Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 dec 2024 6:27

Antwoord op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
ons geld verspillen 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Boxster S 2001
Rozenburg
Bericht ons geld verspillen
Het ministerie van verkeer en waterstaat heeft weer zo'n geldverspillende en nutteloze actie.....

Borden langs de kant van de weg met "I love ...(en dan dus de onzin) of een andersoortige "0ne-liner".

Van de week weer eentje gezien met de tekst in de trend van; "zuiniger in zijn 5" of zoiets.
Moet ik van zes terug naar zijn vijfde versnelling????
Bij mij werkt het averechts en schakel lekker naar zijn drie en al accelererend (+ genietend van het geluid) trap ik het pedaal nog iets dieper in....
Ik asociaal? Zeer zeker niet. Ik breng batterijen naar de gemeentewerf, voorzie de kozijnen van verf op waterbasis en elk weekend was ik elke draai op 30C. Maar laat de overheid mijn intelligentie niet in twijfel nemen...99.9% van de automobilisten rijdt op de snelweg al in de hoogste versnelling .

Rest mijn vraag: "Waar moet het geld wel aan uitgeven worden?" :?: :?: :?:

22 nov 2005 0:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Flitspalen! Schijnt de verkeersveiligheid te bevorderen... :^: :twisted: :wink:

22 nov 2005 1:05
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
ach, we hadden vandaag weer een meevallertje van 3 miljard...

da's nog een paar flitspalen, trajectcontroles, radardetectordetectors en natuurlijk een hogesnelheidslijn van groningen naar terneuzen... :twisted: :wink:

22 nov 2005 1:15
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster S 2001
Rozenburg
Bericht 
Ik dacht zelf meer aan een P-rijstrook op de top 10 file knelpunten 8) (dit mag ook de vluchtstrook zijn)

22 nov 2005 19:31
Profiel
PorscheForum Rakker
993 - 1994
Amersfoort
Bericht 
mooiste die ik zag op de auto van mijn buurjongen

I LOVE 180

moest ik wel ff om glimlachen

22 nov 2005 20:42
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Darter.

22 nov 2005 20:43
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht Re: ons geld verspillen
D-Dreamer schreef:
"zuiniger in zijn 5" of zoiets.

Kost MI veel meer ... omdat ik dan toch redelijk ver over de max. toegestane snelheid zit :roll:

D-Dreamer schreef:
Ik breng batterijen naar de gemeentewerf ...

Op de fiets :?: waarna ze vervolgens gewoon weer met het groen afval vermengd worden of was het nou het grijze met het groene ??

D-Dreamer schreef:
.. en elk weekend was ik elke draai op 30C.

Dus om de drie jaar een nieuwe wasmachine .... verkeerde zuinigheid in dit geval ..

Beter is om heter en korter te wassen :idea: :wink:

22 nov 2005 20:51
Profiel WWW Facebook 
911 3.2 Cabrio 1989
Omgeving Haarlem
Bericht 
Zeur toch niet zo mensen; probeer een paar hersencellen te mobiliseren om te bedenken waarom met dat doet; alleen om weer eens lekker te pesten ? Tuurlijk niet.
Heb geen schijt aan je omgeving, pas je gewoon een beetje aan de leefomgeving waar je doorheen rijdt.

22 nov 2005 21:15
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
lindemans schreef:
probeer een paar hersencellen te mobiliseren om te bedenken waarom met dat doet ..

AUW :shock:

Werkgelegenheid :?:

22 nov 2005 21:16
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
ROSE schreef:

I LOVE 180

ech wel... :lol:

Afbeelding

22 nov 2005 21:28
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 964 Turbo 3.3
Bericht 
lindemans schreef:
Zeur toch niet zo mensen; probeer een paar hersencellen te mobiliseren om te bedenken waarom met dat doet; alleen om weer eens lekker te pesten ? Tuurlijk niet.
Heb geen schijt aan je omgeving, pas je gewoon een beetje aan de leefomgeving waar je doorheen rijdt.

Dus 30 :D op een woonerf en 230 :twisted: op een lege snelweg ? Ik vind de "kort lontje" campagne wel een goed idee, die "I love..." ellende mag van mij per direct worden opgeheven :roll:

22 nov 2005 21:53
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster S 2001
Rozenburg
Olaf schreef:

Op de fiets :?: waarna ze vervolgens gewoon weer met het groen afval vermengd worden of was het nou het grijze met het groene ??

Nou als dat zo is gooi ik ze voortaan in de groene container :shock:
Olaf schreef:
Dus om de drie jaar een nieuwe wasmachine .... verkeerde zuinigheid in dit geval ..

Beter is om heter en korter te wassen :idea: :wink:

Ik zal dit voortaan ter harte nemen en de lingerie en wollen truitjes van mijn vriending 15 minuten op 90C wassen. :wink:
Als het maar schoon is :P

22 nov 2005 22:04
Profiel
Cayenne Turbo S Boxster S (987)
Rotterdam
Bericht 
paulb schreef:
Ik vind de "kort lontje" campagne wel een goed idee, die "I love..." ellende mag van mij per direct worden opgeheven :roll:

Geheel mijn idee! :!:

22 nov 2005 22:05
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Boxster S 2001
Rozenburg
Bericht 
lindemans schreef:

Het is meer op welke wijze de overheid met haar burgers omgaat. Echt een ouder-kind "relatie"...daar zit ik niet op te wachten.
Een mening hebben wil niet zeggen dat je de boodschap niet begrijpt.
Het gaat op de manier waarop. Trouwens als ik achter het stuur zit heb ik weinig tijd om een tekst langs de kant van de weg te lezen. (er niet van uitgaande dat ik in een file sta).
Daar komt bij dat wanneer je het gedrag van mensen wilt veranderen dit een proces is van jaren. Je zult dus continu moeten invensteren in het onder de aandacht brengen van je onderwerp.
Een actie van een maand of twee a drie is niet meer dan water naar de zee dragen.

22 nov 2005 22:19
Profiel
D-Dreamer schreef:
Borden langs de kant van de weg met "I love ...(en dan dus de onzin) of een andersoortige "0ne-liner".

mijn sticker

23 nov 2005 11:29
3.2 Carrera '87er J-serie
Bericht 
ROSE schreef:

I LOVE 180

moest ik wel ff om glimlachen

Waar te bestellen?

23 nov 2005 11:56
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
En ik wil die sticker van Koos bestellen.

Koos, kan je die met bij komende boete (moet onderweg zijn) even meesturen aub.

Bij voorbaat Dank :D

Afbeelding

Laatste update 22/10/2013

23 nov 2005 12:22
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Cayenne S
ZO-Brabant
Bericht 
Sorry dat ik werk bij het Ministerie van Verkeer en Waterstaat :oops:

Uiteraard wordt er over van alles en nog wat geklaagd, maar vergeet niet dat V&W ook wel zinnige dingen doet... Je moest de weggebruikers eens horen toen we bezig waren met de aanleg vane de spitsstroken rondom Eindhoven omdat er zo nu en dan file stond door het werk. En nu? Files opgelost, sterke verbetering op zowel doorstroming als veiligheid en je hoort niemand meer....

Mijn opinion als verkeersdeskundige:
- I love you campagne ---> onzin
- Flitspalen op een snelweg ---> onzin, zet ze maar op 80km-wegen neer bij de kruisingen (in het district waar ik werk komen dus ook geen palen op Rijkswegen op zinloze lokaties; men wilde ze ook plaatsen op de A67 ten zuiden van Ehv maar daar heb ik een stokje voor gestoken :))

Paskal
(een tevreden V&W-medewerker :))

23 nov 2005 12:43
Profiel WWW Facebook 
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
911 kompressor schreef:
Uiteraard wordt er over van alles en nog wat geklaagd, maar vergeet niet dat V&W ook wel zinnige dingen doet...

Daar heb je wel gelijk in. Wij Nederlanders zijn daar iig erg goed in (klagen bedoel ik dan, he). En ja, V&W doet vast wel goede dingen, maar er zijn imo ook een hoop dingen die weggegooid geld zijn of erg slecht geregeld; denk bv. maar aan de spits/carpool-strook op de A1.

Ik kan me voorstellen dat als je daar zit en je moet met concrete oplossingen komen, het ineens veel minder leuk en zwart/wit is.

@Koos; heb je me nou gespot afgelopen zondag op de A30? Ik zag jou iig wel (net op tijd)... :D

23 nov 2005 13:08
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Boxster S 2001
Rozenburg
Bericht 
911 kompressor schreef:
En nu? Files opgelost, sterke verbetering op zowel doorstroming als veiligheid en je hoort niemand meer....

Mijn indruk is dat files lokaal opgelost worden en zich op andere plaatsen (vaak nog niet eens zo ver weg) vervolgens sterker ontwikkelen.

Mensen gaan echt niet bellen met V&W dat het allemaal zo lekker loopt. Klagen is nog altijd gemakkelijker.
Maar vergeet niet dat voor het overgrote deel van de verkeersdeelnemers de dagelijkse file "gewoon" part of life is (=acceptatie).

Ik heb altijd begrepen dat op de 80km/hr wegen de meeste ongelukken gebeuren.....gaan ze nu allerlei snelwegen de max.snelheid juist naar deze snelheid brengen. Met als gevolg toename van.... :wink:

23 nov 2005 14:11
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
911 kompressor schreef:
Sorry dat ik werk bij het Ministerie van Verkeer en Waterstaat :oops:

..... Je moest de weggebruikers eens horen toen we bezig waren met de aanleg vane de spitsstroken rondom Eindhoven omdat er zo nu en dan file stond door het werk. En nu? Files opgelost, sterke verbetering op zowel doorstroming als veiligheid .....

..... in het district waar ik werk komen dus ook geen palen op Rijkswegen op zinloze lokaties; men wilde ze ook plaatsen op de A67 ten zuiden van Ehv maar daar heb ik een stokje voor gestoken :)

Minister-president niets voor jou :?: 8)

23 nov 2005 20:17
Profiel
981 Boxster GTS
Bericht 
I love campagne = volksverneukerij (excusez le mot)

IMHO iets voor de reclamecodecommissie.

Het falen van onze geweldig presterende rijksoverheid wordt nogmaals op een schandalige wijze aangetoond . . . . "ik rij milieuvriendelijk, ik rij 80 in z'n 5"

Gemakshalve gaat de overheid voorbij aan het feit dat Nederland en met name de Randstad zo langzamerhand volledig is dichtgeslibt en vanaf 's morgens 07.00 tot 10.00 en 's avonds ('s middags) vanaf 15.30 tot 19.00 muur- en muurvast in de file staat.

Alsof DAT niet vervuild :!: :!: :!:

Ik hou er wel over op, ik kan nog uren zo doorgaan, wil ik jullie ook niet aandoen.

23 nov 2005 23:56
Profiel
PorscheForum Rakker
993_4S
Bericht 
Ik denk aan het milieu :arrow: ik sta in de file in zijn 5 :twisted:

24 nov 2005 0:01
Profiel
PorscheForum Junkie
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Bericht 
Je zal maar 4 versnellingen hebben..................

24 nov 2005 0:08
Profiel
PorscheForum Rakker
Cayenne S
ZO-Brabant
Bericht 
Tja, erg veel oplossingen zijn er niet voor het dichtslibben....
Extra asfalt klinkt bijvoorbeeld leuk, maar
- dit trekt weer meer verkeer aan
- nimby-verhaal: iedereen wil meer asfalt maar not in my backyard svp
- milieugroeperingen die om iedere scheet dwars gaan liggen
- meer asfalt op de snelweg en vervolgens kan het de stad op een gegeven moent ook niet meer in...

Het lijkt simpeler dan het is :)

24 nov 2005 0:09
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 40 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende