Auteur |
Bericht |
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Even geen Porsche, Hyundai-adepten onder elkaar
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
12 nov 2013 19:44 |
|
|
912
|
Re: Even geen Porsche, Hyundai-adepten onder elkaar
Nou, ik heb ons familie project (Excel) net ingeruild op een paar nieuwe winterbanden, vanwege een koppeling die hélemaal op was (277.000km). We hadden het ding al 6 jaar in de familie en afgezien van een altijd verleende APK (zonder kosten), hebben we er geen cent in gestoken. Beetje olie en wat vloeistoffen bijvullen natuurlijk. Maar altijd starten, rijden... Goedkoopste kilometers ever.
Heb nog gekeken of het lonend was om zelf de koppeling te wisselen maar alles was dermate vereend, dat ik er maar niet meer aan begonnen ben...
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
|
12 nov 2013 20:10 |
|
|
Olaf
911 Carrera S
|
Hoezo "geintje" Standaard 333 Pk - en de R heeft 'n V8 met 429 Pk Rijden er nog geen 20 van in NL
|
12 nov 2013 20:14 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Je ziet natuurlijk ook niet voor niets steeds meer van dat soort merken zoals Hyundai en Kia rondrijden. Bij mijn VAG-auto was ik al meer dan € 1000,- kwijt aan alleen sensoren in het derde jaar, en dus buiten garantietermijn.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
12 nov 2013 20:15 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Dacht aan Dr. Tinus Wat een reclame storten ze daarin
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
12 nov 2013 20:25 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Tuurlijk wel een geintje want er zijn amper Hyundai rijders zoals bevestigd door Olaf dus adepten onder elkaar kan helemaal niet
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
12 nov 2013 20:33 |
|
|
Brulaap
Zelfstandig ondernemerregio Utrecht
|
Niks geintje Ik rij allebei (zakelijk): een Boxster S 981 en een i30 als het weer even niet meezit. Maar.......... overbodig te melden dat de P toch de voorkeur heeft.
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
|
12 nov 2013 20:52 |
|
|
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
Moet niet gekker worden, mijn DD is een 3 liter 6 cilinder automaat, fulloptions enz, denk dat ik daar ook maar een topic voor ga starten......maar niet dus is het vermelden niet waard, maar wel een heerlijke auto
|
12 nov 2013 21:14 |
|
|
Targa Floriaan
|
... had dus toch KIA-adepten moeten kiezen
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
12 nov 2013 22:13 |
|
|
912
|
Autorijden kan steeds goedkoper tegenwoordig. de motoren van 10-15 jaar oud zijn jong en goed genoeg om 100.000-en km te rijden. Enige dat een beetje onderhoud behoeft zijn wat rubbers en remdelen. Zelf nu weer een ander autootje voor de winter genomen. 750 euro, loopt als een zonnetje. Maar ja 15 jaar oud, van binnen lijkt het wel 150 jaar... APK tot september 2014. Zit verder niks op, kan niks kapot. 1.4 liter, genoeg koppel. 15km op een liter. In het voorjaar nieuwe remschijven en blokken voor een paar tientjes en dat ding kan nog járen mee. 19 euro verzekering per maand. Eigenlijk niet te geloven... Fietsen was duurder vroeger...
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
|
12 nov 2013 22:49 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
12 nov 2013 23:35 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Blinden en slechtzienden mogen dan ook geen auto rijden.
|
12 nov 2013 23:45 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Net als je denkt het kan niet erger..... komt er een Hyundai topic voorbij. Nu pas geloof ik dat het echt crisis is in NL.
|
13 nov 2013 0:52 |
|
|
Targa Floriaan
|
Inderdaad, vooral gelet op de serieuze reacties op dit als GEINTJE bedoelde topic... Maar goed, Kia of Dacia had evenveel reacties opgeroepen...
|
13 nov 2013 8:26 |
|
|
Elferhenkie2
3.0 SC Coupé 1983, 3.0 SC Cabrio 1983, Standard Star 219
|
Haha, dat is het risico op een (ieder) forum, de helft leest niet waar het werkelijk over gaat Had dan ook: "Even geen Porsche, Tata-adepten onder elkaar" geschreven...
_________________________________________ Wie achter de kudde aanloopt sjouwt altijd door de stront
|
13 nov 2013 8:43 |
|
|
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
Heb laatst nog in een Coupe kunnen rijden met erg weinig kilometers, dikke V6 er in. Je voelt je best wel lekker in zo'n auto hoor; mooi interieur, lange neus voor je stuur, laag bij de grond, zit lekker ook, geeft een ruim gevoel.. ach.. ik heb altijd al een zwak gehad voor de Hyundai Coupe. Nix mis mee. Sterker nog, als ik het geld had zou ik deze liever kopen dan een Porsche.. (ik denk dat ik me nu echt moet gaan verstoppen )
_________________________________________ DENK HELDER
|
07 dec 2013 16:41 |
|
|
Targa Floriaan
|
|
07 dec 2013 18:13 |
|
|
Olaf
911 Carrera S
|
... over KIA gesproken, Floriaan Lees eens onder de avatar van Frost
|
07 dec 2013 20:52 |
|
|
Targa Floriaan
|
|
07 dec 2013 21:53 |
|
|
Patrick
|
Ik weet nog wel een adresje waar je je kan verstoppen. http://www.hyundaiclubholland.nlLijkt me redelijk veilig.
|
08 dec 2013 1:48 |
|
|
Johndc
996mk2 cabrio en 944 Cup racerApeldoorn Oost
|
_________________________________________ 996 mkII cabrio tiptronic, 944 Cup racer und noch etwas
|
08 dec 2013 6:11 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
Ieder zijn/haar ding. Ze zullen ons ook rare jongens vinden met die oude auto zonder waterkoeling. Prima toch.
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
08 dec 2013 8:09 |
|
|
Brulaap
Zelfstandig ondernemerregio Utrecht
|
Correctie geldig vanaf april 2015: Ik rij allebei (zakelijk): een Boxster S 981 en een MINI COOPER (5DEURS) als het weer even niet meezit. Maar.......... overbodig te melden dat de P toch de BLIJFT HEBBEN.
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
|
24 jan 2015 20:39 |
|
|