Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 dec 2024 10:00

Antwoord op onderwerp  [ 154 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Porsche in het zicht of niet? & respect div. type P's 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht 
ja echt cool verhaal :thumright:

07 feb 2007 21:39
Profiel
PorscheForum Junkie
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht 
horn schreef:
(..)beetje naief ook wel, met een 944..(..)

Tja, niks aan toe te voegen ... tjonge, jonge, jonge :scratch:

08 feb 2007 11:13
Profiel
PorscheForum Rakker
993 c2.
Honselersdijk
Bericht 
Goed verhaal,je bent wel vaker de sigaar als je iets anders rijdt dan een ander,hoewel als je een multipla hebt dan ben volgens mij helemaal de p..paal (niet uit eigen ervaring overigens)

08 feb 2007 17:17
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Multipla: bij Fiat de omgekeerde Panda...
Met de Fiat Panda lach je iedereen uit
Met de Fiat Multipla lacht iedereen je uit

Ooit zo'n ding gehad van de leasemij als tijdelijke auto. Toen was dat ding net op de markt. Rij je op de snelweg, haal je een auto met daarin 4 mensen in, bestuurder kijkt naar links, draait zijn hoofd vervolgens 180 graden, 7 seconden later kijken alle 4 inzittenden naar links en beginnen onbedaarlijk te lachen.
Vervolgens kom je thuis, parkeer je voor de deur, maar voordat je het tuinhek door bent komt je vrouw naar buiten 'of je dat ding even iets verderop wil zetten...' :twisted: :lol:

08 feb 2007 17:27
Profiel
PorscheForum Rakker
993 c2.
Honselersdijk
Bericht 
Ik had hem als huurauto vond het vooral leuk dat als je uit stapte je soms direct met je gezicht op straat lag(handrem zit links) daar bleef je leuk met je broekzak in hangen,dat vonden de buren pas leuk!!!!! :lol: :oops:

08 feb 2007 17:54
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Ren911 schreef:
vond het vooral leuk dat als je uit stapte je soms direct met je gezicht op straat lag(handrem zit links) daar bleef je leuk met je broekzak in hangen,dat vonden de buren pas leuk!!!!! :lol: :oops:

Geen problemen mee hoor :roll:

-Koen die ook 2 wagens heeft met de handrem links-

Ik denk dat je eerder met je gezicht op de grond hing van het wegduikden om niet herkend te worden door je buren met die Multibah

Laatste update 22/10/2013

08 feb 2007 19:28
Profiel WWW Facebook 
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
horn schreef:
beetje naief ook wel, met een 944... :twisted: :wink:

Je moest 'ns weten .... hoe niet Porsche-kenners daar over denken :?

08 feb 2007 19:54
Profiel WWW Facebook 
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht 
gast schreef:
Is het niet raar (om niet te zeggen hypocriet) je P nu "anders" te parkeren dan je voorgaande vehickel?

Algemene opmerking of nav van één van de verhalen hier ?

08 feb 2007 23:01
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
gast schreef:
Is het niet raar (om niet te zeggen hypocriet) je P nu "anders" te parkeren dan je voorgaande vehickel?

hypocriet? jeroen houdt rekening met zijn baas en de opmerkingen die zijn baas kan krijgen over die proletensloep :wink: voor de deur, met eventuele gevolgen voor de handel. Lijkt me logisch. Doen er meer hier (ook de ondernemers zelf - zie verschillende andere topics). Ik vind het eerder 'sociaal' dan hypocriet.

Je kan doen of er geen verschil is tussen een Nissan Almera of een 911, maar de buitenwereld denkt daar zeker anders over. Blijft over wat je daar zelf mee doet.

09 feb 2007 5:37
Profiel
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
:@: gast: ik ben in principe ook voorstander van "iedereen moet vooral lekker doen waar ie zin in heeft", maar de nederlandse cultuur van "hoofd" en "maaiveld" enzo kan daar blijkbaar niet altijd even goed mee omgaan.

Als ik een eigen bedrijf had, dan hield ik toch rekening met zulke sentimenten om er wel voor te zorgen dat ik m'n boven modale auto zou kunnen blijven rijden (in het weekend) :wink:
Ik vind dat niet echt hypocriet, alhoewel ik wel besef dat we dit gedrag zo nooit gaan doorbreken nee. :(

09 feb 2007 9:59
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht 
No offence, maar hebben we het nu nog steeds over een 944?

09 feb 2007 10:16
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
@ gast: Ik doe zoveel mogelijk waar ik zin in heb. Soms moet ik rekening houden met mijn omgeving. Dat noem ik niet hypocriet. Maar dat is persoonlijk. Jij je mening, ik mijn mening. Laten we er allebei naar leven, worden we allebei gelukkig van.

Overigens, ik begreep dat het een vraag was. Viel je ook niet aan, gaf alleen mijn mening.

09 feb 2007 13:10
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
nee. noem ik 'beinvloedbaar'. Hypocriet vind ik 'iemand iets verwijten terwijl je dat zelf ook doet'.

09 feb 2007 14:19
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Je maakt mijn punt...

Je auto niet het bedrijf van je baas zetten, omdat hij dan wellicht commentaar krijgt en je het bedrijf van je werkgever niet wil benadelen - lijkt mij niet hypocriet. En of je dat met je vorige Astra niet deed is niet belangrijk, want daar krijgt je baas zeker geen commentaar op.

Tegen Jeroenoop zeggen dat hij 'schijt moet hebben aan iedereen en gewoon moet doen wat hij zelf wil' terwijl je zelf je auto een blok verderop zet als je bij een klant langs gaat (niet jij, hypothetisch gesproken!), dat is hypocriet.

09 feb 2007 14:41
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
gast schreef:
..... maar ik heb een eigen bedrijf en probeer die oerhollandse afgunst cultuur te doorbreken door te zeggen: F*CK jullie met je kleinzielige denken. Dus mijn P staat waar ik wil.

Even deze opmerking in de juiste context plaatsen:
gast over zijn bedrijf schreef:
Wij zijn een 100% internetbedrijf dat sinds 1999 bestaat. Alle bestellingen worden per TPG post bij je thuisbezorgd. Je kunt echter gebruik maken van de afhaalmogelijkheid op ons magazijn in Olst. Een winkel / showroom hebben we echter niet!

Hypocriet :?: :roll:

09 feb 2007 14:41
Profiel
PorscheForum Rakker
TT 3.2 V6 quattro DSG 2004
Deventer
Bericht 
Moet ik toch even een streekgenoot steunen: gast zal heus wel eens buiten de deur moeten zijn om z'n bedrijf te runnen.

En persoonlijk vind ik zijn standpunt toe te juichen, heel eerlijk gezegd hou ik zelf wel rekening met de klant of ik wel of niet met de P ga.

Vanochtend had ik em wel mee, en dan krijg je dus toch wel positieve reacties (was in Twente, misschien scheelt dat :wink: ).

Maar vaak zat durf ik het toch niet aan en neem ik de Volvo mee.

Heel veel leasebakken zijn veel duurder dan een 993, maar de mensen zien toch alleen Porsche en Porsche = duur = kan niet want dat betaal ik dan.....
Zal nog wel even zo blijven in NL.

09 feb 2007 14:56
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
Strada schreef:
Maar vaak zat durf ik het toch niet aan en neem ik de Volvo mee.

Ben je dan hypocriet?

En ik denk dat er ook verschil is of je je eigen tent runt of dat je werknemer bent. Ik zou het alleen maar prettig vinden als mijn werknemers zo met het bedrijf meedenken als Jeroenoop hier in dit topic doet. :thumleft: Vervolgens zou ik ze er wel mee tussen nemen als bij DeniS2... :cheesy:

09 feb 2007 15:09
Profiel
PorscheForum Junkie
991.2 Carrera 4 GTS Hendrik-ido-Ambacht
Bericht 
gast schreef:
Moderators, het blijft een typisch volkje...... zolang je ze gelijk geeft heb je geen last van ze maar owee als je het niet met ze eens bent.

Ik laat me buiten deze discussie, maar ik denk niet dat je alle moderators over 1 kam kan scheren.

Dit lijkt me duidelijk een eenmansactie van Eric

09 feb 2007 15:58
Profiel
PorscheForum Rakker
TT 3.2 V6 quattro DSG 2004
Deventer
Bericht 
Om weer even "on topic" te komen:

Wat ik hypocriet vind is iemand wel nawijzen om z'n Porsche, maar ondertussen met z'n allen (=belastingdienst) wel zeggen: gaat goed hè, mag ik ff vangen?

09 feb 2007 16:02
Profiel WWW
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
neem even een vrijdagmiddagborrel allemaal...

marco-die-al-thuis-is

09 feb 2007 16:20
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
ex 964 C2 Coupé 1992 Unischwarz/zwart leer/sperdiff.
Twente
Bericht 
Strada schreef:
Vanochtend had ik em wel mee, en dan krijg je dus toch wel positieve reacties (was in Twente, misschien scheelt dat :wink: ).

:cheers: Dank voor het compliment, doet me denken aan de spreuk:

"UIT DE GOUDEN KORENAREN, SCHIEP GOD DE TWENTENAREN,
UIT HET KAF EN DE RESTEN, DE MENSEN UIT HET WESTEN"

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Good goan :!:

09 feb 2007 16:51
Profiel
Westervoort
Bericht 
gast schreef:
Gerhard schreef:
gast schreef:
Moderators, het blijft een typisch volkje...... zolang je ze gelijk geeft heb je geen last van ze maar owee als je het niet met ze eens bent.

Ik laat me buiten deze discussie, maar ik denk niet dat je alle moderators over 1 kam kan scheren.

aangaande "de goeden" : mijn excuses!
(geef ik je dus helemaal gelijk in Gerhard)

Ik moet toch eens wat vaker langskomen hier...mis ik weer een groot gedeelte van de "fun" ...

enne...moderator en kam in één zin kan onmogelijk op mij van toepassing zijn... :( :wink: , maar zover ik Eric ken hoort hij wat mij betreft wel degelijk bij de "goeden" ...net als iedere andere mod !

09 feb 2007 17:01
Profiel
Westervoort
Bericht 
Goed...dat gezegd hebbende...Porsche in 't zicht of niet...tja ; heb altijd een klein bedrijf gehad...en ondanks dat iedere dorpsgenot 't wel wist, hield ik er tóch rekening mee..er zit een verschil tussen het weten en de ogen uitsteken...heeft niets met hypocrisie te maken...

Is voor een ieder anders ...ligt ook aan de branche waarin je werkzaam bent...

09 feb 2007 17:04
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Gerhard schreef:
gast schreef:

Als je dit topic vanaf het begin leest, dan zul je zien dat ik me niet eerder in de discussie heb gemengd. :idea:
Er is dus geen sprake van trots, noch (geen) gelijk geven of het ergens (niet) mee eens zijn. De opmerkingen van de betrokken persoon vind ik overigens, zeker gezien de context, die wellicht niet volledig is maar wel juist en dus geen onzin ;), wel kortzichtig. Vandaar mijn reactie.

Wat betreft de PB's. Op berichten met dergelijke toon (nb. van iemand die vervolgens schrijft "Kom op mannen wordt volwassen ....." :idea: ) voel ik me inderdaad niet geroepen inhoudelijk te reageren. Dat geldt zover ik weet niet alleen voor deze moderator. Het laatste deel van mijn opmerking is uiteraard wel volledig voor eigen rekening en inderdaad mijn mening, bevestigd door het vervolg er op.

:salut:

09 feb 2007 17:06
Profiel
Amsterdam
Bericht 
EriC4C schreef:
Wat betreft de PB's. Op berichten met dergelijke toon (nb. van iemand die vervolgens schrijft "Kom op mannen wordt volwassen ....." :idea: ) voel ik me inderdaad niet geroepen inhoudelijk te reageren. Dat geldt zover ik weet niet alleen voor deze moderator. Het laatste deel van mijn opmerking is uiteraard wel volledig voor eigen rekening en inderdaad mijn mening, bevestigd door het vervolg er op.
:salut:

PB's zijn persoonlijk en horen niet zonder akkoord op het WWW te worden
gecopieerd. Foute actie dus.
Ik (persoonlijk) zou dit in de Forum-gedragsregels opnemen. :idea:

09 feb 2007 17:16
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 154 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende