Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 dec 2024 13:05

Antwoord op onderwerp  [ 109 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
prijzen 996 
Auteur Bericht
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Gert schreef:
Zie deze geweldige foto's van Roma!

Afbeelding

Duidelijk voorbeeld van verstand EN emotie :lol:

07 feb 2008 0:02
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Rob Herfst schreef:
Lydia schreef:
@ Rob Herfst: Ach kom nou toch, Rob.
:wink:

Ik zal dit luchtig opvatten! :lol: :wink:

07 feb 2008 10:08
PorscheForum Super Junkie
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Ik voel nog steeds nattigheid.

:ba:

07 feb 2008 10:15
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Boxster S Spyder 550
Turnhout Belgie
Bericht 
Denk dat die prijzen van de 996 niet zullen blijven zakken. Er was ooit een tijd dat een 964 goedkoper was dan een 3.2; nu zijn die prijzen ook al wat gestabiliseerd (zelfs wat gestegen, tegen enkele jaren terug). 993 is nu ook al stabiel als hij nog een respectabele km.stand heeft.
Als de auto oud genoeg is geworden (vanaf een jaar of acht) dan is het bouwjaar niet meer zo belangrijk maar is de staat vd auto en de km.stand belangrijker om de prijs te bepalen.
Dit zal ook zo met de 996 zijn en er zullen ook steeds liefhebbers voor te vinden zijn. Ook al zijn er puristen die enkel een 911 willen waarvan er bijna geen licht door de koplamp heen schijnt; je bijna niets ziet wanneer het regent, ook al staan de ruitenwissers aan...... :roll:

07 feb 2008 13:49
Profiel
PorscheForum Rakker
niet meer....
Bericht 
Echte liefhebber rijdt nooit in de regen....... :cheesy: :cheesy: :cheesy:

08 feb 2008 1:26
Profiel
Bericht 
Een goede chauffeur durft dat juist wel ... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

08 feb 2008 9:59
PorscheForum Super Junkie
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Regen en dan op het circuit is mooi! (hoewel ik het ook prima vind dat het komende zondag lekker weer is).

08 feb 2008 10:21
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Porsche 996 TURBO '03 + Maserati 4porte sport gt ex 996C4, 993, boxster, 964
Meerssen (L)
Bericht 
Ik vind juist dat een 996 in vergelijking met andere sportieve autos zoals bijvoorbeeld een bmw m3 etc helemaal niet zoveel afschrijft. De vele ''goedkope'' 996's hebben vaak al 130dkm of meer gelopen, of hebben zelfs een keer schade gehad. Heb zelf een 993 gehad en daar word je ook echt niet rijker van als je hem wil inruilen, op internet staan de vraagprijzen maar of ze het ervoor krijgen weet je niet! Dus koop gewoon de Porsche die je zelf mooi vindt en geniet er lekker van :D

10 feb 2008 20:01
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
3.2 cabrio 1987 marineblauw
Nijmegen
Bericht 
996 zal wellicht nog wel zakken, maar zoals eerder gezegd zal er steeds vaker worden gekeken naar KM stand, staat van de auto en, niet in laatste plaats, de specifieke uitvoering. Zoals de S-en in de 993 serie onevenredig veel waard blijven, zal dit naar mijn idee ook gaan gelden voor de 996 4S, GT3 en 996 Turbo. Maar goed, moet ik dat zeggen als ik er wellicht ooit nog een aan zou willen schaffen.... Nee echt, die 996, m.n. de speciale versies, die prijzen dienen gewoonweg te gan kelderen :cheesy: . Vind zelf zowel de 993 TT als de 996 Turbo (en dan evt toch weerin topless uitvoerig) wel echt wat hebben. ben helemaal gek van mijn eigen 3.2 en het klassieke karakter ervan (hij haalt trouwens echt wel die 250 km/h hoor :wink: ), maar zou de snelheidssensatie van 408 cq 420/430/450 pk ook wel erg leuk vinden. Leuk om van te blijven dromen; dus laat die snell ejongen vanaf nu maar eens flink devalueren :lol: .

10 feb 2008 21:06
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 109 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5