Maandag 14 September hebben wij een Opkikkerdag voor Joelle en haar gezin. Joelle heeft een oncologische aandoening en zij kan helaas niet meer genezen worden. Voor deze dag zijn wij op zoek naar 2 Porsche rijders die deze dag rond 12.00/ 12.30 een rit willen maken met de vader en broer (12) van Joelle. Het is in de omgeving van Emmen. Voor info en reacties : [email protected]
07 sep 2015 12:04
Justin
Porsche 964 C4
Re: Stichting Opkikker
Ik geef dit topic graag even een schopje. Niemand in oost nederland met een porsche die hier tijd voor heeft?
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
09 sep 2015 8:59
Taxi Hans
ex 996 Turbo Coupe 2003,ex 993 Coupe 1996, ex 3.2 Coupe 1984 ex 3.2 Coupe 1987 ex MB R-107 afwachten naar de rest. EN EEN HELE MOOIE STALLING VOOR MEERDERE BEAUTY`S AANGEBODEN
Gelderland
Emmen is niet ver voor mij en heb altijd wel zin in dit soort gevallen, maar ben maandag niet in de buurt vandaar dat ik ook niet eerder heb gereageerd. (met dit bericht schiet je dus ook niets mee op, maar wel weer even onder de aandacht)
_________________________________________ Picasa album
09 sep 2015 9:03
Justin
Porsche 964 C4
Ik heb mij aangemeld met een m3 als back-up, omdat ik nog geen reacties zag. Maar voor vader en broer is het natuurlijk het leukst in een echte Porsche(wederom schopje )
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
09 sep 2015 10:20
Mandy
Bedankt ieg voor de schopjes!
09 sep 2015 13:08
porschenot
ex 993 ex 996
nou dan nog maar eentje
09 sep 2015 18:27
Justin
Porsche 964 C4
Volgens mij hebben vader en zoon een harstikke leuke dag gehad. Helaas geen 2 Porsches, maar dat mocht de pret hopelijk niet drukken. Wat leuk van PC Twente dat er ook nog wat goodies overhandigd werden, erg leuk. Zal spoedig even een foto plaatsen.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum