Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Klokkies - deel 7 (and counting...)

06 okt 2022 13:52

@Hans44
Dat was mijn gedachte ook.

@giulia,
Kermis klokjes zou ik het niet noemen. Ik heb een echt Tag Heuer fan. Maar heb de laatste jaren geen echte mooi klok van hun gezien.
Mijn vrouw vindt dit trouwens niet heel erg :wink:

06 okt 2022 16:07

Chrono24: Daar staan die swatch x Omega klokkies ook voor €2K. Komen tzt toch echt gewoon weer in de winkel voor €250. Is geen ltd edition … :roll:

06 okt 2022 16:11

horn schreef:Chrono24: Daar staan die swatch x Omega klokkies ook voor €2K. Komen tzt toch echt gewoon weer in de winkel voor €250. Is geen ltd edition … :roll:

Zal best, maar de goedkoopste staat erop voor 280,- direct leverbaar excl verzendkosten. Dus als je niet kunt wachten is het 30,- euro premium.

06 okt 2022 16:26

Heuer: ja (heb er nog stuk of 5 en denk 25 gehad in verleden). TAG: nein danke :wink:

06 okt 2022 17:05

Ben nog steeds blij met mijn Tag Heuer. Maar toen ik mailtje kreeg met de blauw witte had ik ook zoiets van: “moet dat nou?”

Zeefdruk op de zijkant van de kast een aanfluiting imo.

07 okt 2022 8:36

Snap niet dat ie er niet in t groen is, of heb ik die over t hoofd gezien? Bij RS denk ik meteen aan wit-groen. Die 'complementary pouch' lijkt verdacht veel op t ding dat ik bij mijn 911-dial horloge kreeg. En dat horloge kostte maar 3% van dit ding...

07 okt 2022 8:58

Hans44 schreef:
horn schreef:Chrono24: Daar staan die swatch x Omega klokkies ook voor €2K. Komen tzt toch echt gewoon weer in de winkel voor €250. Is geen ltd edition … :roll:

Zal best, maar de goedkoopste staat erop voor 280,- direct leverbaar excl verzendkosten. Dus als je niet kunt wachten is het 30,- euro premium.

Da's die gele. Die vind je ook in de shop af en toe nog. Die wil echt niemand hebben... De Mission to the Moon is het populairste. Staat er eentje voor € 440.

07 okt 2022 12:12

MY00 schreef:Voor de liefhebhebbers van een RS 2.7

Wit/Blauw
https://www.tagheuer.com/nl/en/timepiec ... 2a81e7979b

Rood/Wit.
https://www.tagheuer.com/nl/en/timepiec ... 2a81e7979b

Ik vind die blauwe juist wel mooi. Juist dat carrera aan de zijkant, weer eens wat anders.

07 okt 2022 16:10

De blauwe en dan met stalen band! 8)

09 okt 2022 23:11

de eerste staat al te koop voor een beetje meer
https://www.chrono24.nl/tagheuer/tag-he ... 698745.htm

Leuk klokje

16 okt 2022 13:24

Ben zelf ook een grote horloge freak en kwam het volgende artikel tegen (- klikkerdeklik -)

Het duurde even vijftig jaar, maar er is een klokje dat perfect past bij de Porsche 911 Carrera RS 2.7.

Afbeelding

Re: Leuk klokje

16 okt 2022 14:08

Leuk, maar niet op gewacht ...

Afbeelding

... vond ik prima passen bij m'n Oranje RSje ... zo'n Omega Speedmaster Racing 8)

16 okt 2022 14:35

Met de Porsche mee verkocht (:

21 okt 2022 12:40

Een vraag waarop lezers hier vast een antwoord hebben.

Ik ben op zoek naar een mooie box voor m'n horloges.

Een box voor 6 is genoeg en het hoeft niet op te winden.
Tot zover het makkelijke gedeelte.

Ik zoek eigenlijk een box waar ik ook diverse bandjes in kwijt kan. Bij verschillende van de exemplaren draag ik ze met wisselende bandjes.
Dat soort boxen heb ik nog niet echt gevonden, of je komt al snel in een wat vrouwelijke segment voor sieraden.

Iemand hier een tip?

21 okt 2022 13:17

Koop een leuke Peli koffer in de kleur naar je voorkeur. En maak je eigen design met plukfoam.

Afbeelding

21 okt 2022 15:39

Dat lijkt me toch niet bevorderlijk voor de horloges dat ze leeg lopen? Of zit ik met de watchwinder thuis gewoon voor jan met de korte achternaam dat te gebruiken?:)

21 okt 2022 17:22

Nou ik heb een kluis(lade) vol horloges die het gewoon doen als ze die maand de gelukkige zijn. Winder doe je alleen om ze niet gelijk te hoeven zetten toch?

21 okt 2022 18:18

Nou, die van mij zijn gewoon allemaal op een batterij.

21 okt 2022 20:52

Maar ben wel benieuwd naar het antwoord. Mij is geleerd dat ik die horloges dus in een watchwinder moet houden om het mechanisme goed te houden..

21 okt 2022 23:57

Ik wissel mijn Omega Seamaster (weekendklok) en Pilot XIV (zakelijke klok) halverwege de week en moet dan iedere keer de verse klok opwinden. Niet het idee dat de klokken daar nier tegen kunnen.

22 okt 2022 0:06

Iets wat draait slijt toch? Lijkt mij dat je hem beter stil kan zetten als weken voor nix laten draaien of nog langer

22 okt 2022 8:57

Ik snap het ook niet Anton. Als ik Google dan komen zelfs de fabrikanten van watchwinders niet veel verder dan dat het voor de smering van je mechaniek beter is om het horloge niet te lang stil te laten staan. Klopt vast als het gaat om maanden of jaren, maar kan natuurlijk geen issue zijn als het af en toe een weekje of een paar weken is.

25 okt 2022 15:35

Volgens mij enkel handig als je ze in het weekend niet draagt en die 3 minuten
niet kunt missen om ze op een hectische maandagmorgen gelijk te zetten..

25 okt 2022 16:21

Dat dus....

25 okt 2022 16:23

Vandaar de Peli koffer :mrgreen:
Plaats een reactie