Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 dec 2024 12:37

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
*zucht* Porsche Koorts.. 
Auteur Bericht
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
FROST schreef:
Maar goed, ALS ik een 944 zou gaan kopen, waar moet ik dan op letten..?

Als de Porsche technisch maar in orde is - wat een aankoopkeuring uit kan wijzen :idea:

Beste is om een auto-kenner mee te nemen als je denkt dat je een goede 944 hebt gevonden/op het oog hebt :idea: .... een 944 kenner is natuurlijk nog beter :wink:

19 mei 2006 21:31
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
dank je Olaf voor de site, weet gelijk al een stuk meer over de goede en de slechte kanten van de 944 :!:

20 mei 2006 13:42
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Zo Jongens, van mijn kant is er weer wat nieuws onder de zon.

Begin volgende maand heb ik eind examens voor mijn opleiding telefoniste/receptioniste. Daarna ga ik waarschijnlijk nog een vervolgopleiding doen, boekhouden ofzo..

Ik ga op mezelf, heb een beetje gesnuffelt naar een leuke huurwoning/appartement en ben er één tegengekomen dicht bij het centrale station. Heb me gelijk maar ingeschreven..

Ik kan bijna afrijden, hoop teminste nog voor het einde van de zomer het mooie rose papiertje in de hand te kunnen houden!!

Dus ja, de 944 moet nog maar een tijdje wachten tot de woning af is en ik een betere baan heb :wink:

21 jun 2006 16:53
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht 
FROST schreef:
Dus ja, de 944 moet nog maar een tijdje wachten tot de woning af is en ik een betere baan heb :wink:

Verstandig meid! Even volhouden, papiertje halen en snel naar Hette.

21 jun 2006 17:04
Profiel
PorscheForum Rakker
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige
996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
Bericht 
Komt helemaal goed hoor! Lekker op jezelf is zeker niet verkeerd. Zou ik ook eerder doen dan een auto kopen.

succes met je examens!!

21 jun 2006 21:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Hele goede keuze zo. Ik heb het uiteindelijk net zo gedaan en zit nog zonder Porsche :wink:
Maar het wachten wordt beloond en zo groei je er ook meer naar toe.

21 jun 2006 21:42
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Het is moeilijk weerstaan zo'n Porsche. Het gaat gewoon de hele tijd aan je zitten knagen en je bent ontevreden! :evil:

maar..ik zie nu in dat ik de droom nog effe aan de kant moet zetten, heb het geaccepteerd. En wat zou het, ik ga naar heel wat evenementen en voel me daar net zo op mijn gemakkie! En ik zit op het gezelligste Porsche forum van de wereld *slijmm*, dus mag ik klagen??
Eigenlijk niet he.. :wink:

*Van mij mag dit topic wel geclosed worden, we kunnen eeuwig door gaan praten over WEL of NIET aan een Porsche/944. Tenslotte is er natuurlijk ook nog het topic een Porsche met 18.
Die ene link naar de site heb ik in mijn favo-lijstje staan dus aan info geen gebrek. Als ik er dan nog steeds niet uitkom heb ik hier een aantal experts rondhangen, die zeker niet te beroerd zijn om te helpen!..*

:cheers:

21 jun 2006 23:12
Profiel Facebook 
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 57 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3