Auteur |
Bericht |
RuBoxS
997.1 "GT3", ex 986S
|
Re: Heeeeeeeeelemaal naar Nijmegen voor onderhoud?
Voor mij slechts even de Stichtse Brug over; PSTG in Huizen
_________________________________________ Approved Detailer Labocosmetica - GlanzDetail
|
29 jul 2016 21:13 |
|
|
oosje
op zoek naar een 944Vorden
|
Blijf naar Nijmegen gaan. Goede ervaringen mee. Leuke gasten ook nog. Wat wil een mens nog meer.
_________________________________________ Het avontuur is om de hoek.
|
29 jul 2016 21:38 |
|
|
Marquez93
|
Yep is beslist de moeite waard. En retour met de trein is ook een belevenis na zoveel jaar. 1-ste keer wel vergeten in te checken in Nijmegen Om door dit park te lopen https://m.youtube.com/watch?v=pgmv1mnaRaA
|
31 jul 2016 22:28 |
|
|
BIW 4S
Ex : Porsche 996 4S, 981 Cayman S Nu een : 991.2 4S
|
Rij met alle plezier een uurtje naar Heteren naar Koen Exclusief (William Koen) voor het onderhoud van mijn 4S.
|
03 aug 2016 0:58 |
|
|
jojostarman
|
rs-eleven langs de a2 bij breukelen kan ik ook aanbevelen ..
_________________________________________ Millennium #146
|
03 aug 2016 12:47 |
|
|
WouterMu
|
Ik moet ook op zoek naar een plek voor het onderhoud van mijn 964. Woon in Oisterwijk bij Tilburg. Het laatste onderhoud is gedaan in Breda bij Rennsport. Denk dat ik daar maar naartoe ga. In Heeze bij Paul Geeris de vorige keer een AKK gedaan, was ook prima. Allebei ongeveer 47,5 km van mijn huis af haha.
|
03 aug 2016 14:02 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Wat vindt je vrouw?
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
03 aug 2016 14:10 |
|
|
Toeterboy
996 MK2 TargaEtten-Leur
|
Dom van mij dat dat aan jullie vraag... Ze had er denk ik ook wel een mening over. Ik zoek wel nog een beetje de gulden middenweg tussen autohobby en mijn vriendin. (Gelukkig zijn ze meestal goed te combineren) maar als het aan mij ligt doe ik overal aan elke rit en evenement mee. Ik heb ooit eens de tip gelezen hier op het forum "vraag het je vrouw en doe dan waar je zelf zin in hebt" (even off topic) Even de stoere mannenpraat daargelaten: Ik moet echt uit de grond van mn hart zeggen dat ik heel erg veel hou van mijn vriendin, dat ze me altijd steunt (niet alleen met de hobby) en dat het niet eerlijk is dat ik hier op het forum het soms laat lijken alsof ze een zeur is (of iets van gelijke strekking). Bovendien vind ze de hobby ook hardstikke leuk! Maargoed, we zijn hier tenslotte op een "stoere-mannen-met-auto-testosteron-forum" en daar horen zulke openhartigheden misschien niet helemaal thuis.
|
03 aug 2016 17:22 |
|
|
horn
PF #57
|
Reed in mijn 964 tijd ook bijna altijd naar Steenwijk om mijn 964s naar Erwin te brengen. Meestal terug met EriC4C of Olaf die me er dan thuis uitgooiden en op de omgekeerde wijze weer terug een week later. Of 'klaar terwijl u wacht'. Ook een keer met totmbo en twee auto's naar Robert Visser in Hilversum gereden (15 minuten van huis).
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
03 aug 2016 17:56 |
|
|
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Hadden Eric en Olaf toen een taxibedrijf?
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
03 aug 2016 19:06 |
|
|
horn
PF #57
|
Nope, maar die reden vaak die kant op.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
03 aug 2016 23:29 |
|
|
erwin996
M140i
|
Vanuit Den Haag reed ik altijd naar Leusden met de P. Maar alleen omdat ik dat het beste adres vond. Als de beste P-dealer, waar ik me goed behandeld voel, in Maastricht had gezeten, was ik daar heen gereden. Tegenwoordig rijd ik met mijn Golf voor onderhoud naar Friesland (Terpstra in Sexbierum, http://www.autobedrijfterpstra.com. Vroeger toen ik Terpstra nog niet kende reed ik van Den Haag naar Weert voor onderhoudsbeurten voor mijn Audi. Daar zat Van Mossel Weert, waarmee ik uitstekende ervaringen had.
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
04 aug 2016 0:03 |
|
|
Kheldar
996 C2, 944 RS-style
|
Die hards allemaal!
|
04 aug 2016 0:20 |
|
|
Marquez93
|
Ik ga met de trein. Leen/huurauto's doen ze bij AutoResto niet aan. En eigenlijk, wel zo leuk Het is 5' lopen naar het station en je kan door een superleuk park lopen( zie 1 van mijn eerdere posts, Kronenburg Park, Frank Boeijen. ) Stephan of Michel brengen je ook desgevraagd naar het station of halen je af indien enigszins mogelijk. Zeer relaxed en betrouwbaar overkomend bedrijf. Heel plezierige en vriendelijke mensen. Voor een oliewissel ga ik wel naar KwikFit om de hoek. Maar voor al het andere denk ik dat ik mijn adres wel gevonden heb. Hoewel ik door de reactie van 3AE'99 , Ruud, een plaatsgenoot, geprikkeld ben om even in Breda, voor mij om de hoek, bij Rennsport ,Lothar, te gaan kijken. Is immers toch veel dichterbij voor mij
|
04 aug 2016 0:33 |
|
|
Marquez93
|
Wat zeg ik nu weer KwikFit Dat deed ik mijn mijn SLK 230K, is dat ook een goed idee voor mijn 996
|
04 aug 2016 0:36 |
|
|
leander
Brabant - Westland
|
45 min naar PCR. Altijd goed ontvangen en denken altijd mee!
_________________________________________ 924 Track '84
Ex: 924 Turbo Targa '80 Ex: 986 Boxster S '01
Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.
|
05 aug 2016 21:02 |
|
|
The-P
Q7, 997 GT3, ex,F10 M5, ex 997s, Ex E60 535D, Ex 996 Turbo. Ex 996 4s, Ex Audi S2
|
Vanuit Zeeland met de 996 turbo ook naar William (Koen Exclusief) in Heteren. Wel keer met mijn vorige 996 4S bij Resto geweest voor een verkoopkeuring en toen keurig geholpen.
_________________________________________ Porsche 997 GT3
|
05 aug 2016 22:11 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Oké duidelijk, ze leest dus mee
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
08 aug 2016 10:49 |
|
|
horn
PF #57
|
Sterker nog; ze heeft dit waarschijnlijk zelf getypt toen Toeterboy effe op de plee zat...
|
08 aug 2016 12:16 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
08 aug 2016 22:34 |
|
|
rens914
|
Ze heeft waarschijnlijk zelfs zn forumnaam uitgekozen.
_________________________________________ speed costs money, how fast do you want to go ?
Alpine 310 gr 4, Bmw E91, Merc 171, een Campert en een grasmaaiert.
|
09 aug 2016 3:51 |
|
|
Marquez93
|
Straks is er helemaal geen toeterboy, maar alleen maar een toetergirl
|
09 aug 2016 8:09 |
|
|
Toeterboy
996 MK2 TargaEtten-Leur
|
De uitslag: Vandaag bij Rennsport/ Lothar geweest. Lijkt me een fijne man en dito garage. Wat dingen besproken die "eraan zitten te komen". Bevestigde de punten uit de AKK zonder deze gezien te hebben, dus dat was ook fijn. Schijven, blokken en voorbanden zijn aan het verslijten maar hoeft nu nog niet. Verder was de auto in goede staat. :cheer: Erg fijn dat je weet waar je aan toe bent. Ik heb mn keuze gemaakt en hoef gelukkig niet heeeelemaal naar Nijmegen. Groet, Toeter (en ook groetjes van mn vriendin uiteraard)
|
23 aug 2016 19:17 |
|
|
lagunamak
996 4S cabrio, ex-964 C2 cabrio, ex-911 SC targa. Golf GTE, VW Polo HighlineHuizen
|
Voor mij lekker luxe: PSTG in mijn woonplaats. Klaas brengt me altijd even thuis. Totmbo dropt me de volgende dag wel weer. Prima betrouwbaar adres, zeker ook voor de wateropwarmers.
|
23 aug 2016 21:15 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Je zult geen spijt krijgen van je keuze. Lothar is een reële vent die goed meedenkt en goed werk wil afleveren
|
23 aug 2016 21:53 |
|
|