Gewoon ff laten reviseren bij de plaatselijke dynamo-boer
Tuurlijk, zo'n mooie kostbare Carrera 3.0 Ben je er weer voor jaaaaren vanaf
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
31 mei 2013 11:21
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977
Asperen
Re: dynamo stuk 911 1977
Volgens mij had Gerard blokland dat nagevraagd en was revisie niet meer mogelijk......
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
01 jun 2013 10:13
Olaf
911 Carrera S
Re: dynamo stuk 911 1977
Jeroen C3.0 schreef:
Is dat te doen, een tweedehands, oude dynamo? Of sterk af te raden?
Afraden - nee - en is prima te doen - maar als je dan toch bezig bent, laat die gebruikte/oude dan preventief reviseren, voordat je 'm er in laat zetten
Die van mij heeft het 8 jaar geleden ook opgegeven, laten wikkelen bij Boensma in Markelo http://www.boensma.nl/werkplaats.html Kunnen gasveren en dynamo's reviseren, echt en topbedrijf
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
Heeft me gekost incl de- en montage .................240 Florijnen.
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum