Auteur |
Bericht |
xlr8
911 3.2 Carrera CoupéDe Heurne ( Achterhoek )
|
Je hebt helemaal gelijk, dat wist ik ook wel maar de aankomsttijd was natuurlijk moelijk in verband met de stop (s) die jullie misschien zouden maken, vandaar.
Wijze les voor een volgende keer, dan noteer ik wel een mobiel nummer om op de hoogte te blijven, bedankt.
_________________________________________ Val je nou niet erg op met zo'n auto?
Ach, ze zien me altijd maar héél even....
|
19 nov 2007 16:43 |
|
|
Paul Broere
Automotive professionalEde
|
SHIT
hele mooie foto's
leuke verhalen
Ik wou dat ik er bij was!!
Een volgende keer zal ik er zeker weer bij zijn, als de auto er helemaal klaar voor is.
Nieuwe remblokken waren nogniet binnen, en de oude waren nu toch echt wel op... Tevens stond de auto geschorst.
VOordeel: als je toch niet kan rijden ga je poetsen: de auito is van top tot teen gepoetst, leer ingevet, remmen negekeken, beurt gehad.
Ik ga er gewoon binnenkort af en toe mee rijden, is toch beter dan dat hij weken stil staat.
_________________________________________ Porsche's: Porsche Taycan Sport Turismo (2023)
|
19 nov 2007 17:06 |
|
|
barolo
3.2S010
|
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
19 nov 2007 18:02 |
|
|
Division
Groningen
|
marknineoneone , nog bedankt voor de lekkere cappuccino! Prima koffiezetapparaat!
_________________________________________ Foto's
|
19 nov 2007 18:03 |
|
|
Olaf
911 Carrera S
|
Niet gestopt om te tanken
|
19 nov 2007 18:08 |
|
|
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2SDEN HAAG
|
uhhh....
je moest dat rondje toch twee keer doen....
Jij maar 1x keer dan Edwin vandaar
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & more...
|
19 nov 2007 18:10 |
|
|
Mark Nauta
996 Carrera '02 - M3 3.0 '94Zevenbergen
|
Ziet er naar uit dat jullie je heerlijk hebben vermaakt! Jammer dat ik niet kon komen om links en rechts wat foto's te maken, maar zal kijken of ik er volgend jaar bij kan zijn......er komt vast wel een volgende versie of niet?
|
19 nov 2007 18:13 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
Nee joh, foto's staan in de verkeerde volgorde........
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
19 nov 2007 18:46 |
|
|
karelv
964Noordwijk
|
Na de in duitsland.....super rammel in uitlaat en rechts onder de motorkap erg nat...olie! vandaag langs geweest bij prosche centrum amsterdam...het bleek de onderplaat te zijn van de uitlaat en olie....was waarschijnlijk te vol met olie...verder vond de chefwerkplaats de foto van bijna 280 km/uur we grappig. valt dus mee
|
19 nov 2007 18:56 |
|
|
xlr8
911 3.2 Carrera CoupéDe Heurne ( Achterhoek )
|
_________________________________________ Val je nou niet erg op met zo'n auto?
Ach, ze zien me altijd maar héél even....
|
19 nov 2007 18:57 |
|
|
ruud964
Hoeksche Waard
|
Voor het eerst eens lekker kunnen doorhalen. Het ging nog een pietsje harder maar vond het toen wel tijd om het cameraatje even weg te leggen
Was bij deze snelheden erg content over het gedrag en wegligging van de 964 Anders had ik dit plaatje ook niet durven schieten
|
19 nov 2007 19:29 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Vind 't anders knap bibberig bij die snelheid Ruud...
|
19 nov 2007 19:41 |
|
|
ruud964
Hoeksche Waard
|
Het scherpstellen was er even niet bij
|
19 nov 2007 19:44 |
|
|
Olaf
911 Carrera S
|
Da's wss de hand van de meester en niet de P die trilt
|
19 nov 2007 19:45 |
|
|
karelv
964Noordwijk
|
ruud helemaal mee eens zn 964 ligt prima dan...anders had ik ook geen foto genomen...kan hem helaas er niet op krijgen...
|
19 nov 2007 19:48 |
|
|
Olaf
911 Carrera S
|
|
19 nov 2007 19:50 |
|
|
Lydia
|
@ Hans, ik wist dat je je record zou gaan breken. Vandaar dat ik je schone t-shirt niet vergeten ben!
@ Edwin: eerst stuurde dokter gips ons de verkeerde afrit af in Duitsland. En daarna met een groepje gezellig rustig gaan tanken. Duurde ook even voordat de tank vol zat. D'r zat een behoorlijke echo in. Met die snelheden jaag je er wat doorheen, zèg!
Ik dacht nog, laat ik als laatste vertrekken, dan hoeven jullie mij niet allemaal in te halen
|
19 nov 2007 20:15 |
|
|
D.D.
Op zoek naar...Noordwijk aan zee
|
Klopt, heb besloten om herr doktor knaufoloog echt NIET meer te volgen, want OF hij stuurt je met een kluitje het riet in, OF je ziet door de bomen het bos niet meer, OF je staat met een lege tank.....
Heeft er iemand een navi systeem voor deze man in de aanbieding..?
_________________________________________ HOOTERS.....;)
|
19 nov 2007 20:22 |
|
|
barolo
3.2S010
|
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
19 nov 2007 20:45 |
|
|
horn
PF #57
|
wat zei ik, Mikey? Spelfout!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
19 nov 2007 20:49 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Het spijt me marco,had per PB aangeboden om je mee terug te nemen naar Enter maar had geen mob.nummer van je,dus.............. Gelukkig heeft Mark je mee terug genomen.
Schade is ook bekend,........2000 euri en de oude omvormer inruilen,of 700 en een "aftermarket" er op zetten. de laatste is ook zuiniger??? en moderner.
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
19 nov 2007 20:52 |
|
|
ruud964
Hoeksche Waard
|
wie is deze analfabeet
|
19 nov 2007 20:54 |
|
|
Blijco
997 Carrera S 3.8Ede
|
Misschien wordt bedoeld, "Tjongejonge wat VIES ERIK"
S.
_________________________________________ The difference between men and boys.....
The speed of their toys !!
|
19 nov 2007 20:56 |
|
|
marknineoneone
964 C2 Coupe 91'Twenteland
|
Zeker en vast!!
_________________________________________ If you want to make a small fortune in motorsport
than start with a big one!
|
19 nov 2007 20:59 |
|
|
marknineoneone
964 C2 Coupe 91'Twenteland
|
Balen Andre
_________________________________________ If you want to make a small fortune in motorsport
than start with a big one!
|
19 nov 2007 21:01 |
|
|