Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 dec 2024 20:49

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4327 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 174  Volgende
Wie was/waren het?? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
ToonRientjens schreef:
gisteren 17/1 rond 14:00 een zilveren/grijze 9964S gespot op het industrie terrein in Wateringen (ging zelf naar Harteveld).
Was jij dat John? Mooie bak!

grote kans :wink:
Afbeelding

18 jan 2007 11:41
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
yep dat was 'm!

18 jan 2007 12:06
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex. 911 Carrera 3.2 targa en Boxster Nu 964 cabrio, boxster S
Bericht 
Vanmiddag op de ryerscop(of zoiets) tussen de Meern en Harmelen een blauwe 996, werd ingehaald op de fiets :D .

19 jan 2007 19:02
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
Bericht 
Dinsdag 16-01 -07 op de A 50 Den Bosch ri Arnhem om ongeveer 14.50 uur een 996 blauw beige interieur stond vlak voor de splitsing met de A15 met pech , werd weggesleept door een vw busje MET porsche logo.
Busje van PCG of Motron :?:

19 jan 2007 22:10
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Bericht 
911 Carrera 3.2 schreef:
Vanmiddag op de ryerscop(of zoiets) tussen de Meern en Harmelen een blauwe 996, werd ingehaald op de fiets :D .

Haalde jij de 996 in op de fiets :?: :shock: :roll:

19 jan 2007 22:26
Profiel
PorscheForum Junkie
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
Bericht 
Denk het wel :shock: :arrow: Was daar wel in de buurt , wel een stukje oostelijker.

19 jan 2007 23:00
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369
amsterdam
Bericht 
Ik hoop al jaren (nou ja, ik rijd nog net geen jaar in een heeeeeele mooie 2.2s) om een keer in deze rubriek te komen. Het mocht na ruim 12000 km op 's landsch wegen niet zo zijn...

En ik kom geregeld Porscherijders tegen op de weg. Ik vrolijk zwaaien tegen alle 996'en, alle boxsters, alle caymans (als ik ze zie) en alle cayennes.

Maar geen enkele van deze K*t-(en imho nep-porscherijders) gunt me een blik waardig in mijn überZupa-zilveren 2.2s.

Wat is dat?? Waarom kunnen bv. de Volvo Amazone's wel aardig zwaaien?? Is er dan geen enkel respect meer voor de ouderen? Zelfs niet van familie?

Klinkt als met een korreltje zout, maar ik erger me echt kapot aan die patsers (meestal) in hun 996/997's.

Sorry. Moest ik ff kwijt en de mensen op dit forum met een dergelijke wagen zwaaien. Weet ik zeker.

20 jan 2007 5:58
Profiel WWW
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
ingo schreef:
Ik hoop al jaren (nou ja, ik rijd nog net geen jaar in een heeeeeele mooie 2.2s) om een keer in deze rubriek te komen. Het mocht na ruim 12000 km op 's landsch wegen niet zo zijn...

En ik kom geregeld Porscherijders tegen op de weg. Ik vrolijk zwaaien tegen alle 996'en, alle boxsters, alle caymans (als ik ze zie) en alle cayennes.

Maar geen enkele van deze K*t-(en imho nep-porscherijders) gunt me een blik waardig in mijn überZupa-zilveren 2.2s.

Wat is dat?? Waarom kunnen bv. de Volvo Amazone's wel aardig zwaaien?? Is er dan geen enkel respect meer voor de ouderen? Zelfs niet van familie?

Klinkt als met een korreltje zout, maar ik erger me echt kapot aan die patsers (meestal) in hun 996/997's.

Sorry. Moest ik ff kwijt en de mensen op dit forum met een dergelijke wagen zwaaien. Weet ik zeker.

Als je met een 997 of 996 rijdt, ga je je toch niet bezig houden met te liggen zwaaien naar die oude gebakjes, waar allemaal kerels inzitten die geen nieuwe kunnen
betalen :roll:

Sorry moest het even kwijt, mensen op dit forum met zo'n wagen van het forum die zwaaien. Weet ik zeker.

Beoordeel nu geen mensen omdat ze niet zwaaien naar een gek in een Porsche :wink: Die mensen zitten zich gans de dag af te vragen "waar ken ik die kerel van" zonder te beseffen dat het gewoon om hun wagen te doen was :wink:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

20 jan 2007 10:15
Profiel WWW
Amsterdam
Bericht 
Paul, als ze nu naar jouw zwaaien, zit je je de hele verdere dag af te vragen of ze je BUURMAN bedoelden.. :evil: :wink:

20 jan 2007 11:26
Profiel
PorscheForum Junkie
2e prijs Jubileumrit 2013
Bericht 
@ingo: ik zit niet in de goede hoek met mijn transaxle, en naar mij wordt ook niet veel gezwaaid. Echter ik hou de moed erin en zwaai er zelf op los. Misschien dat er zo ooit andere tijden aanbreken... :D

20 jan 2007 11:58
Profiel
PorscheForum Rakker
924 `77
Wijchen
Bericht 
ppp 356 schreef:
ingo schreef:

Als je met een 997 of 996 rijdt, ga je je toch niet bezig houden met te liggen zwaaien naar die oude gebakjes, waar allemaal kerels inzitten die geen nieuwe kunnen

Sorry moest het even kwijt, mensen op dit forum met zo'n wagen van het forum die zwaaien. Weet ik zeker.

Beoordeel nu geen mensen omdat ze niet zwaaien naar een gek in een Porsche :wink: Die mensen zitten zich gans de dag af te vragen "waar ken ik die kerel van" zonder te beseffen dat het gewoon om hun wagen te doen was :wink:

Waarom, als je het geld heb voor een nieuwe 997 bijvoorbeeld zou je zo`n auto moeten kopen als je ook met een 911 2.2 erg gelukkig mee bent. Geld speelt denk ik niet zo`n rol eerder de emotionele waarde aan zo`n auto. Dat is niet in geld uit te drukken..

20 jan 2007 12:48
Profiel Facebook 
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
ToonRientjens schreef:
gisteren 17/1 rond 14:00 een zilveren/grijze 9964S gespot op het industrie terrein in Wateringen (ging zelf naar Harteveld).
Was jij dat John? Mooie bak!

Yep thats me 100% zeker.

oja Marc Harteveld in Wateringen zeer bekwaam schadebedrijf, een ander zou niet aan mijn Porsche mogen komen.

20 jan 2007 13:48
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
John4S schreef:
Marc Harteveld in Wateringen zeer bekwaam schadebedrijf, een ander zou niet aan mijn Porsche mogen komen.

:shock: :?:

20 jan 2007 14:43
Profiel WWW Facebook 
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Meneer Aard schreef:
Waarom, als je het geld heb voor een nieuwe 997 bijvoorbeeld zou je zo`n auto moeten kopen als je ook met een 911 2.2 erg gelukkig mee bent. Geld speelt denk ik niet zo`n rol eerder de emotionele waarde aan zo`n auto. Dat is niet in geld uit te drukken..

Als je nu nog eens goed leest, weet je wat ik bedoel.
Heel veel mensen kopen een 911 omdat ze hem mooi vind en ze eens iets anders willen dan een 6 serie of SL, en bij de volgende wagen zien ze wel weer.
Om die mensen dan direct als eikels af te schilderen :roll: :roll:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

Laatst bijgewerkt door ppp 356 op 20 jan 2007 17:26, in totaal 1 keer bewerkt.

20 jan 2007 15:33
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
amsterdam
Bericht 
ppp 356 schreef:
...

Dat klopt. Hoewel ik de 997 heel mooi vind (itt de 996), kan (en wil) ik 'm niet betalen. Maar als ik bv in een 997 zou rijden en een 2.2 voorbij zie komen razen, zou ik toch even een handje van het stuur halen om vriendelijk te zwaaien...

ppp 356 schreef:
... mensen op dit forum met zo'n wagen van het forum die zwaaien. Weet ik zeker.

Klopt. Gelukkig.

ppp 356 schreef:

Toch jammer dan dat je in een P rijdt en niet besteft dat je iets heel speciaals onder je gaspedaal hebt...

20 jan 2007 16:36
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
amsterdam
Bericht 
Meneer aard schreef:

idd. Als ik een 997 zou kunnen kopen, zou ik wss toch snel 'heimwee' naar m'n 2.2 hebben... En dat gaat idd niet om geld.

(mocht ik de loterij winnen komt er echter een 997GT3RS BIJ)

20 jan 2007 16:43
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Ex. 911 Carrera 3.2 targa en Boxster Nu 964 cabrio, boxster S
Bericht 
ruud964 schreef:
911 Carrera 3.2 schreef:

Haalde jij de 996 in op de fiets :?: :shock: :roll:

Haha, nee ik was op de fiets en werd ingehaalt door die 996.

20 jan 2007 17:00
Profiel Facebook 
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
ingo schreef:
Hoewel ik de 997 heel mooi vind (itt de 996), kan (en wil) ik 'm niet betalen. Maar als ik bv in een 997 zou rijden en een 2.2 voorbij zie komen razen, zou ik toch even een handje van het stuur halen om vriendelijk te zwaaien...

:frown:
Zwaaien is zo 2006... flashen wordt het helemaal in 2007 :wink:

ingo schreef:
Toch jammer dan dat je in een P rijdt en niet besteft dat je iets heel speciaals onder je gaspedaal hebt...

Gelukkig geen last van. Ben nog steeds blij als ik er in rij. Of het nu de 996 is, of voorheen de ex-993 of de ex-Boxster.

20 jan 2007 17:11
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
amsterdam
Bericht 

Uiteraard is dit al uitvoerig op 't forum besproken. Sorry dus voor het berichtje. In 2007 iedereen dus flashen ;-)

20 jan 2007 17:20
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Bericht 
Een vriend van mij zei ooit eens: "met een porsche eigenaar heb ik géén medelijden" :roll:

20 jan 2007 21:12
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
ingo schreef:

Hallo, u mag dat zeggen en u mag dat schrijven, er zijn zulke eigenaars,
maar u moet ook de deur open laten staan voor ons, ik weet van mijzelf dat ik geen eikel ben, en van ppp en nog meer p vrienden mag je dat niet zeggen, als een porscherijden naar mijn zwaait ga ik zekers altijd terugzwaaien, maar in mijn streek wordt dat heel zelden gedaan (uitgez. meetings). Meestal als ik een porsche zie naderen ga ik een afwachtende houding aannemen en oogcontact zoeken, zwaaien ze dan zwaai ik terug, maar de enkele keren dat ik prijs schoot was omdat het een zelfde 997 was, en het kleur moet dan nog matchen.....
Heb mijn indenbeginne wel al vele keren een eikel gevoeld, ik zwaai naar een elf , no return,.... dus laat ik de tegenpartij maar organiseren.
......
En of dat nou een 997 is of een 911van 73...Als je het één hebt droom je toch altijd van het andere.... En bij mij is dat zo...ik begin ze meer en meer te apprecieren.

21 jan 2007 9:29
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
zwaaien, zwaaien... of een 911 een bijzondere auto is... kan je wel blijven zwaaien... :? :roll: Flashen kan je overigens een bekeuring voor krijgen.

Wellicht in 2007 gewoon aan je ruit likken als je een andere Porsche ziet? :twisted: :mrgreen: Is weer eens wat anders en niet strafbaar... :wink:

21 jan 2007 9:38
Profiel
PorscheForum Rakker
996 4S
Grubbenvorst
Bericht 
@ Horn:

ik zou aan je zwaaien alleen.........als jouw buurvrouw in je auto ziet...
sorry 8)

21 jan 2007 9:56
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
en dan maakt de auto zeker niet uit... :twisted: :wink:

21 jan 2007 10:36
Profiel
PorscheForum Rakker
996 4S
Grubbenvorst
Bericht 
Ja.......wat is nu een auto (althans mooi) in vergelijking met haar....??

Afbeelding

21 jan 2007 11:47
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 4327 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 174  Volgende