Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 dec 2024 22:56

Antwoord op onderwerp  [ 46 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
wat een reacties 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht wat een reacties
op geen stijl

http://www.dumpert.nl/mediabase/94901/d961b3ee/porsche_crasht_bijna_in_meerkerk.html

“Porsche” It’s like children. You can’t understand until you’ve had one.

30 apr 2008 10:56
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Dr. Ir. werktuigbouw
86 944, 83 928S
Bericht 
Haha nouja, het is toch een kneus die zn auto niet kan beheersen? ;) Je maakt mij niet wijs dat ff fishtailen met een turbo zo op een 2baans weg de bedoeling was :lol:

30 apr 2008 11:34
Profiel Facebook  ICQ  Twitter 
PorscheForum Junkie
911 3.2 cabrio
Haarlem PF # 2694
Bericht 
Moet zeggen dat ik het ook niet echt een doordachte actie vind van al diegene die daar ff proberen uit te breken, als je alleen al ziet hoeveel mensen er daar langs de weg stonden :roll:
Je kunt hier wel van leren, dat je tegenwoordig niet meer zomaar je gang kan gaan, er zijn zoveel mensen met telefoontjes en videocamera's op zak dat je bij een misstap direct aan de schandpaal genageld wordt!

30 apr 2008 11:58
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
ik vraag me op die sites als dumpert en geen stijl altijd af wie nou diegenen zijn die commentaar geven. taalbeheersing is dramatisch, intelligente opmerkingen vaak ver te zoeken... vmbo sjonnies? :roll: moet me altijd inspannen om me niet heel erg te ergeren en me vervolgens zorgen te maken over de toekomst van dit land... :twisted:

30 apr 2008 12:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
heerlijk die taal: kud en vout :mrgreen: lijkt wel algemeen beschaafd haags :wink:

zo van: wei makuh geen fautuh :lol:

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

30 apr 2008 12:29
Profiel WWW Facebook 
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
beter vond ik 'kudt' :lol:

30 apr 2008 12:49
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
horn schreef:
ik vraag me op die sites als dumpert en geen stijl altijd af wie nou diegenen zijn die commentaar geven. taalbeheersing is dramatisch, intelligente opmerkingen vaak ver te zoeken... vmbo sjonnies? :roll: moet me altijd inspannen om me niet heel erg te ergeren en me vervolgens zorgen te maken over de toekomst van dit land... :twisted:

Gelukkig: ik ben dus niet de enige...

@Paul: Kudt is geenstijl jargon!

30 apr 2008 12:53
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
@ maarten: de enigste ... :mrgreen: :cheesy: :bang:

30 apr 2008 12:56
Profiel
Cayenne Turbo S Boxster S (987)
Rotterdam
Bericht 
horn schreef:
ik vraag me op die sites als dumpert en geen stijl altijd af wie nou diegenen zijn die commentaar geven.
taalbeheersing is dramatisch, intelligente opmerkingen vaak ver te zoeken... vmbo sjonnies? :roll:

De GeenStijl-clientèle bestaat voor 70% uit mannen.
Om precies te zijn: jonge, hoog opgeleide, goed verdienende mannen.
Driekwart van hen is tussen de 25 en 35 jaar oud.
Bijna driekwart heeft hbo of wetenschappelijk onderwijs; hun gemiddelde inkomen ligt op anderhalf keer modaal, bij tien procent zelfs op drie keer modaal of meer.
Er zitten opvallend veel zelfstandige ondernemers tussen, werkzaam in ict, consultancy, financiële dienstverlening, advertising, marketing en media.
Verder is GeenStijl populair onder studenten.

De helft van alle GS-ers woont in een koophuis, (vrijwel) allemaal bezitten ze een (lease)auto en hebben ze belangstelling voor gadgets, mobiele telefonie, nieuws, internet, computers, games en dvd’s.

bron: http://www.denieuwereporter.nl/?p=657/

Gezien deze uitkomsten is het PF opzeker familie van GS! :mrgreen: :wink:

30 apr 2008 13:16
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Rob Herfst schreef:
"We zijn allemaal knap, rijk en hoogopgeleid"

Die informatie halen ze dan ook waar..... ?
Van de gebruikers zelf.

Den Haag, Netherlands.
A recent study of the members of the "GeenStijl" forum has revealed that the penis length of the male members exceeds the Dutch norm by at least 30%. This was revealed through a survey in which 500 members were questioned.
Alas, the researchers discovered that said penises also did most of the typing on said site.

:roll: :roll: :twisted: :mrgreen:

30 apr 2008 13:20
Profiel
Bericht 
Rob Herfst schreef:

De GeenStijl-clientèle bestaat voor 70% uit mannen.
Om precies te zijn: jonge, hoog opgeleide, goed verdienende mannen.
Driekwart van hen is tussen de 25 en 35 jaar oud.
Bijna driekwart heeft hbo of wetenschappelijk onderwijs; hun gemiddelde inkomen ligt op anderhalf keer modaal, bij tien procent zelfs op drie keer modaal of meer.
Er zitten opvallend veel zelfstandige ondernemers tussen, werkzaam in ict, consultancy, financiële dienstverlening, advertising, marketing en media.
Verder is GeenStijl populair onder studenten.

De helft van alle GS-ers woont in een koophuis, (vrijwel) allemaal bezitten ze een (lease)auto en hebben ze belangstelling voor gadgets, mobiele telefonie, nieuws, internet, computers, games en dvd’s.

Geloof er geen barst van!

Gezien de reacties die ik daar lees is het merendeel VMBO-niveau.
Overdrijven is een kunst :lol:

30 apr 2008 13:43
Moderator
PF #57
Bericht 
rob, ik ben nu nog verdrietiger... als hoogopgeleide ondernemers in de it zo wanstaltig slecht nederlands schrijven en commentaar van een dergelijk bedenkelijk niveau produceren, maak ik me nog veel meer zorgen over de toekomst van dit land. als het nou nog leden van het toekomstige werklozenlegioen waren... :evil: :cry: :wink:

hoewel dumpert en nu.nl wel een niveau lager is dan geenstijl over het algemeen...

30 apr 2008 13:53
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
horn schreef:
@ maarten: de enigste ... :mrgreen: :cheesy: :bang:

www.onzetaal.nl

Tegen de vorm enigst wordt vaak als bezwaar aangevoerd dat hij in feite onjuist is. In de betekenis 'waarvan er geen tweede is' is enig immers een absoluut begrip: eniger dan enig kan niet, en de overtreffende trap enigst dus ook niet. Toch is enigst kind in het dagelijks taalgebruik heel gewoon, misschien omdat zo verwarring voorkomen wordt met een enig kind in de zin van 'een heel leuk kind'. En het meervoud enige kinderen kán ook opgevat worden als 'enkele kinderen'. In een zin als 'Enige kinderen hoefden vroeger niet in dienst' leest een lezer enige dan niet meteen als 'eniggeboren', en raakt even in verwarring.

30 apr 2008 13:58
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
je begreep dat het een grapje was hè :? :wink:

Ook een grote angst: omdat steeds meer mensen de nederlandse taal niet beheersen, worden alle stijlfouten gefaseerd opgenomen als 'mogelijke spellingswijze'.

Waaronder 'enigste'... :shock: :cry:

30 apr 2008 14:02
Profiel
PorscheForum Junkie
ex. '77 911S US Targa _ex. '07 Cayenne 957_ ex. ’07 997.1 C2S X51 ____'96 993 C4S____ _’12 991.1 C2S X51_ _’10 LP560-4 Spyder_
Nederland
Bericht 
Moet zeggen dat het forum hier niet vrij is van taalfouten.... integendeel....
Maarrehhh, lekker belangrijk toch!? Zolang we hier nog niet van rechts naar links hoeven lezen, in van die vlieg-in-inktpot-en-dan-op-papier-letters, hoor je mij niet klagen.... :roll:

30 apr 2008 14:02
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
horn schreef:
je begreep dat het een grapje was hè :? :wink:

Eh nee: you got me. Moet eerlijk zeggen dat met name d's en t's bij mij een blinde vlek zijn. Je kunt het me 10x uitleggen maar het blijft niet hangen. Maar goed: on topic.

De reacties op site als de Telegraaf etc. maken op mij ook altijd grote indruk. De kans dat iemand wat zinnigs te melden heeft in correct Nederlands is ongeveer 1%

30 apr 2008 14:06
Profiel
Bericht 
horn schreef:
rob, ik ben nu nog verdrietiger... als hoogopgeleide ondernemers in de it zo wanstaltig slecht nederlands schrijven en commentaar van een dergelijk bedenkelijk niveau produceren, maak ik me nog veel meer zorgen over de toekomst van dit land. als het nou nog leden van het toekomstige werklozenlegioen waren... :evil: :cry: :wink:

hoewel dumpert en nu.nl wel een niveau lager is dan geenstijl over het algemeen...

Het is nog maar de vraag of de lezers en respondenten van dumpert en geenstijl wel echt hoogopgeleide mensen zijn. Ik krijg meer de indruk dat het hier om VMBO-ers of lager zijn die een Sjonnie Seat Leon of Golfie GTI rijden. Dubieus allooi aldus.

Goed opgeleide mensen zijn hier in NL nauwelijks meer te vinden, die zijn allang uit NL vertrokken; ik moet nu zelfs gaan outsourcen. Binnen nu en 3 jr. wannneer mijn dochter van school af is, emigreer ik definitief (want dan wordt WA nog koning ook.... Ook geen intellectuele vlieger.. Hahaha wat een grap :mrgreen: :mrgreen: ). Horn , maak je borst maar nat want het wordt alleen maar slechter op.

Dumpert.nl is vlgs mij een onderdeel van geenstijl.nl

30 apr 2008 14:30
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
ECT schreef:

Het is nog maar de vraag of de lezers en respondenten van dumpert en geenstijl wel echt hoogopgeleide mensen zijn.

Het is natuurlijk niet gezegd dat die 70% ook de grootste groep respondenten is.
Nogal moeilijk te achterhalen en dan nog: wat boeit het.

30 apr 2008 14:51
Profiel
PorscheForum Rakker
Amsterdam
Bericht 
Niets van aantrekken. Is de categorie waarbij het alleen maar van dromen blijft en dan de mensen die het zich kunnen veroorloven gaan uitjammeren.

30 apr 2008 14:54
Profiel Twitter 
Rotterdam
Bericht 
ECT schreef:
Binnen nu en 3 jr., emigreer ik definitief (want dan wordt WA nog koning ook.... Ook geen intellectuele vlieger.. Hahaha wat een grap :mrgreen: :mrgreen: ).

Naar de VS toch?
Het niveau van George W. Bush.......... :? :shock: :roll:
(meer dan 50% van de Amerikanen wilde hem zelfs voor een tweede termijn........lekker niveau in dat landje :oops:)

30 apr 2008 15:06
Profiel WWW
Bericht 
G.W. Bush is EXIT Olaf!

California heeft toch meer een status aparte.... Het is het walhalla voor ondernemers, Levenstandaard is op een hoger niveau dan die van Europa en trekt zich van oudsher weinig aan van Capitol Hill, de rest van Amerika en al helemaal van GW Bush. Zo'n domme president is wel erg zeldzaam.

30 apr 2008 15:16
PorscheForum Rakker
ex-993 cabrio ex-996 cabrio ex-996 turbo ex-Cayenne S ex-Panamera S 993 cabrio Haarlem
Bericht 
@Horn, het is inderdaad gruwelijk op dumpert. Hoewel ik geregeld kan genieten van de filmpjes is het commentaar dramatisch. Niet alleen qua taal, maar vooral ook inhoudelijk. Zeer ongenuanceerd. Veel geschreeuw, zeer weinig doordacht. Ook met betrekking tot allochtonen en andere gevoelige onderwerpen. Teksten als: Ze moeten gewoon dood, daar erger ik me niet eens aan, het maakt me bovenalles verdrietig en doet me neigen naar somberheid. Maar aangezien ik een mens met vertrouwen ben kies ik ervoor om ervan uit te gaan dat dit niet gemiddeld volk is.

30 apr 2008 16:04
Profiel
Rotterdam
Bericht 
ECT schreef:
California heeft toch meer een status aparte....

Ohw California, dat is inderdaad wel een heel stuk hoger van niveau........

Afbeelding :shock: :mrgreen:

I'll be back...... :lol: :lol: :lol:

30 apr 2008 16:05
Profiel WWW
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
ECT schreef:
G.W. Bush is EXIT Olaf!

:roll:

Afbeelding VS Afbeelding :wink:

30 apr 2008 16:07
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Rob Herfst schreef:
(meer dan 50% van de Amerikanen wilde hem zelfs voor een tweede termijn........lekker niveau in dat landje :oops:)

Precies!
De éérste maal was hij ook net bijna verkozen :twisted:
( :!: :lol: )

30 apr 2008 17:02
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 46 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende