Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 dec 2024 20:43

Antwoord op onderwerp  [ 906 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 37  Volgende
Peter R. de Vries versus Joran vd Sloot. 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Groningen
Bericht 
Devils son schreef:
(maar Daury was in NL en de betaaltelefoon waar PRdV bij stond in 2005 nog niet geplaatst...).

Hoewel dat best zo kan zijn, baseren de media dat vooralsnog volgens mij alleen op zijn eigen woorden. Of is dat al geverifiëerd?

Waar heb je dat van de betaaltelefoon (plaatsing na 2005) gelezen?

04 feb 2008 20:19
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
ECT schreef:
Een jongen van 17 die niet werkt, graag gokt en zich aangetrokken voelt tot de misdaad.

Daar zijn er veel van...

Citaat:
Een jongen die ten tijde van het incident

Het vermeende incident.

Citaat:
een meisje onwel ziet worden en uit paniek van een telefoon van het Marriott belt om niet getraceerd te worden en dan zogenaamd een vriend belt om haar in zee te dumpen.

Telefoon Marriott was er niet in 2005, wel 400 m. verder een pay-phone die alleen met CC werkt EN.... uit telefoongegevens blijkt er niet één telefoontje rond die tijd te zijn gepleegd met welke openbare telefoon dan ook op Aruba...

Citaat:
Waarom belt hij de alarmdienst niet??? Waarom pakt hij zijn GSM niet? Waarom pakt hij telefoon van het Marriott, dat is tijdsverlies, Waarom ingewikkeld doen, "vriend" inschakelen en lichaam dumpen in zee? Waarom is hij er dan ook zo zeker van dat hij niets te vrezen heeft, ook als haar lichaam met zijn sperma gevonden zal worden.
Rarara.... omdat hier waarschijnlijk niet van een ongeval sprake is. Het is te berekenend. Waarom zou je bv. anders jouw schoenen ergens in de goot weggooien? Zaten er soms DNA-sporen op van Joran en Natalee?

Waarom geloof jij wel dat het verhaal niet klopt, maar alleen in de zin van "het zal wel erger zijn dan hij zegt"?

Citaat:
Opmerkelijk is dat zijn bekentenissen in grote lijnen consistent van aard zijn en dat er elke keer nieuwe zaken naar boven komen.

Ik vind ze vooral erg weinig gedetailleerd...

Citaat:
Het klopt dus niet dat hem woorden in de mond zijn gelegd.

Ik heb kennelijk naar een andere aflevering gekeken...

Citaat:
Joran sprak op een lacherige toon dat de oceaan groot is... daarbij verwijzend dat het lichaam in de oceaan is gedumpt :idea:

Bijzonder moeilijk om te verzinnen kennelijk...

Maarre, zonder boot is het lastig om een lijk in zee te dumpen en een bootje bellen met een pay-phone heeft hij niet gedaan, gelet op de resultaten van onderzoek tot nu toe.

Citaat:
Ik denk dat zijn vader een hele belangrijke rol speelt, maar dat deze door Joran bewust buiten beeld gehouden is

Waarom geloven "we" dat Joran wel de waarheid verteld moet hebben dat hij er iets mee te maken had omdat het een verborgen camera actie is, maar wordt tegelijkertijd gedacht dat Joran allerhande feiten probeert te verdoezelen.

Ergens moet een keuze gemaakt worden. Ofwel je gelooft dat hij de waarheid heeft verteld en het dus een echte bekentenis was, ofwel je gelooft dat hij heeft gelogen en dan kan alles terzijde. Tussenwegen zijn er m.i. niet.

Citaat:
Laten we wel wezen: alle handelingen zijn niet te bedenken door een 17 jarige die in paniek is geraakt! In paniek kan je niet meer helder denken.

En toch geloven "we" dat iemand in paniek niet de mobiel pakt, maar een pay-phone...

Joran is afwisselend koel en berekenend en dan weer aan het blunderen... DAT vind ik nou eens gek.

Citaat:
Dan kom je uit bij zijn vader, die een belangrijke rol speelt en uit is op geld en behoud zijn carriere.

P'don? Zit je duim er nog aan?

Citaat:
Hij had over "Hogere machten".

Daarmee doel je over het algemeen niet op je vader, maar eerder op het spreekwoordelijke "engeltje op de lat".

Citaat:
Die jongen is een nietsnut die nooit meer op reguliere wijze aan de bak zal komen. Hij is alleen afhankelijk van zijn vader en zijn geld; met hem mag dus niets gebeuren.

?

Citaat:
Die jongen spoort niet, dat is een ding wat duidelijk is.

Daar zijn we het over eens. Maar dat zou net zo goed kunnen inhouden dat hij gewoon niets te maken heeft met de verdwijning en met zijn leugens zichzelf verdacht maakt...

Citaat:
Het is een psychopaat die eigenlijk uit de samenleving gehaald moet worden.

Wat een vergaande conclusie zonder bewijs...

Citaat:
Mijn hypothese:
Joran heeft zich vergrepen aan het meisje dat straalbezopen was en oiv wrsch. drugs (coke en GHB). Meisje heeft zich verzet, waarbij ze onwel werd. Uit angst dat ze hem later zal aangeven heeft hij haar met zijn schoenveters gewurgd om haar definitief het zwijgen op te leggen. Om geen sporen achter te laten belde hij met de telefoon van het Marriott naar zijn vader. Die is met gezwinde spoed naar zijn zoon gegaan terwijl zijn andere zoontje thuis lag te slapen. Vader constateerde de "dood" en zat met zijn handen in zijn haren. Een losgeslagen zoon van een rechter met een lijk, is niet goed voor jouw reputatie en carriere zou vader gedacht hebben en geen lijk vindbaar is geen moord.... Joran kwam op het idee om Daury te bellen om gebruik te kunnen maken van de boot. Daury zou dan verteld hebben dat de sleutels van de boot daar en daar lagen (immers Daury zou bv. ten tijde van het incident in NL zijn). Vader stuurde zoon direct naar huis. Zoon gooide direct zijn schoenen ergens in de sloot. Vader pakte de boot met het "lijk" en dumpte haar in zee. In de tussentijd zat zoon op de PC voor een cover. Vader moest op alle fronten uit het zicht gehouden worden door Daury naar voren te schuiven als degene die het meisje in de oceaan heeft gedumpt. Is dit in korte tijd te bedenken door een 17 jarige jongen die in paniek is geraakt?

Ik verbaas mij er meer over dat jij dit allemaal bedenkt eerlijk gezegd...

Meestal zie je bij mensen die dit soort geintjes uithalen dat ze het vaker doen. Joran mag dan wel achter de meiden aan hebben gezeten, nooit heb ik iets gelezen over (pogingen tot) verkrachtingen die aan Joran werden gelinkt. Dat maakt dat bovenstaand verhaal geen enkele voedingsbodem heeft, behalve het "woedende menigte"-syndroom.

Ooit was je onschuldig tot het tegendeel bewezen was...

Laatst bijgewerkt door Devils son op 04 feb 2008 20:31, in totaal 1 keer bewerkt.

04 feb 2008 20:22
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Jort schreef:

Hoewel dat best zo kan zijn, baseren de media dat vooralsnog volgens mij alleen op zijn eigen woorden. Of is dat al geverifiëerd?

Waar heb je dat van de betaaltelefoon (plaatsing na 2005) gelezen?

Ik kan het zo even niet meer terugvinden, maar het is niet gebaseerd op de woorden van Joran.

04 feb 2008 20:30
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2
Bericht 
Stellingen maar ff weggelaten anders werd het zo lang. Maar over de
antwoorden op die stellingen ben ik het zonder meer met je eens :wink:

Devils son schreef:

Wat een vergaande conclusie zonder bewijs...

Citaat:
Mijn hypothese:
Joran heeft zich vergrepen aan het meisje dat straalbezopen was en oiv wrsch. drugs (coke en GHB). Meisje heeft zich verzet, waarbij ze onwel werd. Uit angst dat ze hem later zal aangeven heeft hij haar met zijn schoenveters gewurgd om haar definitief het zwijgen op te leggen. Om geen sporen achter te laten belde hij met de telefoon van het Marriott naar zijn vader. Die is met gezwinde spoed naar zijn zoon gegaan terwijl zijn andere zoontje thuis lag te slapen. Vader constateerde de "dood" en zat met zijn handen in zijn haren. Een losgeslagen zoon van een rechter met een lijk, is niet goed voor jouw reputatie en carriere zou vader gedacht hebben en geen lijk vindbaar is geen moord.... Joran kwam op het idee om Daury te bellen om gebruik te kunnen maken van de boot. Daury zou dan verteld hebben dat de sleutels van de boot daar en daar lagen (immers Daury zou bv. ten tijde van het incident in NL zijn). Vader stuurde zoon direct naar huis. Zoon gooide direct zijn schoenen ergens in de sloot. Vader pakte de boot met het "lijk" en dumpte haar in zee. In de tussentijd zat zoon op de PC voor een cover. Vader moest op alle fronten uit het zicht gehouden worden door Daury naar voren te schuiven als degene die het meisje in de oceaan heeft gedumpt. Is dit in korte tijd te bedenken door een 17 jarige jongen die in paniek is geraakt?

