Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 dec 2024 1:09

Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
contactslot Boxster 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht contactslot Boxster
Dames en heren,
ik heb een porsche boxster met een contactslot probleem. Het contactslot veert niet (een kwartslag) terug. Inmiddels heb ik een klein onderdeel van het contactslot gekocht, maar weet niet hoe makkelijk/ moeilijk ik dit moet vervangen? Iemand enig ervaring/ tips?
Gr,
Sjaak

06 nov 2011 17:35
Profiel
PorscheForum Rakker
996 C4 Tiptronic
Weert
Bericht Re: contactslot
Hallo Sjaak,

Wanneer jij het zwarte gedeelte van je contactslot wilt gaan vervangen, is het antwoord: eitje.

Zoek onder 'overige techniek' maar eens bij 'contactslot 996'. Daar vind je een handleiding hoe je je contactslot kunt repareren.

06 nov 2011 18:03
Profiel
PorscheForum Rakker
jo996 schreef:
Hallo Sjaak,

Wanneer jij het zwarte gedeelte van je contactslot wilt gaan vervangen, is het antwoord: eitje.

Zoek onder 'overige techniek' maar eens bij 'contactslot 996'. Daar vind je een handleiding hoe je je contactslot kunt repareren.

Dank je wel! Ik ga morgen gelijk aan het werk!
Sjaak

06 nov 2011 20:28
Profiel
PorscheForum Rakker
Sjaak schreef:
jo996 schreef:
Hallo Sjaak,

Dank je wel! Ik ga morgen gelijk aan het werk!
Sjaak

Jo996,
ik heb het vandaag volgens de gedetailleerde beschrijving vervangen en het is mij gelukt!! Het contactslot werkt weer naar behoren! Thanx!!
Gr,
Sjaak

09 nov 2011 20:36
Profiel
PorscheForum Rakker
996 C4 Tiptronic
Weert
Bericht Re: contactslot Boxster
Heb je toch mooi een paar tankjes brandstof aan over gehouden. Geeft een goed gevoel wanneer je zelf iets gerepareerd hebt, nietwaar?

Lampjes al vervangen?

10 nov 2011 17:32
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: contactslot Boxster
jo996 schreef:
Heb je toch mooi een paar tankjes brandstof aan over gehouden. Geeft een goed gevoel wanneer je zelf iets gerepareerd hebt, nietwaar?

Lampjes al vervangen?

jo996
ja, geeft echt een kick als je het kan. Lampjes ga ik van het weekend mee aan de gang.
Sjaak

11 nov 2011 12:28
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 6 berichten ]