Na een middagje driften is mijn snelheidsmeter kapot. Km teller doet het nog wel maar gaf vandaag na een rit van een km of 400 maar een stuk of 50 miles daarvan ook aan. Feitelijk zou ik mijn teller uberhaupt willen vervangen (want miles) maar da's best een dure grap. Iemand een idee wat het probleem is (tandwieltjes denk ik maar waarom doet de km teller het dan ook niet goed meer)?
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
27 apr 2009 21:57
Olaf
911 Carrera S
Re: Snelheidsmeter probleem
Maarten schreef:
Feitelijk zou ik mijn teller uberhaupt willen vervangen (want miles) maar da's best een dure grap.
... of even een van Neerlands tweedehands-porsche-onderdelen-handelaren bellen mss
27 apr 2009 23:47
André
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Re: Snelheidsmeter probleem
Een C3 tellert gaat tot 300.
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum