Auteur |
Bericht |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: Bizar zooitje in Parijs na schietpartij
@Maarten: denigrerend, maar voorspelbaar @Dobbelsteen:
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
08 jan 2015 10:21 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
100% mee eens, snap niet waarom zon partij er nog niet is. Heeft waarschijnlijk met de onderlinge verdeeldheid te maken?
|
08 jan 2015 10:25 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Geen verrassende reactie van een gamer. Ik verbaas me er over dat sommigen nog echt altijd geloven dat games geen invloed (kunnen) hebben. Wat mij betreft is er een verschil tussen passief toekijken op tv / film (hoewel ik dat ook zeker niet toejuich!) of zelf interactief onderdeel zijn van een levensecht "spel". Ik begrijp écht de lol en zin niet van een spel als GTA, waarin het blijkbaar leuk is om bijvoorbeeld iemand achter in een kofferbak te stoppen en de auto vervolgens op een overweg te zetten waarna deze wordt verwoest door een trein. Of om "oorlog te spelen en anderen te vermoorden" Degene die daar behoefte aan hebben en dat voor de lol doen zijn ziek(elijk). Mijn mening.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
08 jan 2015 11:06 |
|
|
Alfred
nu 993C2 en ex 964C4Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
|
Mee eens maar........ Het zou erg fijn zijn als de moslimgemeenschap een keer "publiekelijk" een vuist maakt tegen dit soort ongein. en hun ongeleide jongeren
|
08 jan 2015 11:19 |
|
|
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
Af en toe gebeurt dat ook wel Alfred. Enkel is de media daar niet zo happig op om dat uitgebreid in het nieuws te brengen. Uw mening zeg je. Omdat jij de fun er niet van inziet. Maar kom eens met harde bewijzen af? En dan bedoel ik met correcte bewijzen. Waarbij er een duidelijke relatie is dat een niet agressieve persoon agressief wordt door het spelen van gewelddadige spelletjes. Want in al die onderzoeken blijkt dat het gewoon om mensen gaan die van nature uit al agressief zijn of gestoord zijn.
|
08 jan 2015 11:49 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Dáár de fun van inzien en dat oprecht normáál vinden Sprakeloos .....
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
08 jan 2015 12:00 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Interview met Aboutaleb gezien? Onzin dus. Het gebeurt mijn inziens veel te weinig.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
08 jan 2015 12:11 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Denk dat het in het echt allemaal wel mee valt. Mijn 3 kinderen spelen dagelijks Far Cry, Black Opps en weet ik wat voor rotzooi. Toch zijn ze oprecht geschokt als ze de beelden van gisteren zien. Kunnen dus het onderscheid goed maken. Trouwens, ik knalde vroeger ook zoveel mogelijk indianen bij ons in de straat af, en het is toch nog goed gekomen
|
08 jan 2015 12:31 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Moet zeggen dat ik het daar ook wel mee eens ben; de moslimgemeenschap moet krachtig stelling nemen tegen deze terreurdaad, anders verliezen ze hun geloofwaardigheid. Nog een goede reden om een moslimpartij op te richten.
|
08 jan 2015 12:33 |
|
|
Driver4S
992.1 GT3
964 C2
930
Macan Turbo
ex 991.2 GT3
ex 997 GTS
ex 997 S
ex 996 4SRotterdam
|
Het lijkt mij nu de taak van de moslims om massaal te laten zien dat ze hier tegen zijn. Doen ze dat niet dan zijn ze een zwijgende meerderheid die het toch wel best vind. Wij hoeven niet aan te tonen dat de islam vredelievend is lijkt mij. Zij wel. Moslims moeten hun eigen rommel opruimen van terroristen die hun geloof in een kwaad daglicht zetten. Wij willen ze best daarbij helpen natuurlijk. Doen ze dat niet dan verwijs ik naar Aboutaleb.
|
08 jan 2015 12:42 |
|
|
Alfred
nu 993C2 en ex 964C4Hoeksche Waard (Zuid-Holland)
|
Dat is ook het grote probleem. Af en toe is niet goed genoeg. Het is tijd dat men en masse laat zien dat de moslimgemeenschap dit (ook) niet pikt zodat de "autochtone" bevolking dit soort wandaden gaat zien als daden vanuit individuen i.p.v. alles over één (islam) kam te scheren. @Driver4S, je was me net voor
|
08 jan 2015 12:45 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Ben je GVD helemaal van de pot gepleurd!
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
08 jan 2015 13:14 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Ik dacht dat we graag geloof en politiek gescheiden willen houden?! Het gaat om integratie en dan werkt een 'islam' partij alleen maar weer averechts en worden eventuele verschillen alleen maar weer extra belicht. We leven in een vrij land dat bepaalde normen en waarden heeft; Het recht op vrijheid van meningsuiting hoort daarbij. Ik ben het met bepaalde zaken in NL niet eens en ben (mede) daardoor dus ook vertrokken. Dat geldt voor radicale islamieten dan toch ook? Als het je niet bevalt en je je weigert aan te passen, dan donder je toch lekker op!? In plaats van mensen aan te vallen die 'de normen & waarden van 't land' vertegenwoordigen.
|
08 jan 2015 13:35 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Ik heb het over een confessionele partij. Net zoals CDA dat bv is.
_________________________________________ rouge et noir
|
08 jan 2015 13:45 |
|
|
bully
|
Ik las eens op vakantie een boek, de boogeyman, vreemd dat alles uitkomt
|
08 jan 2015 14:16 |
|
|
Elferhenkie2
3.0 SC Coupé 1983, 3.0 SC Cabrio 1983, Standard Star 219
|
Toch heeft Marcel wel een punt (en recht op een eigen menig) Niks rechtvaardigt deze schietpartij, ben zelf ook niet gelovig, maar soms zie ik het ook wel meer als een belediging dan een mening. Even voor de duidelijkheid: Dit in mijn mening
_________________________________________ Wie achter de kudde aanloopt sjouwt altijd door de stront
|
08 jan 2015 14:32 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
We zijn allemaal voor het vrije woord maar zodra één of andere politicus iets roept wordt er massaal aangifte gedaan.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
08 jan 2015 14:51 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Precies, als er een CDA is, waarom dan geen Moslimpartij? Zou goed zijn voor de dialoog.
|
08 jan 2015 14:55 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Discriminatie valt niet onder het vrije woord.
|
08 jan 2015 14:57 |
|
|
Enguess
911 3.2 targa ‘87; 944 S ‘87; 997.2 GT3; Taycan 4S CT
|
Inderdaad, Cazzo.
|
08 jan 2015 15:08 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Inderdaad. Helaas wordt dat wel vaker door elkaar gehaald. Vooral door een of andere politicus...
_________________________________________ rouge et noir
|
08 jan 2015 15:34 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Moet ik dan ook als katholiek iedere keer als er weer een pastoor of bisschop aan kleine kinderen heeft gezeten een krachtig signaal afgeven? Of iedere keer als de Paus weer iets lelijks zegt over homoseksuelen meteen in een reactie laten weten dat ik het er niet mee eens ben? Ik hoop het toch niet... Het is helemaal niet de taak van moslims om hier op te reageren. Prima als het gebeurt, maar zo niet... is dat geen reden om te zeggen "wie zwijgt, stemt toe".
|
08 jan 2015 16:12 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Klopt, maar t zou wel heel goed zijn als de diverse moslimorganisaties zich nu achter Aboutaleb scharen en een duidelijk geluid laten horen. anders profiteert Wilders bij de eerstvolgende verkiezingen van deze aanslag, en dan zijn we nog veel verder van huis.
|
08 jan 2015 16:31 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
|
En aangifte doen draagt niets bij aan het debat. Mensen in probleemwijken die stelselmatig lastig worden gevallen door Marokkaanse probleemjongeren zijn ook tegen discriminatie maar willen wel een oplossing zien. Ook Wilders gaat hun die oplossing niet bieden maar hij benoemt de problemen wel. En daar gaat de hele discussie over. Hoge criminaliteitscijfers onder Marokkaanse jongeren en massaal aangifte doen van discriminatie door de uitspraak 'minder minder minder' zijn twee totaal verschillende zaken. Ik geef het je te doen als inwoner van een probleemwijk en zou me behoorlijk in de kou gezet voelen.
|
08 jan 2015 16:58 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Hebben inderdaad nix met elkaar te maken... Of er in dit geval sprake is van discriminatie maakt de rechter uit. Criminaliteit is een ander probleem; keihard aanpakken, ongeacht de afkomst.
|
08 jan 2015 17:12 |
|
|