Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
100% mee oneens. Onderbuikgevoelens. Meningen. Vind altijd gevaarlijk als mensen hun mening als 'de waarheid' verkondigen.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
13 jan 2008 20:35 |
|
|
BerendB
--- ex 928 / 1979 ---Ter Apel
|
onderbuikgevoelens met fatale afloop
_________________________________________ mijn snapshots
|
13 jan 2008 20:36 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
toch schat ik die joran ook in als een psychopaatje. en die PRdV, tja, heeft wel ballen.
_________________________________________ oud is beter
|
13 jan 2008 20:40 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
inderdaad ik vind het ook meer dan verwonderlijk wat een kennis hier op het forum weer rondloopt, politie, advocaten en inclusief PrdV kunnen de waarheid niet op tafel krijgen maar hier weten een paar aan aan Paragnosten gerelateerde figuren prcies hoe de vork in de steel zit.
Ik weet het echt niet, ik weet echter wel dat PRdV nooit verder gekomen is dan een paar verwijten betreffende een paar achter gelaten schoenen, wie Joran nu wel of niet naar huis heeft gebracht en een sms/e-mailtje na afloop die klaarblijkelijk niet in zijn verhaal passen.....
Bekijk het een svan de andere kant, STEL PrDV zit er naast, net zoals ie destijds met Mabel ook niet helemaal zuiver was, dan zie je PrDV ook in 1 keer in een ander dag licht en kun je hem dezelfde halfslachtelijke bewijzen voorleggen ........
Sensatie pers....
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
13 jan 2008 21:31 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
valt wel mee vind ik.....
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
13 jan 2008 21:32 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
niet alleen in deze, marcel....
|
13 jan 2008 21:34 |
|
|
ECT
|
Heeft helemaal niks te maken met paragnosten......
Kennelijk zitten hier weinig mensen die ervaring hebben met 't interviewen, werven en selecteren van mensen. Of je een sollicitant of een moordenaar interviewt zijn lichaamstaal verraadt of hij de waarheid vertelt of de boel glashard zit te bedonderen. Een goede interviewer kijkt naar de kleinste signalen die het lichaam onbewust opwekt; maw. signalen die je moeilijk onder controle kan houden. Bij alle interviews met Joran zag en hoor je dat die de kluit zit te belazeren.
Peter R. de Vries is een goede interviewer en onderzoeker en de ervaring leert ons dat hij er niet zo vaak naast zit
|
13 jan 2008 22:21 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Volledig mee eens.
De reactie van Joran is niet slim, maar héél begrijpelijk. PRdV . Goed dat er mensen zijn die zaken aan die kaak stellen, maar dat kan op meerdere manieren en die van hem
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
13 jan 2008 22:23 |
|
|
horn
PF #57
|
Wat een BS. Heb veel ervaring met sollicitatiegesprekken, werven en selecteren en inderdaad krijg je op basis van non-verbale signalen een idee van een persoon en de verhalen die hij/zij vertelt. Jouw idee.
Om echter op basis van zijn uiterlijk (Frankenstein) en deze non-verbale signalen de conclusie te trekken dat hij de bajes ingetrapt moet worden - lijkt me een blinde sprong in het diepe. Hoeveel ervaring je ook mag hebben.
En of Peter R. de Vries deze zaak gaat oplossen? Denk het niet.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
13 jan 2008 22:44 |
|
|
horn
PF #57
|
Vind hem geen goede interviewer. Wat ik ervan gezien heb. Of hij een goede onderzoeker is - geen idee. Wat mij betreft is hij een journalist en geen rechercheur. Of hij nou zoveel zaken oplost.
|
13 jan 2008 22:46 |
|
|
mike 93
993 C2
|
Iemand veroordelen op lichaamstaal? Gelijk alle problemen voor justitie opgelost! (if only)
_________________________________________ Een Porsche is meer dan de som der (onder)delen
|
13 jan 2008 22:51 |
|
|
ECT
|
Dat wordt niet gesteld . Lichaamstaal is maar 1 aspect hiervan 1 +1 = 3... eerst goed lezen svp
Horn, je kunt me altijd nog inhuren als adviseur als je hulp nodig hebt bij het zoeken naar goed personeel.. en alleen tegen een goed honorarium
Laatst bijgewerkt door ECT op 13 jan 2008 23:05, in totaal 1 keer bewerkt.
|
13 jan 2008 23:03 |
|
|
horn
PF #57
|
dat van dat honorarium daar had ik al zo'n idee van...
|
13 jan 2008 23:05 |
|
|
Jort
Groningen
|
Zakt dat honorarium ook als Joran niet de gestelde moordenaar en/of psychopaat blijkt te zijn?
Zou m.i. namelijk wel invloed hebben op je marktwaarde.
_________________________________________ Tjolk.
|
14 jan 2008 1:01 |
|
|
Rob Herfst
Cayenne Turbo S
Boxster S (987)Rotterdam
|
Mijn gevoel:
Joran weet meer dan dat hij nu vertelt.
Pappa weet (deels) hier ook van, maar mamma niet.
Het gedrag van Joran komt op mij over als een verwende puber die denkt dat hij ongrijpbaar is.
Het ene leugen wordt gevolgd door het volgende leugen. Hij wil nergens aan meewerken, ook een jaar geleden niet toen Peter R de Vries er een uitzending over maakte en graag wat vragen beantwoord wilde zien.
In de tussentijd bracht Joran ook een boek uit, waar hij waarschijnlijk een leuke cent aan heeft verdiend. Ongeveer gelijktijdig heeft hij nog een vriend een foto laten bewerken, zodat er een foto ontstond waar hij met Nathalee op staat bij haar thuis (getuigd niet echt van respect naar de family van N). Tot slot heeft zijn gedrag/houding tijdens diverse tv-optredens er niet toe bij gedragen dat ik er een heel ander beeld over heb gekregen, in tegendeel zelfs!
Dit komt op mij allemaal over, als iemand die denkt dat hij de perfecte misdaad heeft gepleegd........
Ik hoop dat de waarheid uiteindelijk nog eens boven water komt!
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
14 jan 2008 1:37 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Sooo!
In 250 woorden weer een misdaad opgelost...
Ik weet niet wat er is gebeurd ('and frankly dear, I don't give a damn'), ik ben er niet bij geweest, ik ken die JvdS niet (noch zijn vader of alle overige familieleden) en ik ben ermee bekend dat de media ons slechts voorschotelen 'what sells' en dat is per definitie behoorlijk gekleurd.
Ik durf over schuld en onschuld dan ook geen enkele uitspraak te doen, noch over de mogelijke toedracht...
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
14 jan 2008 8:48 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
En als je dochter met Joran uit wil dan mag dat Horn?
|
14 jan 2008 9:58 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Volgens mij is hij begonnen als "Oom Agent", of heb ik het mis
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
14 jan 2008 10:08 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Het is toch anders heel bijzonder om zo koel en zo berekenend te zijn op het moment suprême, om dan vervolgens zo te blunderen bij de verhoren en nog erger... geruime tijd later bij een interview waar je je zo op kan voorbereiden.
Maw... zijn daden nadat hij verdachte werd passen m.i. niet bij de koele psychopaat.
|
14 jan 2008 11:21 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Ik weet niet wat ik er van moet denken. Heel Nederland heeft een mening klaar maar veel harde feiten zijn er vooralsnog niet. Wat dat betreft lijken we hier in Nederland wel een beetje op onze vrienden in de US of A die overal een samenzwering in zien.
Dat vriend Joran niet helemaal clean is kan ik me zomaar voorstellen. Hij heeft wat dat betreft geen 100% zuivere reputatie. Maar of hij daarmee ook gelijk een psychopaat is danwel iets met de verdwijning te maken te hebben, ik weet het niet.
Ik weet het is lastig om er geen mening over te kunnen hebben maar zoals hierboven ook al gezegd, als er meer feiten waren dan zouden de direct betrokken experts er ook wel achter zijn gekomen.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
14 jan 2008 11:29 |
|
|
Wimpie77
|
Als je de feiten op een rijtje zet dan trek ik mijn conclusie/mening/gedachte...
Hij zal er ongetwijfeld wat mee te maken hebben!
Misschien niet vermoord, maar dan wel wat anders...
Drugs, verkrachting, mishandeling, pesten, tikkertje wat verkeerd afliep, haar achter gelaten toen ze onder invloed was en toen is ze van de rotsen gevallen, whatever!
Maar inderdaad geen bewijs, dan geen veroordeling!
En als hij er echt niets mee te maken zou hebben dan is zwijgen wel heel erg asociaal! Dat meisje heeft ook een vader en moeder die maar in het ongewisse zitten...
_________________________________________ * * *
|
14 jan 2008 11:54 |
|
|
Olaf
911 Carrera S
|
Niks meer aan toe te voegen
|
14 jan 2008 11:57 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
mi iets ernstiger dan puberen.
|
14 jan 2008 12:21 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Als hij de ouders kon vertellen wat er met haar is gebeurt (dus vermoord, in kennelijke toestand verdronken, enz.) ja.
Als hij daarover niets kan verklaren en alleen kan verhalen over eigen fouten (b.v. iets met drugs), dan ben ik het daar niet mee eens.
Zwijgen is een prima beginpunt als je verdacht wordt. Door te praten kun je een verdenking versterken, ook al heb je het niet gedaan.
Hoe dan ook: voor ons is het niet te bepalen of het zwijgen van hem asociaal is, slim is, een poging is om iets te verbergen, enz.
|
14 jan 2008 13:02 |
|
|
Wimpie77
|
Als hij er niks mee te maken heeft, dan hoeft hij er toch niet over te liegen... Vertel wat je weet en doe die familie een plezier!
Maar dat doet hij niet... Dus dat maakt verdacht! En hij heeft pas toegegeven dat hij gelogen nadat ze erachter zijn gekomen...
_________________________________________ * * *
|
14 jan 2008 13:43 |
|
|