Auteur |
Bericht |
torig
ex 996 Carrera 4Oost-Vlaanderen, België
|
Precies!
De éérste maal was hij ook net bijna verkozen
( )
|
30 apr 2008 17:02 |
|
|
ECT
|
Hij presteert in ieder geval beter dan Malle Laxeerwind (=anagram voor onze kroonprins WA) en Harry Spotter tezamen ooit voor elkaar kunnen krijgen.
|
30 apr 2008 17:23 |
|
|
Henk
PF # 136
|
De taal is het voertuig van de geest, maar ons Nederlands is wel een krakende wagen geworden.
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
30 apr 2008 17:59 |
|
|
horn
PF #57
|
Dat is een waar woord Henk. Ik ben soms bang dat het niet aan de wagen maar aan de geest ligt.... ( 'licht' zou de gemiddelde dumpert schrijven... )
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
30 apr 2008 18:13 |
|
|
Harry D
|
wat een reakties
De jeugd heeft de toekomst, ofwel met t, d, of dt: onze ouders riepen
vroeger precies hetzelfde: ergo: de geschiedenis herhaalt zich, waar we heen gaan, Jelle zal wel zien enz, enz.
_________________________________________ Geniet, maar rij voorzichtig!!
|
30 apr 2008 18:22 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Daar is niet echt veel voor nodig !Dat kunnen de dumpert-respondenten so for mekaar kreigen
Zie op dumpert de "waarheid "van de briljante Volkswagen advertentie's
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
30 apr 2008 18:26 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Tuurlijk, de prijs en/of het type van de auto bepalen het allooi van de persoon
En dit is dan 2 kanten op bedoeld
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
30 apr 2008 22:10 |
|
|
PEF
996 TurboBrussel, België
|
Heb spijtig genoeg ook even mijn tijd gestoken in die reacties te lezen... ***zucht***
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
|
30 apr 2008 23:06 |
|
|
Justin
Porsche 964 C4
|
Internet creeert anonimiteit.
M.a.w. mensen kunnen dingen zeggen die zij face-to-face niet zouden durven of willen zeggen.
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
|
01 mei 2008 0:26 |
|
|
horn
PF #57
|
absoluut. maar het feit dát ze het doen (eerder regel dan uitzondering!) en de wijze waarop doet mij mijn wenkbrauwen fronsen...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
01 mei 2008 6:13 |
|
|
2.2E_69
911 2.2E targaGoirle, NB
|
Stelletje lutsers, met jullie vmbo-neuzen
-1
|
01 mei 2008 14:04 |
|
|
Christiaan911
Amersfoort
|
Wegdek nat + Porsche + persoon die wilt uitbreken = bijna botsing.
Hij corrigeerde de auto wel redelijk goed
|
01 mei 2008 14:55 |
|
|
horn
PF #57
|
bijna botsing kwam door die vreselijke zondagrijders. als die er niet waren geweest, was er niks aan de hand geweest
|
01 mei 2008 15:48 |
|
|
Jort
Groningen
|
Geenstijl: het afkraken van anderen tot kunst verheven.
Op zich niets nieuws, maar blijkbaar een groeimarkt. Triest niveau, met een semi intellectueel jasje. De term NSB wordt al te vaak aangehaald om verklikken en verklikkers te vervloeken, maar de site zelf en haar gebruikers schijnen er het alleenrecht op te hebben.
_________________________________________ Tjolk.
|
02 mei 2008 1:12 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
Het blijft me verbazen over hoe er gedacht word over mensen met een lage, of wat lagere opleiding dan gemiddeld en dat dit altijd gekoppeld word aan dom gezwets op één of andere kl*tesite. Ik als ex LBOer [er zitten er nog wel meer hier op het forum] kan toch zeggen dat ik en al mijn klasgenoten van vroeger [werden toen ook al met de nek aangekeken] ondertussen een goede betaalde baan [royaal boven modaal] hebben of eigenaar zijn van een goedlopend bedrijf. Dit in tegenstelling tot sommige hoger opgeleide mensen die al jaren bij de Appie Hein achter de kassa staan omdat er geen vraag naar hun opleiding is. Niks verkeerds trouwens over mensen die bij AH werken.
Wie zorgt er trouwens voor dat allemaal die P's hier überhaubt nog rijden? Niet die "hoogopgeleide" i.i.g.
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
02 mei 2008 13:22 |
|
|
horn
PF #57
|
Shit, ben jij LBO'er Had ik dat geweten...
Nee hoor, opleiding/intelligentie/achtergrond doet me weinig. Stom gezwets als op de genoemde pagina's (waar volgens de onderzoeken veel hoger opgeleiden schijnen te komen) irriteert me wel. Of het nou door iemand met een IQ van 145 of door Bonnie St Clair met 71 geschreven is. Het gaat om (het gebrek aan) inhoud. En Michael, na een jaar of 5 werken geef ik meer om de opgedane ervaring dan om de opleiding...
|
02 mei 2008 14:51 |
|
|
hackbox
964 C2 Cabrio
|
Ik kan meestal smakelijk lachen om de provocerende reaguurders van het 1ste uur die zich op geenstijl.nl uitleven. (Koerbagh, Bijstandskoning, enz.)
Nieuwkomers hebben de nuance vaak niet door.
Taalkundig is geenstijl niet slecht (de gemiddelde reaguurder heeft daar in ieder geval nog het fatsoen om zijn eigen tikfouten te verbeteren). Taalkundige hoogstandjes zijn vaker terug te vinden op nieuwnieuws (ook gelieerd aan geenstijl).
Nieuwe media is voor liefhebbers. Voor aanhangers van de oude media een moeilijk te verkroppen waarheid van hoe media ook gebruikt kan worden, en dan is het gewoon kudt.
Taal leeft.
_________________________________________ hgttg
|
02 mei 2008 15:16 |
|
|
BerendB
--- ex 928 / 1979 ---Ter Apel
|
Het shcjint tcoh zo te zjin dat als de eretse en ltstaae ltteer maar op de jiutse pelk saatn aells tcoh goewon te leezn is?
So what's the problem?
_________________________________________ mijn snapshots
|
02 mei 2008 21:25 |
|
|
Jort
Groningen
|
In het geval van foutief d/t/dt (zeg maar het merendeel van de internetters) gebruik, kan dat nog steeds heel verwarrend zijn
_________________________________________ Tjolk.
|
02 mei 2008 22:11 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Was het ook geen vrouw die achter de kassa zat bij Appie, die de meeste geschiedeniskennis had van alle personen die meededen in een bepaald programma? Liet veel mensen met een hoge opleiding in die richting achter zich...
Tot mijn schaamte (omdat ik van mezelf denk niet bevooroordeeld te zijn ) keek ik daar toch van op...
Ben er sinds kort achter dat een collega-chauffeur die ik al maanden geregeld spreek, een (vroeg-want dat gaan ze daar...)gepensioneerd Groot-Majoor in het leger was , met enkele HBO-opleidingen in de pocket. Rijdt nu 2 dagen per week oudjes omdat hij dat leuk vindt...zo zie je maar weer ; je oordeelt toch onbewust vaak te snel over iemand omdat deze "maar" ... is.
|
03 mei 2008 10:17 |
|
|
944 guy
Dr. Ir. werktuigbouw86 944, 83 928S
|
Mwoah, dan was ie niet op de andere rijstrook geëindigd he Hij overcorrigeerde juist.
|
03 mei 2008 11:26 |
|
|