Meestal zie je bij mensen die dit soort geintjes uithalen dat ze het vaker doen. Joran mag dan wel achter de meiden aan hebben gezeten, nooit heb ik iets gelezen over (pogingen tot) verkrachtingen die aan Joran werden gelinkt. Dat maakt dat bovenstaand verhaal geen enkele voedingsbodem heeft, behalve het "woedende menigte"-syndroom.

Ooit was je onschuldig tot het tegendeel bewezen was...

Hier ben ik het niet helemaal met je eens :lol:

Misschien even beetje off-topic, sorry :wink:
Stel je hebt de volgende feiten:
- een lijk in een bos
- een touw half over het lijk
- een boom met goede dikke takken
- een grote spijker in één van de takken
- sporen van voetstappen in de zeer directe nabijheid
- bandensporen in de zeer directe nabijheid

Ik weet dat het misschien ingewikkeld is op deze manier, maar het gaat om het idee.
Weet jij (of jullie) wat er, aan de hand van deze gegevens, gebeurd is?
Zo nee? Hoe kom je hier achter?
Zo ja? Hoe ben je erachter gekomen?

04 feb 2008 20:35
Profiel
Bericht 
Devils son schreef:

Waarom geloven "we" dat Joran wel de waarheid verteld moet hebben dat hij er iets mee te maken had omdat het een verborgen camera actie is, maar wordt tegelijkertijd gedacht dat Joran allerhande feiten probeert te verdoezelen.

Ergens moet een keuze gemaakt worden. Ofwel je gelooft dat hij de waarheid heeft verteld en het dus een echte bekentenis was, ofwel je gelooft dat hij heeft gelogen en dan kan alles terzijde. Tussenwegen zijn er m.i. niet.

Joran vertelt grotendeels de waarheid tegen die "informant", maar niet alles..... Hij heeft nog wat te verbergen.

Je ziet een belangrijk aspect over het hoofd; Joran vertelde vrijwillig de ontbrekende puzzelstukjes: wat was er exact gebeurd op het moment dat Joran samen met het meisje naar het strand ging en haar zogenaamd daar achterliet. Stukjes waar niemand nog een vinger achter kon krijgen, en hij bood dat ons op een presenteerblaadje. Lust u nog nootjes?

Citaat:
Hij had over "Hogere machten".

Daarmee doel je over het algemeen niet op je vader, maar eerder op het spreekwoordelijke "engeltje op de lat".

Hahaahhahaaaa.... Devils son onder welke steen heb je al die tijd geslapen? :mrgreen:

Citaat:
Mijn hypothese:

.[/quote] :idea:

Ja Devils son... Mijn patientenpopulatie was zeer divers van psychoten, borderliners tot en met verkrachters en moordenaars. Mijn taak was het doorgronden van hun psyche en gedrag en dergelijke mensen uit de samenleving te houden. Wat ik beschreven heb komt vaak voor; dat hoor je te weten als advocaat (BTW: ben je strafpleiter?).

Laatst bijgewerkt door ECT op 04 feb 2008 20:57, in totaal 1 keer bewerkt.

04 feb 2008 20:47
Bericht 
P-911 schreef:

Die feiten hebben we hier helemaal niet. Er is geen lijk. Er zijn geen sporen. Er is nu een verhaal, waar de feiten niet eens (volledig) bij lijken te passen.

Joran is verdacht. Maar dat is de klusjesman ook, evenals de fiscalist. En we weten dat van die laatste twee er maar één schuldig zal zijn (alhoewel... dat is iig meest waarschijnlijk).

Het is makkelijk om Joran nu af te maken. Hij heeft dat grotendeels aan zichzelf te danken, maar is het niet verstandig om rekening te houden met het feit dat hij gewoon onschuldig kan zijn en de opsporingsambtenaren hun werk te laten doen?

04 feb 2008 20:48
Profiel
Bericht 
ECT schreef:

Joran vertelt grotendeels de waarheid tegen die "informant", maar niet alles..... Hij heeft nog wat te verbergen.

Hoe WEET jij dat?

Citaat:

Hahaahhahaaaa.... Devils son onder welke steen heb je al die tijd geslapen? :mrgreen:

Ik weet niet hoe jij slaapt, maar ik doe dat niet onder stenen...

Citaat:
Ja Devils son... Mijn patientenpopulatie was zeer divers van psychoten, borderliners tot en met verkrachters en moordenaars. Mijn taak was het doorgronden van hun psyche en gedrag en dergelijke mensen uit de samenleving te houden. Wat ik beschreven heb komt vaak voor; dat hoor je te weten als advocaat (BTW: ben je strafpleiter?).

Ik ben (ook) strafpleiter.

Als jij zoveel weet van geweldsdelicten (ik heb geen idee wat jouw beroep is, nu een vermoeden: psychiater?), dan weet je toch ook dat er meestal een opbouw zit bij de persoon, van lichte geweldsdelicten, tot zwaardere, tot moord...

Bij Joran is het ineens een uitspatting, wat niet gebruikelijk is.

04 feb 2008 20:54
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2
Bericht 
Devils son schreef:
P-911 schreef:

Die feiten hebben we hier helemaal niet. Er is geen lijk. Er zijn geen sporen. Er is nu een verhaal, waar de feiten niet eens (volledig) bij lijken te passen.

Joran is verdacht. Maar dat is de klusjesman ook, evenals de fiscalist. En we weten dat van die laatste twee er maar één schuldig zal zijn (alhoewel... dat is iig meest waarschijnlijk).

Het is makkelijk om Joran nu af te maken. Hij heeft dat grotendeels aan zichzelf te danken, maar is het niet verstandig om rekening te houden met het feit dat hij gewoon onschuldig kan zijn en de opsporingsambtenaren hun werk te laten doen?

Nee dat klopt ook, ik ben hiermee weer met je eens :wink:
Het was ook meer als voorbeeld dat met deze gegevens meerdere scenario's mogelijk zijn.

Waar ik het niet mee eens met je ben is dat je de zaak (en geldt niet alleen voor deze zaak) vanuit bepaalde richtingen moet bekijken en daar horen scenario's van hoe het gegaan zou kunnen zijn nou eenmaal bij.
Aan het opsporingsapparaat dan te bezien waar muziek in zit en waarop geinvesteerd kan of moet worden en van welke uiteindelijk niets overblijft.
Soms heb je in een onderzoek wel 5,6,7,8, of meer onderzoeksrichtingen (scenario's).
Die kan en mag je niet uitlsuiten

04 feb 2008 20:55
Profiel
Bericht 
Devils son schreef:

Wat dacht je van teveel drugs en alcohol? Er zijn genoeg mensen die zelfs al compleet doordraaien bij het minste en geringste :idea:
Daarnaast speelt zijn psychische gesteldheid en persoonlijkheid ook een belangrijke rol. Voeg dit alles bij elkaar en het kan gigantisch verkeerd uitpakken in een specifieke situatie die hij niet ingecalculeerd heeft.

Devils son, je ziet een belangrijk aspect over het hoofd; Joran vertelde vrijwillig de ontbrekende puzzelstukjes: wat was er exact gebeurd op het moment dat Joran samen met het meisje naar het strand ging en haar zogenaamd daar achterliet. Stukjes waar niemand nog een vinger achter kon krijgen, en hij bood dat ons op een presenteerblaadje.

Hij had ook niets kunnen zeggen over de oceaan, boot, dumpen, etc :idea:
Kennelijk dacht hij onaantastbaar te zijn door de zgn. perfecte moord te plegen, omringd door een vader die eerst rechter was op een klein eiland, waar iedereen elkaar kent. Hij was in de waan dat hem niets meer gemaakt kan worden en daardoor loslippig geworden en zo graaft hij zijn eigen graf. Ik ben nu benieuwd naar de zetten van vader. Ik weet nu al wat hij gaat doen...

Lust u nog nootjes? :P

Laatst bijgewerkt door ECT op 04 feb 2008 21:18, in totaal 4 keer bewerkt.

04 feb 2008 21:00
PorscheForum Rakker
964 C2
Bericht 
Devils son schreef:

Ik ben (ook) strafpleiter.

Interessant het woordje "ook" :wink:

Devils son schreef:
Als jij zoveel weet van geweldsdelicten (ik heb geen idee wat jouw beroep is, nu een vermoeden: psychiater?), dan weet je toch ook dat er meestal een opbouw zit bij de persoon, van lichte geweldsdelicten, tot zwaardere, tot moord...

Hoe weet je dat het ineens een uitspatting is??

04 feb 2008 21:01
Profiel
Bericht 
Rob Herfst schreef:
Jeetje ECT wat ben je mild! :shock:
Ik vond je in die porseleinkast toch een stuk leuker! :lol:
Getting old? :mrgreen: :wink:

Dat is dus maar voor eventjes :mrgreen:

04 feb 2008 21:23
Bericht 
P-911 schreef:

Interessant het woordje "ook" :wink:

Ik doe meer dan alleen strafrecht...

Citaat:
Hoe weet je dat het ineens een uitspatting is??

Anders was het onderhand wel naar voren gekomen. Hij schijnt alleen een keer bij een ruzie tussenbeiden te zijn gekomen en een van de partijen daarbij in het water te hebben geduwd...

04 feb 2008 21:26
Profiel
PorscheForum Rakker
Valkenburg aan de Geul (Lb)
Bericht 
Wie heeft sneller kans om in contact te komen met justitie:

Joran, doet m.i. toch een bekentenis......maar ziet nu lekker tv te kijken.
Of Bart, loopt buiten en laat een stevige wind en......geluidsoverlast / verstoring openbare orde.

:roll:

04 feb 2008 21:31
Profiel WWW
Bericht 
Devils Son heb je gisteren zitten slapen voor de TV?

Joran vertelde nog dat hij pas nog bij een vechtpartijtje betrokken is geweest. Hij had nog last van zijn lippen... Ik denk niet dat hij zo'n lieverdje is.

04 feb 2008 21:32
PorscheForum Rakker
--- ex 928 / 1979 ---
Ter Apel
Bericht 

Joran heeft maar liefst 9 vrienden waaronder de 5 seriemoordenaars:

Ed Gein
John Wayne Gacy
Ted Bundy
Richard Ramirez
Albert Fish

't is net een PFT-hunt :lol:

-Alle zes profielen (incl profiel Joran) hadden laatste login in juni 2006
-Ze zijn (bijna) allemaal elkaars vriend en hebben verder weinig tot geen vrienden

:idea: Vraag: Zijn alle 6 profielen aangemaakt door dezelfde persoon??

04 feb 2008 21:35
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
993 C2
Bericht 
Pikant gegeven: Volgens advocaat Spong heeft PrdV een misdrijf begaan door een verborgen camera te gebruiken op een voor het publiek niet toegankelijke plaats............staat een max. straf van 2 jaar op.
En JvdS. moet misschien een échte goede psychiater opzoeken voor z'n narcissus syndroom.
(overigens is dat ook aan PrdV besteed)

04 feb 2008 21:47
Profiel
Bericht 
ECT schreef:

Wat dacht je van teveel drugs en alcohol?

Buiten softdrugs weet ik niets van drugsgebruik van Joran en alcohol dronk hij echt vaker...

Citaat:
Daarnaast speelt zijn psychische gesteldheid en persoonlijkheid ook een belangrijke rol. Voeg dit alles bij elkaar en het kan gigantisch verkeerd uitpakken in een specifieke situatie die hij niet ingecalculeerd heeft.

Maar je bent het hoop ik met mij eens dat het speculatie is...

Citaat:
Devils son, je ziet een belangrijk aspect over het hoofd; Joran vertelde vrijwillig de ontbrekende puzzelstukjes: wat was er exact gebeurd op het moment dat Joran samen met het meisje naar het strand ging en haar zogenaamd daar achterliet. Stukjes waar niemand nog een vinger achter kon krijgen, en hij bood dat ons op een presenteerblaadje.

Ik geloof geen donder van dat verhaal eerlijk gezegd. Waarom hij het heeft verteld, ik kan er naar gissen, maar dat schiet niet op. Maar ik herhaal: op diverse punten is het al niet waar gebleken. En het is sowieso een onwaarschijnlijk verhaal.

Citaat:
Hij had ook niets kunnen zeggen over de oceaan, boot, dumpen, etc :idea: Kennelijk dacht hij onaantastbaar te zijn door de zgn. perfecte moord te plegen, omringd door een vader die eerst rechter was op een klein eiland, waar iedereen elkaar kent. Hij was in de waan dat hem niets meer gemaakt kan worden en daardoor loslippig geworden en zo graaft hij zijn eigen graf.

Of hij wilde stoer doen en zich bewijzen tegenover zijn criminele vriend...

Citaat:
Ik ben nu benieuwd naar de zetten van vader. Ik weet nu al wat hij gaat doen...

Dat is knap. Maar ik heb meer aan het winnende nr. in de Staatsloterij. Gaarne per pm... :wink:

04 feb 2008 21:57
Profiel
Bericht 
ECT schreef:

Joran vertelde nog dat hij pas nog bij een vechtpartijtje betrokken is geweest. Hij had nog last van zijn lippen... Ik denk niet dat hij zo'n lieverdje is.

Ik heb het over Joran 17 jaar...

En verder had hij een klap gekregen, dat is niet echt gewelddadig.

04 feb 2008 22:02
Profiel
Bericht 
Devils son schreef:

Citaat:
Hij had ook niets kunnen zeggen over de oceaan, boot, dumpen, etc :idea: Kennelijk dacht hij onaantastbaar te zijn door de zgn. perfecte moord te plegen, omringd door een vader die eerst rechter was op een klein eiland, waar iedereen elkaar kent. Hij was in de waan dat hem niets meer gemaakt kan worden en daardoor loslippig geworden en zo graaft hij zijn eigen graf.

Of hij wilde stoer doen en zich bewijzen tegenover zijn criminele vriend...

Gezien zijn lichaamstaal en de consistentie van het verhaal over een lange periode geloof ik niet dat hij staat te bluffen. Leugens zijn moeilijker te onthouden en consistent te reproduceren :!:

04 feb 2008 22:04
Bericht 
ECT schreef:
Gezien zijn lichaamstaal en de consistentie van het verhaal over een lange periode geloof ik niet dat hij staat te bluffen. Leugens zijn moeilijker te onthouden en consistent te reproduceren :!:

Wat hij moest reproduceren waren hoofdlijnen en niet details... Daar is waar het vaak mis gaat, maar die zaten er niet in.

Ps. de RC op Aruba is ook allesbehalve onder de indruk. Het OM is in beroep aan het gaan, maar behoudens extra materiaal blijft het bij een volksgericht... Ook geen pretje natuurlijk. En hij kan beter wegblijven uit de VS.

04 feb 2008 22:14
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2
Bericht 
mike 93 schreef:
Pikant gegeven: Volgens advocaat Spong heeft PrdV een misdrijf begaan door een verborgen camera te gebruiken op een voor het publiek niet toegankelijke plaats............staat een max. straf van 2 jaar op.

Gewaagde uitspraak dan zou een ieder met beveiligingscamerasysteem in huis die 24 uur per dag in werking is in overtreding zijn??
En als Patrick iedereen, bv voorbijgangers, in zijn auto uitnodigt is het wel voor een ieder toegankelijke plaats :lol:

04 feb 2008 22:19
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 964 Turbo 3.3
Bericht 
Jezus, eerst al dagen geleuter op TV, vervolgens een flinke uitzending op SBS6 en hier 10 pagina's aan sh*t, gelukkig hoef ik het niet te lezen en niet naar sbs te kijken :flush: en dan vanochtend in de auto het eerste wat ik hoor bij Giel, er is bijna geen ontkomen aan, het lijkt wel voetbal
trieste dagen zijn't :ass:

04 feb 2008 22:19
Profiel
Bericht 
Devils son schreef:
ECT schreef:

Wat hij moest reproduceren waren hoofdlijnen en niet details... Daar is waar het vaak mis gaat, maar die zaten er niet in.

Ps. de RC op Aruba is ook allesbehalve onder de indruk. Het OM is in beroep aan het gaan, maar behoudens extra materiaal blijft het bij een volksgericht... Ook geen pretje natuurlijk. En hij kan beter wegblijven uit de VS.

Ik kwam hem een tijdje geleden tegen samen met zijn ouders op de airport van Los Angeles. Hij zat daar maar chagrijnig en onderuit gezakt te wachten en vloog via London terug naar A'dam. Hij had toen nog geluk gehad dat hij daar niet opgepakt was.

PS: we zaten dus niet in hetzelfde vliegtuig.

04 feb 2008 22:23
Bericht 
paulb schreef:
het lijkt wel voetbal

Nee, hoor. Dat is leuker en iedereen weet wel wat er gaat gebeuren (PSV wordt kampioen). :twisted:

04 feb 2008 22:26
Profiel
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht 
@paulb
Ieder zijn meug, je hoeft niet elk topic te volgen. :wink:

04 feb 2008 22:32
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 906 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 37  Volgende