Er is iets met de kabel of de veren die de kabel terug trekken in de hoogste stand ( dus bij een niet ingetrapt gaspedaal ), komt na het intrappen van het pedaal deze niet meer in de oude positie terug, ik kan dit gaspedaal echter wel met de hand terug op zijn hoogste stand brengen waardoor het toerental weer normaal is;ik heb al kruipolie tussen de 3 scharnierpunten gespoten maar dit verhelp het probleem niet, 50 cm achter de handrem in het middenconsole is er een luikje wat je open kunt schroeven en daar zie ik de kabel lopen, daarna verdwijnt deze naar buiten, waar tussen de achterwielen onder de auto een scharnierstuk met veer zit, ik kan hier bijna niet bij zonder de auto op de brug te plaatsen, vervolgens gaat de kabel over in een 3mm ijzer draad die via een scharnierpunt naar de carburator gaat, daar zit wederom een veer die de gasklep terug dicht trekt na het loslaten van het gaspedaal, kan iemand zeggen of er een revisie set bestaat van de kabelset, dit zijn kabels die aan het uiteinden zijn voorzien van speciale scharnier punten.
Kan er iemand vertellen hoe de kabel allemaal in normale toestand het gaspedaal terug omhoog trekt na het loslaten, ter info het heeft altijd gewerkt,
Alvast bedankt voor jullie tips , mvg Chris