Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 dec 2024 16:55

Antwoord op onderwerp  [ 103 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ingeschreven! 37e nacht v.Weesp 10-11 Mei Porscheforum-teams 
Auteur Bericht
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Gerhard schreef:
Ik zal ze zo even PB'en

En :?:

Al 'n reactie :?:

10 mei 2008 9:48
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht 
Gerhard schreef:
EvR schreef:
Goed Plan!, nu nog even een lokatie om 17:00

Zullen we dat niet gewoon bij de technische keuring doen. Dit is op een industrieterein dus ik denk dat er ruimte zat is om wat te stickeren :idea:

Goed idee, wij moeten rond 1730 bij de technische keuring zijn.
Gerhard zou je anders even je mobiel nr kunnen pb-en dat is wel handig om je daar op het terrein te traceren.

:@: gert: Bummer; en beterschap gewenst natuurlijk

10 mei 2008 9:56
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
DeniS2 schreef:
Gerhard zou je anders even je mobiel nr kunnen pb-en dat is wel handig om je daar op het terrein te traceren.

:@: De Nis2 :arrow: Geer zit bij mij in het equipe :idea:

10 mei 2008 10:04
Profiel WWW Facebook 
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht 
ah ja check :salut:

10 mei 2008 10:15
Profiel
PorscheForum Junkie
991.2 Carrera 4 GTS Hendrik-ido-Ambacht
Bericht 
Olaf schreef:
Gerhard schreef:
Ik zal ze zo even PB'en

En :?:

Al 'n reactie :?:

Yep, van beide mogelijke gegadigden inmiddels reactie. Maar was een beetje kortdag en hadden inmiddels al andere plannen voor dit mooie pinksterweekend.

10 mei 2008 10:55
Profiel
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Veel plezier en succes mannen!

10 mei 2008 11:31
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
nog vervanging nodig??

10 mei 2008 13:18
Profiel
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht 
Yihaa en yellowbird is in :thumleft:

10 mei 2008 15:51
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
even genieten van een luchpause, zo maar weer verder met het volgende deel.

Pfff, Denis is al weer onderweg, die gasten zijn goed :shock:

11 mei 2008 1:08
Profiel
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht 
Goed onderweg om de boel te verstieren... :lol:

Goede morgen we zijn net weer uit ons nest gekropen om aan de dag te beginnen. We hebben een erg leuke nacht gehad :!:
Het begin was gezellig en hilarisch, één van de navigatoren kon de routeomschrijving naar de start al niet volgen :lol:

In het begin zaten we nog gezellig dicht bij elkaar zodat Olaf en Gerhard ons konden uitlachen bij onze eerste navigatiefout en wij om die van hun.

Op weg naar de eetlokatie was er nog een wedstrijd 'muggen koppen' ongetwijfeld gewonnen door Olaf (fotos volgen nog)

Tot aan het eten ging het goed met slechts 11 strafpunten over de eerste 2 ritten. Alleen na het eten hebben we de nodige moeite gehad met het bolletje pijl gedeelte en als gevolg vonden we dat ook minder leuk om te doen. De laatste rit ging gevoelsmatig weer beter, of dit ook daadwerkelijk zo is, weten we vanavond.

Ik zal straks nog even de moeite nemen wat fotos te plaatsen.
:@: Bastiaan & Carina Super dat jullie op zo'n korte termijn naar weesp zijn gekomen. Jammer dat jullie de rit niet helemaal hebben kunnen afmaken door ook al ziekte :( De eerste resultaten waren niet slecht, uit mijn hoofd 12 en 2 strafpunten voor de eerste twee ritten
:@: Jeroen914 voor de toffe stickers op onze auto's :thumleft:
:@: Gerhard dank voor het nemen van het initiatief om hier aan mee te doen

11 mei 2008 11:46
Profiel
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht 
Het was weer een pittige "Nacht van Weesp".

Het weer was prachtig en -tjemig-de-pemig- ik heb nog nooit zoveel muggen gezien! Ik heb m'n voorruit gedurende de nacht 2x schoon móeten maken, omdat je er anders echt niets meer door kon zien...

Vorig jaar heb ik genavigeerd en dit jaar mijn maatje Henk (die vorig jaar reed). Ik heb de lat vorig jaar best hoog gelegd, dus het is nog maar afwachten of we het dit jaar beter hebben gedaan dan vorig jaar!

Voor de start van 'de nacht' is mijn 404 nog voorzien van een Porsche-forum sticker (ik zat in team 2 :wink: ), dus vanavond maar eens kijken hoe we het als team er vanaf gebracht hebben! :lol:

Wij zijn vanochtend om 4:45 uur aangekomen en dat was precíes op tijd.

Om 5:15 uur was ik thuis en om 5:30 sliep ik...

Toen ik vanochtend om 10:00 uur opstond en even naar m'n auto liep om er wat uit te halen, kreeg ik een forse kater! :( Onverlaten hebben de spiegel van mijn auto gesloopt en aan weerzijden diepe krassen getrokken! :cry: :cry: :cry: :cry:

Normaliter zet ik m'n auto altijd in de garage, maar nu had ik (waarschijnlijk ingegeven door enige vermoeidheid) besloten om 'm even voor onze deur te parkeren...

Hier even wat fotootjes van de schade:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Laatst bijgewerkt door Black Betty op 11 mei 2008 12:38, in totaal 1 keer bewerkt.

11 mei 2008 11:49
Profiel
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht 
:cry:
wat een kater na een leuke nacht

11 mei 2008 12:35
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 996 GT3 mkII
Omgeving Delft
Bericht 
He Speedy das ff van een koue kermis thuis komen. Echt zwaar @#$%@#%!!!

Wij zijn ook net uit bed. Gisteren was voor ons de eerste keer. Ik verwachte om ergens in het Noorden van Lapland uit te komen, maar het is allemaal heel goed gegaan. Alleen traject 3 niet. Met Olaf en Gerard afgesproken om het samen te doen. Maar al na de korte koffiepauze ging het fout, een stukje tot ongeveer punt 4 ging het weer goed en daarna....maar op de tomtom naar het eindpunt gereden.
Bolletje pijltje en het laatste traject gingen weer heel goed.

11 mei 2008 12:38
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Speedy356 schreef:
Toen ik vanochtend om 10:00 uur opstond en even naar m'n auto liep om er wat uit te halen, kreeg ik een forse kater! :( Onverlaten hebben de spiegel van mijn auto gesloopt en aan weerzijden diepe krassen getrokken! :cry: :cry: :cry: :cry:

:twisted: @#$%@# :twisted:

... da's niet normaal - en niet de slagroom op de cake die je had willen hebben na zo'n nacht :|

Ben zelf nog niet buiten geweest - zit net aan 'n espresso'tje - koperen ploert houdt me uit m'n slaap :sunny:

Even terug naar de NVW ...

't was weer 'n hele ervaring - zeker om dit jaar het stuur zelf in hadden te mogen houden ....

... voor Gerhard was het dan ook 'n hele ervaring om opgevouwen in 'n kuipstoeltje over 'n kaart mogen te hangen, om alleen maar te zeggen - en niet te kunnen zien - waar we heen moesten :lol:

Inderdaad :thumleft: .. van Bastiaan en Carina dat ze totaal onvoorbereid aan deze tocht der tochten deel durfde te nemen ...

Naast het Equipe DeniS2 vond ik overigens dat Equipe Solid4S ook zeer goed (en goed voorbereid) aan het werk was ...

... zelfs na de rijders-wissel ging DIE 4S nog flink van z'n plaats ... :shock: :res: ... daar kan Tante Lydia nog 'n puntje aan zuigen :lol:

Ondanks dat Equipe EvR in 'n ander klassement was ingedeeld - hebben wij ze, door hun vaardigheid in bolletje-pijltje, af en toe nog gezien en kunnen spreken :D

Ik ga de rest van de dag 'n schaduwrijk plekje opzoeken om de nodige road-kill van de auto te peuteren :?

:@: Gerhard :arrow: volgend jaar maar "kop of munt" :idea: :?: :wink:

11 mei 2008 12:43
Profiel WWW Facebook 
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht 
AfbeeldingAfbeelding
wachtrij en de technische keuring
Afbeelding
Huh mag je niet rechtsaf de A1 op als de bewegwijzering hiervoor aan de linkerkant van de weg staat :?
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Muggen koppen
Afbeelding Afbeelding Hey Olaf wie heeft die AKK uitgevoerd :twisted:

Afbeelding
Er zijn altijd wel mannen te vinden die nog wat laatste aanwijzingen willen geven. Maar goed dat we ze niet hebben opgevolgd :twisted:

11 mei 2008 13:01
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
Hier inmiddels ook weer wakker. Was het nachtje wel weer 8)

Speedy wat shit zeg om zo je auto aan te treffen, is toch wel een domper na zo'n nacht.

We hebben onbewust wat foutjes gemaakt, zodat we vanavond niet naar Eemnes hoeven om daar de merken prijs op te halen, dit laten we graag over aan de goed voorbereide equipe uit IJsselstein, die zelfs met een ergonomische navigatietafel kwamen opdraven :shock:

Olaf schreef:
:@: Gerhard :arrow: volgend jaar maar "kop of munt" :idea: :?: :wink:

Zouden we nog mee mogen doen dan :?: Na de waarschuwing over je rijgedrag van een official

Mooie foto's van de Porsches staan op http://www.autopics.nl/index.php?onderdeel=diversen van die gast die bij Enkhuizen stond te fotograferen.

11 mei 2008 13:58
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Inderdaad mooie actie foto's :thumleft:

Gerhard schreef:
Na de waarschuwing over je rijgedrag van een official

:? ... inzake de inhaal actie op het stukje AUTOWEG, waar 'n treintje deelnemers slechts 60 Km per uur reed :roll: :?: ... nee, niet achter die rokende Fiat ...

... moet overigens toegeven dat jouw vraag ook door mijn hoofd is geschoten :shock: :lol:

11 mei 2008 15:23
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Bericht 
Olaf schreef:
nee, niet achter die rokende Fiat

Afbeelding

De Ritmo heeft het ook niet vol gehouden :!: Zie autoweekforum

Olaf schreef:
moet overigens toegeven dat jouw vraag ook door mijn hoofd is geschoten :shock: :lol:

Ja leuk :roll: We stonden ingeschreven weliswaar met jouw auto, maar ik als bestuurder :twisted: :wink:

Olaf schreef:
Inderdaad mooie actie foto's :thumleft:

Afbeelding

Leuke actiefoto :thumleft:

11 mei 2008 16:44
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 911 Targa
Dordrecht
Bericht 
Speedy356 schreef:
Toen ik vanochtend om 10:00 uur ..... :cry: :cry: :cry: :cry:

Wat een stelletje kl :evil: :evil: tzakken :!:

Olaf schreef:
Ondanks dat Equipe EvR in 'n ander klassement was ingedeeld - hebben wij ze, door hun vaardigheid in bolletje-pijltje, af en toe nog gezien en kunnen spreken :D

:lol: :lol: :lol:

Ik sla de prijsuitreiking ook dit jaar maar weer over....

@Jeroen: nogmaals bedankt voor die gave stickers! (eens kijken hoe lang ze er nu op blijven zitten....)

Volgend jaar toch maar zoiets bouwen....
Afbeelding

11 mei 2008 19:05
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
Denis en Marjolein van harte gefeliciteerd met jullie 13e plaats en winnaar in de merken klasse :cheers:

We zijn net geen laatste geworden in onze klasse, bedankt Ron :lol: :lol: :lol:

11 mei 2008 21:11
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 911 Targa
Dordrecht
Bericht 
Van Harte Denis en Marjolein!

Wij hebben maar 42 (straf)punten meer dan vorig jaar.... :roll: (nogsteeds subtop in eigen klasse...)

:@: Gerhard, Jij kunt net iets beter navigeren dan Olaf :lol: :lol: :lol: :thumleft:

11 mei 2008 21:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 996 GT3 mkII
Omgeving Delft
Bericht 
Goed hoor Denis.

Gerard en Olaf we mogen niet klagen. Is mij niet tegen gevallen.

11 mei 2008 23:23
Profiel
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht 
Solid4S schreef:
Goed hoor Denis.

en vooral ook Lein :wink:

We zijn net terug en waar ik stiekem een beetje op hoopte, klopte we waren beste Porsche equippe in de Nacht van Weesp. Overall ook een verrassende klassering en als extratje nog een tegoed bon voor 2 pers om te karten bij bleekemolen die we wonnen bij de verloting.

Wat ons betreft doneren we de vandaag gewonnen beker voor het beste porscheforum equippe van volgend jaar :D

11 mei 2008 23:42
Profiel
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht 
EvR schreef:
Van Harte Denis en Marjolein!

Wij hebben maar 42 (straf)punten meer dan vorig jaar.... :roll: (nogsteeds subtop in eigen klasse...)

:@: Gerhard, Jij kunt net iets beter navigeren dan Olaf :lol: :lol: :lol: :thumleft:

Tja... Ook wij hebben het slechter gedaan dan vorig jaar :(

Nou wil ik daar mijn maatje (navigator) natuurlijk niet de schuld van geven :wink: , maar kennelijk ben ik toch een betere navigator (dan rijder) :lol:

We zij gedeelde 18de in de classic klasse geworden (van de 45 deelnemers in deze klasse is dat gewoon in het linker rijtje :wink: )

Die 6 volt (gele) kaarsjes die toch al weinig licht gaven en vervolgens nauwelijks nog een lichtbundel produceerden na de 'muggenplaag' hebben een prominente rol gespeeld bij het hoge strafpuntenverloop (volgens mijn navigator) dus volgend jaar moeten we maar -weer- met een andere auto aan de start verschijnen...

@Denis: gefeliciteerd man, met je merkenprijs! Je hebt het verdiend! Ook Marjolein heeft de lat (voor zichzelf?) voor volgend jaar erg hoog gelegd!

12 mei 2008 0:05
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 996 GT3 mkII
Omgeving Delft
Bericht 
DeniS2 schreef:
Solid4S schreef:
Goed hoor Denis.

en vooral ook Lein :wink:

En natuurlijk ook Marjolein. Enne gefeliciteerd met de merkenprijs..

12 mei 2008 10:55
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 103 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende