Ik heb een vraagje over het rechter portier van mijn Boxster. Van de ene op de andere dag weigert ie dienst. Hij zit muurvast in het slot en is niet meer open te krijgen. Zowel van buitenaf als van binnenuit lijkt alles nog op z'n plek te zitten. Het slot klikt ook gewoon, maar ontgrendelen is er nog niet bij. Het is me al wel gelukt om de deurbekleding te verwijderen, maar ik hoop dat iemand me op weg kan helpen hoe nu verder.
Alvast bedankt!
Kees
13 mei 2008 23:28
porscherob
boxster 2.5 tip
lexmond
dus hij is van het slot maar met de deurgreep binnen/buiten gaat hij nog niet open? probeer eens van buiten licht op de deur te drukken en tergelijketijd de deur te openen. waarschijnlijk is het sluitmechanisme defekt.
13 mei 2008 23:43
zuugnap
Re: Portier opent niet meer
K.L.E.F. schreef:
Het is me al wel gelukt om de deurbekleding te verwijderen
pfeww das knap met dichte deur.... is hij ook niet meer handmatig
te openen met je sleutel?
Mischien dat als een gerenomeerd lid van ANWB mischien je
handje kan helpen of toch maar ritje naar je garage!
13 mei 2008 23:53
K.L.E.F.
Helaas, ook met licht duwen wil het niet lukken. En vanaf rechts is de deur niet met de sleutel te openen. Denk dat je gelkijk hebt voor wat betreft het slotmechanisme. ANWB is misschien wel een mogelijkheid, ja. Heb die mensen al de meest vreemde dingen zien doen. Bedankt voor de tips (die overigens welkom blijven).
Groet,
Kees
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum