Cayman S Speedgelb
voorheen Boxster S Zenith blau voorheen 964 C4.
Noord Holland
Rammel voorin (verholpen)
FF ter info. Ik had af en toe last van een korte rammel aan de rechterkant van mijn dashboard kastje. Dus meer een tikje als je over een korte hobbel ging. Dashboard kastje bekeken en niets aan de hand. Toen maar eens de voorklep open. En wat was de veroorzaker. De beschermer of begrenzer van de demper van mijn kofferdeksel. Die zat los en kon ik gewoon weer vast klikken. Een soort omhulsel die om de demper heen zit. Dus het is verholpen maar mocht iemand anders dit eens hebben met de 964 dan weet je dat dit kan gebeuren. gr. Ernest
_________________________________________ Last Rat standing
21 okt 2008 12:15
clemens
964C2 '91
Hilversum
Nuttig topic
Maar evenwel fijn dat je probleem is opgelost!
_________________________________________ leven is het meervoud van lef!
21 okt 2008 12:44
ppp 356
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen Belgiƫ
Kan inderdaad nuttig zijn, hoe lang is men soms niet achter een dom rammeltje aan het zoeken
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
21 okt 2008 12:47
horn
PF #57
knikker in de wieldop...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
21 okt 2008 19:01
cabrio wim
Zijn je kwade jongens streken geweest zeker Harold.
21 okt 2008 19:04
horn
PF #57
Hebben ze ooit bij mijn ouders gedaan op hun trouwdag. Vertrokken met hun NSU'tje op huwelijksreis naar Italie en hebben zich tot diep in Zwitserland geergerd aan een niet te vinden rammeltje... cent in de wieldop...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
21 okt 2008 19:27
Ernest 986
Cayman S Speedgelb
voorheen Boxster S Zenith blau voorheen 964 C4.
Noord Holland
Das wel een goeie inderdaad. Of een aardappel in de uitlaat.
_________________________________________ Last Rat standing
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum