
Alvast bedankt
groeten MacBoxter
_________________________________________ Met vriendelijke groeten uit Limburg Mario Mac911 (993 C2 Handbak Varioram+991 GTS 3.8 Cabrio)
14 nov 2017 20:23
Brulaap
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Re: Macan Diesel kleinere remschijf
Ik heb ff in het Porsche Macan boekje gekeken. Voor wat betreft de Macan S diesel uitvoering: voor 350x34mm; achter 330x22mm
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
14 nov 2017 22:03
DennisvdB
Ik zou ze gewoon monteren. Voordeel is dat je geen randje overhoud, want met deze schijven slijt ie gelijkmatiger over de breedte van de schijf. Kan goed dat Porsche deze nu voorschrijft door dat randje wat er wellicht bij meerdere wagens ontstaat.
15 nov 2017 9:53
Brulaap
Zelfstandig ondernemer
regio Utrecht
Met een beetje geluk heb je dan een randje in je remblokken
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum