Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 dec 2024 8:56

Antwoord op onderwerp  [ 307 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Vet Cool Man 2013........ 22 juni 2013 ! 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Bericht Re: Vet Cool Man 2013........ 22 juni 2013 !
* SJIPS * Blauwe shirt ligt onderin de wasmand (en stinkt). Ik trek wel een 'ander jaar' onder mijn dikke trui...

21 jun 2013 23:27
Profiel
PorscheForum Rakker
993 Cabrio, Nachtblauw
Regio Apeldoorn
Frisse DME relais geplaatst en de auto nog even gewassen. Ben er weer klaar voor, tot straks.

22 jun 2013 0:08
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C4 (90) ex 997 S (08), 996 C2C (01)
München
Net 5 minuten gefietst door ontwakend Dusseldorf van mijn vriendin naar huis, heerlijk fris weer met een prachtige zonsopkomst. Voorlopig blijft de versgewassen bolide dus nog droog en schoon... JP ik kom eraan, vertrek over 5 minuten

22 jun 2013 6:04
Profiel
ex 928-S4 ClubSport ex 928-S4 ex 928-S3
nu Alpine en Lotus
OK ben er ook klaar voor, zie je zo! :drive: :drive: :drive:

22 jun 2013 6:17
Profiel WWW Facebook 
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Hier ook al wakker, maar hoef nog niet weg :wink:

'T is hier zwaar bewolkt maar wel droog. Als ik buienradar bekijk blijft 't ook wel droog tot 'n uur of 12, dan weer even droog
tot 'n uur of 2. Vanaf 2 uur geven ze wel weer regen op :cry:

Hopen maar dat het meevalt, en we voldoende rondjes kunnen doen op de kombaan voor de kids :!: :ba:

22 jun 2013 6:23
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 964 C2.
Allemaal duimen voor redelijk weer, dan gaat het goedkomen. !

22 jun 2013 7:05
Profiel
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Ik zie al steeds meer blauw in de lucht, zonnetje erbij, gaat goed komen :ba:

22 jun 2013 7:07
Profiel
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Zie alleen maar blauw...... :shock: :flower:

Heb er zin in,tot straks luitjes.

22 jun 2013 7:23
Profiel WWW
Cayman S MKII Speedgelb Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met. Stromer ST1 Platinum
Hier ook schitterend weer in het altijd mooie Dordrecht :mrgreen:
Ga zo op pad naar Rotjeknor en daarna Lelystad.
tot straks.

22 jun 2013 7:25
Profiel WWW Facebook  Twitter 
>> 911 2.7 1977 << ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Hier zwaar bewolkt. Auto is gisteravond knap smerig geworden. Kijken of ik hem nog even kan wassen.

22 jun 2013 7:31
Profiel
964 C2
Ik kwam net "de sliert" uit Zwolle tegen. Kapjes er af.
Wordt vast weer een mooie dag.

22 jun 2013 11:22
Profiel
PorscheForum Rakker
3.2 coupe '87
Flevoland
Zo was weer erg leuk, precies geluk gehad met weer totdat 14.30 de hemel openbrak, mooi op het einde!
Redelijk veel gereden, vonden de kids by far het mooiste!! Denk wel dat organisatie wat betreft rijden beter kan. Een uitleg vooraf bijvoorbeeld wat een pacecar is (paar dachten dat net als in de F1 dat als ie weg is het gas erop kan en gewoon rondjes rijden...ik onder dwang :wink: van de kids ook maar achter de ferrari (wat deed die daar eigenlijk) en de turbo bleef rijden...) en ook niet inhalen bijv. En echt 1,5rondje per keer is veel te weinig, minimaal 2,5 en dan nog een keer achteraan sluiten totdat half uur om is lijkt me, Verder weer prima verzorging koffie, thee, patat, poffers, suikerspinnen, etc En natuurlijk veel mooie porsches!!

22 jun 2013 16:14
Profiel
PorscheForum Rakker
930 Turbo 85, 964 c2 cabrio 91 ex Carrera 4 cabrio 2001 ex Cayenne Turbo 2006 ex 944 1987 ex 944 1982 ex Porsche 911 T 1973
Noord-Holland
Ook weer terug van WET cool man!
Zeer leuke dag gehad top geregeld :thumleft:
Diverse mensen van het forum gesproken .
Even 180 op de kombaan :drive:
Vriendelijk ventje en dankbaar dat deze mee kon rijden.
Als het lukt volgend jaar weer!

22 jun 2013 18:10
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
ex 964 C2.
Zeer geslaagd. Het weer werkte zelfs mee en de regen kwam aan het einde.
Respekt voor alle mensen die het vrijwillig organiseren en er hard voor gewerkt hebben.
Ik heb genoten ! Maar veel belangrijker, de kinderen hebben genoten en waren dankbaar evenals de ouders.

Vaak op een circuit geweest, maar nog nooit een kombaan. Dat is een hele bijzondere ervaring.

1 klein irritatiepuntje. Er zijn altijd mensen die denken dat zij iets meer mogen en dat regels er niet voor hen zijn. Hoe kun je in 5 steden wonen en constant op de baan zijn terwijl er vriendelijk gevraagd is per stad te rijden.. Niet inhalen en denk aan de kinderen, waar je het uiteindelijk voor doet!, werd ook niet altijd begrepen (enkelingen) Wat maakt het nou uit of je 140 of 200 rijdt, die kinderen vinden het fantastisch. Jammer, want daardoor zal wederom iets bedacht moeten worden dat men zich aan regels dient te houden of de RDW grijpt in.

22 jun 2013 18:34
Profiel
PorscheForum Rakker
997.1 "GT3", ex 986S
De 11e editie van de Vet Cool Man ligt alweer achter ons. Het blijft geweldig om al die genietende kinderen te zien. :thumleft:

22 jun 2013 18:52
Profiel WWW Facebook 
997 4S Cabrio ex. 993 4S, ex. 964 C4, ex. 968
Nederland
Het zou zomaar kunnen dat deze voor mij tiende Vet Cool Man ook de laatste is geweest. Mij op de terugweg rot zitten ergeren aan een ongetwijfeld zwaar ziek ventje (leukemie) dat ruim een uur lang in het Turks ruzie heeft zitten maken met zijn zus en tegen mij helemaal niks wilde zeggen. Ook hadden de ouders geen stoeltje of zitje meegenomen, dus het ventje kon ook niet voorin en kon dus verder ook weinig zien.

Ook is het concept in Lelystad nu toch wel wat uitgekauwd en is het twee keer 1,5 rondje rijden niet echt leuk. Wat doen bv die Amerikaanse slagschepen op de baan? Ze rijden alleen maar in de weg terwijl er bij de Porsche rijders ook weinig discipline te bespeuren was. Het hoeft idd niet hard, maar dit gaat nergens over en als je het eng vindt ga dan niet bij 100 km/h zitten te remmen in de bocht.

En natuurlijk doe je het voor de kids, maar als je een dag investeert en een tank benzine leegrijdt, mag je er toch ook zelf plezier uit halen is mijn mening.

Toch een grote pluim voor de organisatie, want ze hebben heel erg hun best gedaan en de kadootjes voor de kids waren natuurlijk super! Gelukkig hebben anderen rijders er wel van genoten lees ik!

Wie weet denk ik er volgend jaar deze tijd wel weer anders over en Porsche rijden blijft natuurlijk leuk, al was het terug wel super druk!

22 jun 2013 20:30
Profiel
> Groningen PF #4 <
Ook mijn tiende, maar ik ben er volgend jaar gewoon weer bij. Heb ook wel eens een jaar wat minder spraakzame passagiers gehad, het is niet anders. Vandaag had ik drie kids in de auto. Een beetje krap, maar ze hebben zich prima vermaakt. Knulletje voorin (rolstoeler) werd wat duizelig op de kombaan, pakte zijn pet van zijn hoofd en begon te spugen. Dacht ik. Ik kijk bezorgd naar rechts, en hij kijkt met een grote smile naar links. GRAPJE!!. En daar wordt ik dan weer blij van.

Kombaan moet inderdaad weer strakker. Ik weet niet welke briefing de pacecars hebben gehad, maar vlak voor de bocht naar een kilometer of 100 afzakken is niet handig. Ook de rijders moeten weer een briefing krijgen. Inhalen? vergeet het maar! In een groepje de langzaamste auto's achterin zetten helpt denk ik ook, of maak een langzame groep. Wel weer een hoop geregel, maar dat kombaanrijden is voor veel kids toch wel het summum. En voor ouders ook; voor de tweede keer in 10 jaar vouwde zich een moeder achterin de 2.7. :mrgreen:

Al met al weer een mooie dag, hulde aan de organisatie die de dag ook in deze economisch mindere tijden weer van de grond hebben gekregen.

22 jun 2013 20:48
Profiel
PorscheForum Rakker
ex-911 SC Targa '82, nu 996 C2C
Amersfoort
Ik vond het wel weer erg leuk. Heb ook een aantal forummers 'in het echt' leren kennen en andere forummers ken ik eigenlijk vooral van dit jaarlijkse evenement. Heb zelf 8 van de 10 keer meegedaan en snap de opmerking van Jan wel, maar ik bedenk me dan vooral dat voor de kids het echt WEL de eerste keer is en dus geen uitgekauwd concept.

Ik heb wel mijn zoontje van 8 jaar meegenomen, wat dan een natuurlijke gesprekspartner wordt voor de 2 andere kinderen :thumleft:

Ook de modelauto's doen het goed bij deze doelgroep. De houten spellen werden wat weinig gebruikt. Friteskarcapaciteit was dit jaar verdubbeld :thumleft: Cliniclowns blijf ik toch ook met veel bewondering en verwondering naar kijken. Er zit 1 figuur tussen die ik nu al jaren zie en waar ik echt dubbel om lig van het lachen. :res: Poffertjes, ijsjes, suikerspinnen en meer dan genoeg broodjes en drinken. Top georganiseerd wat mij betreft.

De politieporsches blijf ik een aanwinst vinden. Erg leuk dat zij in vol ornaat weer aantreden. De amerikaanse politiewagens en de limo-brandweerwagen zijn voor de kids vast ook leuk. Heb er zelf niets mee, maar dat telt niet. Ze houden op de baan de boel wel een beetje op :mrgreen:

In gesprek met een medeforummer kwamen we nog wel tot de tip voor de organisatie om de fotolocatie te verplaatsen naar het binnenterrein. Zodra de laatste auto in Lelystad op het binnenterrein is aangekomen (ca 11:30?), kun je dan al beginnen met rijden.

Nog een tip is om strak een 25/30 minuten schema te blijven gebruiken per vertreklocatie, waarbij je dan in dat half uur steeds achter de pacecar in een groepje van 10 auto's ca 2,5 rondje rijdt (ipv de nu 1,5 rondje) en dan meteen weer achteraan sluit in de rij om opnieuw de baan op te gaan. Na het half uur gaat dan de volgende locatie. Beetje strenger zijn op de juiste kleurcode voorkomt ergernis bij anderen.

Dank nog aan de organisatie voor de goodie bag met tijdschrift en Mobil1 motorolie. Prima alternatief voor de fles wijn en leuk bedacht.

22 jun 2013 21:09
Profiel
PorscheForum Rakker
AMERSFOORT
All,

het was inderdaad een top dag. Indrukwekkend die kiddies in het ziekenhuis en ook de mannen die ik aan boord had. Ze genoten er zichtbaar van. Wel balen dat we net de 200 niet hebben aangetikt.

Organisatie het was weer super er is maar een woord voor zoiets :res:

22 jun 2013 21:32
Profiel
PorscheForum Junkie
ex. 993 '93, ex. 968 '92. Nu 996 C4
+2

Had een Surinaams jongetje van 11 met een zware lichamelijke handicap bij me. Kon lichamelijk eigenlijk helemaal niets, maar had wél een goed stel hersens. Hij kon naar eigen zeggen goed rappen (kon het niet verstaan) en wilde later ook een Porsche (een zwarte), model maakte niet uit, maar niet zo'n busje ( :shock: ). Gewoon lekker mee zitten kletsen, vooral op de heenweg. Op de terugweg viel hij steeds in slaap, maar wilde toch niets missen. Vond de sfeer erg leuk, veel :thumleft: onderweg..
Erg dankbare moeder. Plaatst alles meteen weer in perspectief.

Volgend jaar weer. Lietertje Mobil 1 gratis af te halen (PB ajb)

Hulde aan de organisatie.

22 jun 2013 21:43
Profiel
PorscheForum Rakker
3.2 coupé 1985
Zuid-Holland
Het was geweldig! Voor mij de 1e keer, voor de 2 kids die ik als passagiers mocht meenemen de 7e keer (!). Ze wisten me aardig over de kombaan te leiden :D
Kids genoten, net als ik! :ba:

Volgend jaar weer! :thumleft:

22 jun 2013 22:23
Profiel
PorscheForum Rakker
997 C2, ex-996 4s, ex-964 C2, ex-911 2.7
Hoogland
Erg leuke dag gehad. Ontzettend leuk kereltje aan boord. Ging mij vertellen dat ik nog maar een keer moest aansluiten. Hij reikte mij een petje aan zodat ze mij en hem niet meer zouden herkennen. Misschien niet helemaal netjes maar wij hebben wel gelachen daar ging het tenslotte om. Op de terugweg lag hij te slapen. Volgend jaar weer! Hulde aan de organisatie.

22 jun 2013 22:48
Profiel
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
Veenendaal
Het was weer een geslaagde dag. Mijn bijrijder was een handenbinder. Een expert in het demonteren van mijn wagen :scratch: Moest hem maar hard aanpakken van zijn moeder :shock: Maar het is een leuk ventje en hij vond het prachtig allemaal. En daar gaat het om, hij blij ik blij!!!! Jammer van de regen maar het grootste deel van de dag was het goed weer gelukkig! Volgend jaar ben ik er gewoon weer bij! :cheers:

Auto weer gewassen en staat weer te glimmen! :mrgreen:

Organisatie weer alle eer, petje af voor wat jullie allemaal doen!! :res:

22 jun 2013 23:18
Profiel Facebook 
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Heerlijke dag gehad, al is regen niet echt heel fijn als je een auto hebt zonder dak; eigenlijk een motorfiets op 4 wielen, zeg maar.... :?

Tijdens het 2de rondje over de kombaan kwam het met bakken uit de lucht en om dan met vertroebeld beeld (ik heb immers ook geen ruitenwissers) met ruim 120 km/uur zo'n bocht in te duiken is best wel spannend... :mrgreen:

Ik vond het ontzettend leuk. Het jochie in m'n auto kletste honderduit en vond het allemaal fantastisch. Hij was zo enthousiast dat hij bij de tweede keer dat we over de kombaan mochten aan z'n broertje van 14 vroeg of hij niet een rondje meewilde (hoezo onzelfszuchtig!) en op de terugweg mocht zuslief mee in de auto. Ook die vond het helemaal fantastisch, ookal werd ze drijfnat door de regen...

Aangekomen bij het AMC kon ze niet wachten om haar broertjes en moeder te vertellen hoe geweldig het ritje Lelystad-Amsterdam was!

Daar doe je het toch voor? We hebben nog e-mailadressen uitgewisseld en ik reed met een voldaan gevoel naar huis.

Ik heb de auto zo in de garage gezet en morgen sop ik 'm wel uit... :lol:

22 jun 2013 23:22
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C4 (90) ex 997 S (08), 996 C2C (01)
München
Ook hier voor Thijs en team weer alle credits voor t fantastisch organiseren. Enig smetje, al eerder genoemd, het feit dat blijkbaar bij onze tweede sessie op de baan er 120 Porsche van de locatie Nijmegen aanwezig bleken te zijn. Terwijl Hans, Ellen en ik er toch echt maar 37 en 1 Ferrari hebben opgevangen. Ook de kids die ik aan boord had vinden kombaan rijden leuk, niet alleen de kids uit andere ziekenhuizen. Vind dat wij als volwassenen dan toch ook zelf wel wat discipline kunnen hebben. En een pacekar die de komboch ingaat met 85kmh, ja t was echt niet meer, dat vind ik een eigenlijk belachelijk. T hoeft niet met 150 maar 85 is t andere uiterste......

22 jun 2013 23:54
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 307 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende