Er is inderdaad een porsche voor de deur gekomen. Misschien lijkt het wel snel, maar Dit was er 1 met een donorauto erbij. De auto had sinds zijn laatste apk (4-2006) maar 600 km gereden, ivm vastzittende remmen. Opzich een pure gok, want de auto was niet rijdbaar, helaas.
De auto heeft sinds 2000 +/- maar 2000 km gereden en was dus een puur opknapproject. Was ook te zien aan de lak en interieur, maar daar was de prijs ook naar. De meeste delen van het interieur zijn over te zetten van de donorauto, deze zien er behoorlijk netjes uit.
Aankomend weekend wil ik de auto ook technische nalopen. Beurt en olieën verversen. Riem ook natuurlijk.
De einddemper hangt wat los, volgens mij kwestie van vastzetten. Na de rit vanuit groningen naar utrecht
Eigenlijk weinig problemen ondervonden. Trilt wat in het stuur en trek iets naar links. kwestie van balanceren en bandenspanning/uitlijnen dacht ik. Ook viel op dat de motortempmeter constant in het witte vlak bleef. Hopelijk een kwestie van de thermostaat, welke zaterdag ook vervangen wordt.
Kort samengevat dus: ben nu in het bezit van een echte 924
bedankt alvast voor de bovenstaande info.
Nog 1 vraag tot slot. Het cardan/differentieel achter, is het nodig daar ook de olie van te vervangen? zo ja wat gaat er in? en hoeveel?