Auteur |
Bericht |
Shark
Middelburg
|
Wat zijn we serieus zeg
Mannen, er is ook nog zoiets als humor
Shark
p.s. Well done Stang
|
16 jun 2004 23:41 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
17 jun 2004 9:10 |
|
|
Stangman
|
Ik kan me niet voorstellen dat iemand met deze chromen frituurpannen rond wil rijden, alhoewel ik laatst ook al 'spinning rims' heb gezien op zo'n F&F look-a-like apparaat
|
17 jun 2004 9:33 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Man, doe dat es niet, van die open deuren... Als ik jou erin kan zien...
*giggle*
|
17 jun 2004 19:38 |
|
|
horn
PF #57
|
PaSCal, B E T E R leren lezen! Kan je jezelluf zien!!! Daarmee bedoel ik dus dat als ik erin kijk dat IK mezelf zie. En als JIJ er dus in kijkt, zie jij
Logisch toch?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 jun 2004 19:45 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Laat ik hem zo stellen dan: dus als jij jezelf ziet.... (hehehehe)
|
17 jun 2004 19:50 |
|
|
testdriver
911
|
Ben nog steeds benieuwd naar het resultaat van de AZEV's
Eerder kan ik niet beslissen of ik ze zilver laat of dat ik het hart laat spuiten en de ring hoogglans polijsten
|
17 jun 2004 19:52 |
|
|
horn
PF #57
|
Ojaaaaa, DAAR ging het over...
STANG!!!!!!
En nu weer verder off topic: PaSCal, ik heb toch even zelf gekeken wat ik dan zie als ik in mijn nieuwe chromen velgen kijk. En het werkt...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 jun 2004 20:06 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Gaat zeker niet zo goed de laatste tijd in Huize Horn
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
17 jun 2004 22:48 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
18 jun 2004 10:58 |
|
|
Stangman
|
Ik zal ze er vanavond eens opschroeven. Verwacht geen 'glad' plaatje, want het perspectief van beide plaatjes verschilt nogal (vandaar ook dat ik ze op de witte heb geplakt...) Je moet me nog wel even uitleggen wat je precies met het 'hart' bedoelt. Mijns inziens zijn er meerdere variaties mogelijk. Probeer anders even om het aan te geven in het plaatje mbv Paint oder so etwas...
|
18 jun 2004 15:52 |
|
|
Stangman
|
<Flasje rosé-johnny cash live @ san quentin>
Zoiets?
</Flasje rosé-johnny cash live @ san quentin>
|
19 jun 2004 1:16 |
|